Hehe, ik ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:12 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Gaat het nog een keer online komen of moet ik wachten tot kerst?
De andere kantquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:20 schreef Moron het volgende:
Hij staat er vanaf morgen op, net als de vorige keer..
Sjees, niet zo ongeduldig mensen![]()
idd, weinig verandering. Behalve dat je nu zeker weet dat het aan hun ligt..quote:Op woensdag 6 september 2006 17:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nu staat er bij tvopje.nl dit bij:
2006 - Aflevering 4 (2 september 2006) NOG NIET WERKZAAM
Neenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:57 schreef Michellee het volgende:
De aflevering van dit weekend is er nog steeds niet?
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef JedaiNait het volgende:
Ik begin ook de toegevoegde waarde van Sara te zien trouwens, de anderen (vooral Tijl) kunnen haar mooi belachelijk maken.
Het komt op zaterdag.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Morgen (in de gids staat morgen, klopt dat) als gast Geert Wilders
![]()
quote:
Hoe krijg ik hem aan de praat? Ik moet aangeven op welke wijze ik hem wil zien, dat heb ik gedaan, en vervolgens gebeurt er niks. Wat doe ik niet goed?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef JedaiNait het volgende:
Ik heb de aflevering zojuist gezien op de site van de lamas. Helaas wel in erg slechte kwaliteit...
Ik begin ook de toegevoegde waarde van Sara te zien trouwens, de anderen (vooral Tijl) kunnen haar mooi belachelijk maken.
Dat is met het nieuwe uitzendschema veranderd. Nu komt het elke vrijdag om half elf.quote:
Dank u!quote:Op donderdag 7 september 2006 19:30 schreef Symer het volgende:
Dat is met het nieuwe uitzendschema veranderd. Nu komt het elke vrijdag om half elf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |