Als je vies bent van je eigen wijf wordt het tijd om wat fatsoenlijks te regelenquote:Op maandag 4 september 2006 13:13 schreef Darkwolf het volgende:
Liever niet eigenlijk.
Het is bah, ranzig, enne... nou ja bah dus!
Aan me wijfie ligt het niet.quote:Op maandag 4 september 2006 19:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als je vies bent van je eigen wijf wordt het tijd om wat fatsoenlijks te regelen
mooie avater, bitchquote:Op maandag 4 september 2006 19:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als je vies bent van je eigen wijf wordt het tijd om wat fatsoenlijks te regelen
Dank je wel kankerhoerquote:Op maandag 4 september 2006 22:30 schreef punkjunk het volgende:
[..]
mooie avater, bitch![]()
ik had je al eens eerder gezien maar maak zelf een paint tekening!
Zolang de boel daar schoon is, lijkt hygiene me geen probleem.quote:Op maandag 4 september 2006 20:39 schreef Sessy het volgende:
Ok vingeren en anaal neuken is 1 ding. LIKKEN?! Hebben jullie helemaal geen gevoel voor hygiene mensen? Ew..
Sinds wanneer zijn mensen geen dierenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:22 schreef zhe-devilll het volgende:
*hmm lekker is dat he , lekker langs de naad van kerels likken....YUM YUM...*
![]()
![]()
bah ranzig, alleen dieren likken elkaar aan de reet hoor duh
Ik ben een beest in bed, zhe-dev.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:22 schreef zhe-devilll het volgende:
*hmm lekker is dat he , lekker langs de naad van kerels likken....YUM YUM...*
![]()
![]()
bah ranzig, alleen dieren likken elkaar aan de reet hoor duh
Toen ik de TT las dacht ik al "is dat niet die geobsedeerde anale gast?".quote:Op zondag 3 september 2006 14:28 schreef Modus het volgende:
Reet likken
Vinger in haar kont, ruiken en aflikken
Haar Kontje/Anus likken
Het grote "kontje lik topic"
Kontje (waarmee al gepoept is) likken!
Kontje likken: ze heeft het graag
Een kleine bloemlezing uit het eerdere rijke oeuvre van KarelDeQ. Wegens doorslaand succes allemaal dicht..
sinds ze mensen zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 22:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn mensen geen dieren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |