Dat zou goed kunnen: thank you, voor een waardeloze kutplaat.quote:Op maandag 4 september 2006 14:26 schreef ranja het volgende:
Thank You heet die toch?
Tja, gezien mijn vraagstelling, is dit antwoord goed te rekenen:quote:Op maandag 4 september 2006 14:15 schreef schaap001 het volgende:
Tracklist van welk album en van wie?
Het was inderdaad Thank You van Duran Duran: hun slechtste plaat ooit (een hele prestatie overigens... ze hebben tenslotte nog een heel pakket beroerde albums...)quote:Op maandag 4 september 2006 14:20 schreef belsen het volgende:
De slechtste plaat ooit van Duran Duran.
geen idee eignlijk, ik ben na hun 3e zo'n beetje afgehaakt.quote:Op maandag 4 september 2006 14:52 schreef schaap001 het volgende:
(een hele prestatie overigens... ze hebben tenslotte nog een heel pakket beroerde albums...)
Ik ook: maar ik kreeg onlangs het album Pop Trash (haha, what's in a name!) uit 2000 als afdankertje van iemand die ´m zelf hemeltergend slecht vond. En ik moet zeggen: ´t is me een gedrocht...quote:Op maandag 4 september 2006 15:00 schreef ranja het volgende:
[..]
geen idee eignlijk, ik ben na hun 3e zo'n beetje afgehaakt.
Nee helaas, Thank You is nóg slechter: aangezien ze a) niet de moeite hebben genomen om zelf songs te schrijven (ja, eentje) in het kader van geen-inspiratie-dan-maar-een-tribute-album, b) omdat ze dan nog niet eens zulke bijzondere covers hebben gekozen en c) omdat ze vervolgens die songs ook nog eens weten te verkloten.quote:Op maandag 4 september 2006 15:14 schreef ranja het volgende:
maar wel minder slecht dan Thank You dus? anders eis ik alsnog m'n punt
Goed hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 15:38 schreef schaap001 het volgende:
Duran Duran
Bow Wow Woo
The The
the Yo Yo´s
Yada Yada
typefoutje, snap je toch welquote:Op maandag 4 september 2006 15:43 schreef peaceman het volgende:
Bow Wow Woo.. wat is daar dubbel aan?
quote:Op maandag 4 september 2006 15:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat album van The Raconteurs?
quote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef peaceman het volgende:
Die vreselijke Killers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |