Zeer redelijk: [TK] Epiphone SG Specialquote:Op woensdag 6 september 2006 16:03 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat moet de Epiphone SG Special kosten, Maark? Ik heb wel intresse mits redelijke prijs...
Daar kan je inderdaad niks van zeggenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zeer redelijk: [TK] Epiphone SG Special
Net toch? over het algemeen is de vuistregel dat een gitaar zo ongeveer 2/3 doet van de nieuwprijs...quote:Op woensdag 6 september 2006 16:15 schreef muhammad_ali het volgende:
Vind je? voor 80 euro meer heb je em nieuw bij feedback, maar ik ga wel even een bodje uitbrengen
Bij gitaren is het tweedehands toch gauw 2/3, 1/2 of minder is meer voor het budget spul. Maar ja, het blijft een kwestie van vraag en aanbod natuurlijk!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:19 schreef muhammad_ali het volgende:
2/3? Ik houd 1/2 aan bij alles wat ik tweedehands koop. Daarnaast is dit ding tussentijds nog eens gefixed maargoed.
Homo, let nou eens op, ik heb al 4 keer gevraagd naar die homo die z'n 5150 verkocht, combo? Hoe duur?quote:
Dit ook.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:17 schreef Jorikjet het volgende:
..ziet er best cool uit voor een les paul...
Top, ik geloof 600 euro, weet niet zekerquote:Op woensdag 6 september 2006 18:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Homo, let nou eens op, ik heb al 4 keer gevraagd naar die homo die z'n 5150 verkocht, combo? Hoe duur?
Ow en Fotoboek was sneller geweestquote:Op woensdag 6 september 2006 18:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Homo, let nou eens op, ik heb al 4 keer gevraagd naar die homo die z'n 5150 verkocht, combo? Hoe duur?
Daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 6 september 2006 19:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow en Fotoboek was sneller geweest
Leuk slaapbankje van de ikeaquote:Op woensdag 6 september 2006 17:49 schreef Neidropje het volgende:
mmm ik heb wel een oude bassgitaar maar tis niet zo heel veel (oud! + lage output)
[afbeelding]
de middelste dus:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |