Tnx. Maar het lukte door iets aan de cookie instellingen te veranderen.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:30 schreef Symer het volgende:
Heb je wel op 'Sla op' gedrukt?
Anders kun je onderstaande link in WMP openen:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)amas/bb.20060902.asf
[..]
Dat is met het nieuwe uitzendschema veranderd. Nu komt het elke vrijdag om half elf.
Komt mij ook niet verkeerd uit!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:38 schreef Xilantof het volgende:
Das wel beter!want zaterdagavond heb ik een verjaardag, nu kan ik vrijdaggewoon kijken
Wat heb jij aan je Cookie instellingen veranderd en waar doe je dat?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:00 schreef Pleun het volgende:
[..]
Tnx. Maar het lukte door iets aan de cookie instellingen te veranderen.
En ook zonder Sara.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat Arie er weer bij is!
Potver!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een beetje offtopic trouwens, maar ik zag dat er morgen een registratie van een show van Arie en Sylvester op tv is.. ook leuk
Oh leuk!quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Yolanthe is te gast btw, dan is het sowieso al het kijken waard, wat voor programma het ook is.
Volgens mij is ie beetje kapotquote:
Bedankt voor deze nuttige bijdrage.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:47 schreef VinoTinto het volgende:
Triest kutprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |