abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29650159
In dit topic kun je al je ervaringen kwijt over het likken van kontjes.

Anale sex
Bij anale seks worden de anus (poepgaatje) en het rectum (laatste deel van de dikke darm dat juist boven de anus ligt) betrokken in het sexuele spel.

Voor veel mensen en in sommige culturen is anale sex taboe. In west Europa heeft 20% tot 30% van de hetreosexuele koppels weleens anale sexs. In de landen rondom de middelandse zee ligt dit percentage hoger.

Penetratie van de anus met de penis, is de uiterste vorm van anale sex. Behalve voor seksuele prikkeling gebruiken sommige koppels anale penetratie ook voor behoud van (vaginale) maagdelijkheid en als anticonceptiemethode. Over dit laatste werd in 1969 geschreven door Jan Wolker in zijn boek "Turks Fruit".

Anale seks kan zorgen voor variatie en zo je sexleven verbeteren. Bij anale sex blijft het maagenvlies in tact. Anale sex is een redelijk betrouwbare methode om zwangerschap te voorkomen, maar is niet 100% betrouwbaar, omdat sperma (buitenom) mogelijk toch nog in contact komt met de vagina.

Anale sex beschermt niet tegen geslachtsziekten. Het HIV virus, dat AIDS veroorzaakt, verspreidt zich beter via anaal dan vaginaal verkeer. Er bestaan speciale condooms voor anaal verkeer.

Vormen van Anale sex
Zoals al gezegd is anale penetratie van de penis de uiterste vorm van anale seks.

Stimulatie van de anus tijdens het voorspel of tijdens het vaginale verkeer kan een sterke seksueel prikkeling geven. Dit kan bereikt worden door het poepgaatje te strelen, of te penetreren met een vinger of ander voorwerp. Sommige vrouwen beschrijven een zacht krabben over hun poepgaatje als bijzonder prettig.

Tijdens het mastruberen kun je natuurlijk ook zelf je anus stimuleren. Er bestaan zelfs speciale anale vibrators en dildo's.

Het poepgaatje zelf is uiterst gevoelig voor streling. Het open en sluiten van de sluitspier (kringspier) zelf kan leiden tot een extra sterke sensatie, dit kan worden bereikt door de anus te penetreren, bijvoorbeeld met een vinger. De mate van opening is niet bepalend voor de sterkte van de prikkeling. Het inbrengen van grotere voorwerpen en/of meerdere vingers vergroot de sensatie dus niet.

Verdere opening van de sluitspier geeft dus geen extra prikkeling, maar als daarbij de wand tussen het rectum en de vagina gestimuleert wordt, geeft dit wel weer een extra sensatie. Deze wand wordt dus ook gestimuleert bij anale penetratie met de penis (of met sommige anaal vibrators). Bij sommige vrouwen kan simulatie van deze wand leiden tot een orgasme.

De man (of vrouw) kan de anus ook likken en of kussen, tijdens het vrijen. Daarbij kan met de tong ook tegen het poepgaatje gedrukt worden. Orale stimulatie (rimmen) van het poepgaatje, wordt door veel vrouwen als bijzonder prettig ervaren.

Anale sex in de praktijk
De kringspier van de anus is veel sterker dan de kringspier van de vagina. Pentratie van de anus, zal dan ook minder gemakkelijk gaan. Pentratie van de anus met de penis is daarom niet iets wat gebeurd, tijdens een vluggertje in een opkomende bui van geilheid.

Tijdens het vrijen kan de anus meer en meer in het spel betrokken worden. Likken, strelen, voorzichte druk met een vinger, penetratie met een vinger, streling van het poepgaatje met de penis, het uitoefen van een lichte druk van de penis tegen het gaatje, werkelijk penetratie met de penis. Deze stappen kunnen tijdens verschillende vrijpartijen steeds verder uitgebreid worden. Zie het als een spannende ontdekkingstocht. Tussen de eerste keer het strelen van de anus tijden de vaginale penetratie en de eerste echte anale penetratie kunnen beste weken of maanden verstrijken.

Bij een goede opbouw en voorbereiding en een voldoende opwinding bij de vrouw, zal het gebied rond de anus voldoende vochtig zijn om penetratie mogelijk te maken. Ben je er toch klaar voor, maar voelt het niet vochtig genoeg dan kun je speeksel of glijmiddel gebruiken.

Anale penetratie voelt anders dan vaginale penetratie, maar hoort niet pijnlijk te zijn. Het is belangrijk dat jij kunt aangeven wat het juiste moment en kunt aangeven (even) te stoppen of de diepte van penetratie aan te geven. Vertrouwen en elkaar goed aanvoelen is belangrijk. Het is dan ook geen slecht idee om hier over van te voren te praten. Stop zodra het pijn doet!

Hygiëne
Bij anale seks is hygiëne net zo belangrijk als bij andere vormen van seks. Hij zorgt voor een schone piemel, jij voor een schoon poepgaatje en een leeg rectum. Ga van te voren naar de wc en zorg dat je geen enkele aandrang tot poepen meer hebt. Je kun de anus wassen, met (lauw) water. Al vinden sommige freaks een ruikend kontje ook heel lekker om te likken.

Zorgt bij penetratie van de anus met een vinger, voor schone en korte nagels.

Het hebben van vaginaal contact (inbrengen van de penis) na anaal contact wordt sterk afgeraden. Andersom , dus eerst vaginaal en dan anaal, is geen probleem. Bacteriën uit de anus kunnen de vagina schade en ontstekingen veroorzaken.

Poep
Als je geen drang tot poepen voelt zal je rectum geen poep bevatten. Daarmee is niet gezegd dat alles helmaal brandschoon blijft. Als jij / jullie daar bang voor bent /zijn, moet je eerst afvragen of je er dan wel aan toe bent aan anale seks. Anale seks is niet vies, maar je moet ook niet vies van elkaar zijn. Anale seks is intiem, iets wat je samen moet willen. Respect voor elkaar is belangrijk en als jij tijdens de voorbereiding (het vrijen) voor de zekerheid nog even naar de wc wilt, moet dan zeker kunnen.

Blijf je toch angstig voor een beetje poep, maar wil je wel anale seks, dan kan het rectum worden schoongemaakt met een klysma of anale douche. Was de anus uitsluitend met (lauw) water en gebruik geen zeep of speciale anaal zeep.

Risico's
De kans op HIV besmetting is groter dan bij vaginaal verkeer. Vrij dus ook anaal veilig. Verder zitten er weinig risco's aan anale seks. Bij een penetratie zonder grote druk (neem voldoende tijd en gebruik indien nodig extra glijmiddel) zal de sluitspier niet beschadigen.

Sperma in het rectum is onschadelijk en kan geen zwangerschap veroorzaken. Ook krijgt men van anaal vrijen geen aambeien of andere aandoeningen.

Voorkom dus contact met de vagina en de penis, vingers, vibrators en andere voorwerpen, die al in contact met de anus zijn geweest.

Waarom anale sex prettig is
Anaal seks is intiem en speciaal. Het kunnen delen van deze ervaring, er over praten en het uiteindelijk doen, kan erg opwindend zijn. Het speciale vergroot de opwinding en zorgt voor variatie.

Het hebben van anale seks is echter niet alleen fijn, omdat het speciaal is. Je poepgaatje bevat een samenkomst van veel zenuwuiteinden, wat bijvoorbeeld ook het geval is bij de clitoris. Omdat de zenuwen van het poepgaatje ook nog eens veel overeenkomst vertonen, met die van de clitoris en de vagina(wand), leidt stimulatie; strelen likken, tot (normale) sexuele sensaties.

Als je klaarkomt gebeuren er veel dingen in je lichaam. Belangrijkste is het ritmisch samentrekken van je bekkenbodemspieren. Deze spieren lopen door je hele onderlichaam, met een concentratie rondom je vagina. Tijdens een orgasme, leiden deze samentrekkingen tot een samentrekking van de vagina, ook de gezwollen clitoris trekt zich terug. De spieren lopen ook langs het rectum. Tijdens een (heftig) orgasme verspreiden de spiersamentrekkingen (of het gevoel daarvan) zich over de rest van je lichaam. Op dat moment is ook het ritmisch samentrekken van de sluitspier van de anus voelbaar (en zichtbaar ?) en dit kan weer verklaren waardoor het openen en sluiten van deze spier, door penetratie een seksuele senatie oproept.

Je vagina en en je rectum zijn slechts gescheiden door één relatief dunne wand. Ook deze wand bevat vele zenuwuiteinden (bedoeld voor seksuele prikkeling). Bij anale penetratie kunnen deze wand en dus de zenuwuiteinden gestimuleerd worden. Stimulatie via de anale zijde zou zelfs makkelijker zijn. Door deze stimulatie kunen sommige vrouwen zelfs een orgasme bereiken.
pi_29650357
Dus als ik een turks meisje wil nemen moet ik dat in haar kont doen?
pi_29650473
Lekker...kan niet wachten tot ik thuis kom....
pi_29650558
mastURberen.

als ik 25ct kreeg voor iedereen die dat fout schrijft..
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_29650578
Je hebt het telkens over "haar" anus, maarre....
Ik ken meerdere mannen die het ook lekker vinden om daar gelikt te worden, sommigen zelfs gevingerd.
pi_29650627
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:58 schreef Hera21 het volgende:
Je hebt het telkens over "haar" anus, maarre....
Ik ken meerdere mannen die het ook lekker vinden om daar gelikt te worden, sommigen zelfs gevingerd.
Is dit een aanbod?
pi_29651786
mooi stukje copy paste

http://forum.fok.nl/user/history/94452

jammer dat fok tegenwoordig niet meer alle history laat zien
pi_29652185
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:48 schreef Burbo het volgende:

Rimmen Ik niet
pi_29653090
Penetratie met een penis de meest uiterste vorm van anale sex?

Wat dacht je van 2 penissen erin Dat is de uiterste vorm lijkt me
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:13:08 #10
127226 PA1975
Prins Albert
pi_29657579
duhuh of drie.......
pi_29657841
ik vind een vuist toch ernstiger
pi_29658890
Anale stimulatie is ok. Voegt echt iets toe aan je sexleven. Je moet je er wel voor open kunnen stellen.

Ik vind dat vuisten, halve regentonnen, inktvissen erinstoppen niet meer onder anale sex valt maar onder mutilatie van je lichaamsopeningen. Goatse anyone?
pi_29662892
pi_29663264
als man zijnde geef ik toe dat ik het supergeil vind als een meid me rimt/baft of vingert

alleen hoe vraag je zoiets aan je scharrel van die nacht?
"hey meisje, steek eens een vinger in mijn poepertje"
Islam=facisme
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:17:21 #15
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29667597
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:57 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Je moet je er wel voor open kunnen stellen.
Dat zeker ja
quote:
Ik vind dat vuisten, halve regentonnen, inktvissen erinstoppen niet meer onder anale sex valt maar onder mutilatie van je lichaamsopeningen. Goatse anyone?
Het is toch sex en anaal? Dan is het toch nog steeds anale (solo)sex

Goate is koel!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 15 augustus 2005 @ 23:59:27 #16
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29676765
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:11 schreef DarkDancer het volgende:
als man zijnde geef ik toe dat ik het supergeil vind als een meid me rimt/baft of vingert

alleen hoe vraag je zoiets aan je scharrel van die nacht?
"hey meisje, steek eens een vinger in mijn poepertje"
Ach, een beetje ervaren scharrel weet toch wel wat lekker is. En anders standje 69, eerst haar anus strelen en kijk je hoe ze erop reageert, en als ze het oppikt, jezelf in zo'n positie plaatsen dat ze weet wat ze moet doen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_29678958
M'n vriendin vond het aan het begin wat onwennig, daarna nog lichtelijk vreemd, maargoed, d'r anus bestrelen en likken geeft me een kick
D'r in zal ik d'r maar niet aan doen (dat wil ze niet, weet ik ) maar kweenie wat het is, ze vindt het zelf niet extra lekker ofzo, wel appart, maar lekker, nee...
Ik zelf wel om te doen, kick er echt op
pi_29679528
Sorry, hoe kan je je chicky nou in der anus nemen, dat zou er bij mij dus echt niet ingaan, ik vind het verlepping van het lichaam
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:58:30 #19
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29679618
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:52 schreef jewy het volgende:
Sorry, hoe kan je je chicky nou in der anus nemen, dat zou er bij mij dus echt niet ingaan, ik vind het verlepping van het lichaam
Heb je het nou over je vriendin anaal nemen, of zelf anaal genomen worden?

ik moet naar bed, meligheid slaat toe...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_29679626
oh ik vind alle moderators geweldig

of anders kontlikken hihi
pi_29684997
de meeste mannen die tegen anale sex zijn zeggen wel vaak: "zo, die meid heeft een lekkere kont!"
mijn vraag is dan altijd: "waarom kijk je ernaar, je doet er toch niks mee "

(ikke dan wel ranzigste lid van onze vriendengroep )
Islam=facisme
pi_29694824
quote:
Hygiëne
Bij anale seks is hygiëne net zo belangrijk als bij andere vormen van seks. Hij zorgt voor een schone piemel, jij voor een schoon poepgaatje en een leeg rectum. Ga van te voren naar de wc en zorg dat je geen enkele aandrang tot poepen meer hebt. Je kun de anus wassen, met (lauw) water. Al vinden sommige freaks een ruikend kontje ook heel lekker om te likken.
Ik ben dus zo'n freak, die het heerlijk vind als mijn vriendin s'avonds thuis komt voor het douchen even haar poepgaatje te likken.
die geur
pi_29695956
gadverdamme bahbahbahbahbbahbhabhb dofdsaoewuisajfds :@:@!ELFDSHi
pi_29696091
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:48 schreef Burbo het volgende:
Wil je dat echt?
pi_29696268
Dat je met anale sex het maagdenvlies niet beschadigd is onzin,want het kan al gebeuren als een vrouw paardrijdt of een andere activiteit doet waardoor dat gebied 'bewerkt' word.
Als je al ZO dichtbij het gebied zit kun je niet anders dan het al te 'beschadigen.
Anale sex vind ik geen bezwaar om met een vrouw te doen,zij mag mij ook aanraken daar op wat voor manier dan ook,vind ik zelfs te gek voelen tijdens het vrijen.
Tijdens beffen doe ik het liefst 'lange halen',dus dan neem ik dat ook mee,daarmee begin ik het liefst onder de douche,weet je in ieder geval dat het schoon genoeg is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')