Hij vraagt om de remix van dit oude nummerquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:25 schreef DeSiever het volgende:
[..]
C&C Music Factory - Everybody Dance Now

quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:49 schreef WinnekeLeen het volgende:
Dit moet een grap zijn!!!![]()
[..]
Unkle - Reign
[..]
New Order - Blue Monday
Mensen, volgende keer effe 1 paginaatje teruglezen hiero!!!''I'm gettin' to old for this s***!''

Rank 1 - Such is Lifequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:02 schreef Spaarzegel het volgende:
Vroeger (jaar of 4 geleden) een trance nummer. Ik herken volgens mij nog 1 zin: i feel, feel the beauty inside. Deze tekst werd heel hoog gezongen door een vrouw
zou kunnen dat hij theme was op sensation white.
Wie-O-Wie kan mij helpen?!

Toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Bob Sinclair - Drop Rock This Party.

Allright; for what it's worth, bedankt!quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:49 schreef WinnekeLeen het volgende:
Dit moet een grap zijn!!!![]()
[..]
Unkle - Reign
Mensen, volgende keer effe 1 paginaatje teruglezen hiero!!!''I'm gettin' to old for this s***!''

Texas - "I'll See It Through" ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:55 schreef roze-meisje het volgende:
ik zoek een liedje met de tekst: you're all I've ever wanted in a......
en het is niet mariah carey - all I've ever wanted
gezongen door een vrouw volgens mij

Ja weetikveel, die hoor ik altijd op het werk, maar dan is er met keiveel herrie doorheen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jimmy
Je bedoelt denk ik Jeanny van Falco

Het was geen postbus 51 reclame op mtv ofzo?quote:Op zaterdag 9 september 2006 07:23 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik hoorde vandaag zo'n soort pop/rock liedje op de radio
ik stond onder de douche dus kon het niet echt goed horen allemaal, maar ik kon uit het refrijn de volgende woorden halen: puberty, pregnancy en iets van ''i think ill remember the pill'' ofzo. iemand enig idee?

Ik denk Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany'squote:Op zaterdag 9 september 2006 07:23 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik hoorde vandaag zo'n soort pop/rock liedje op de radio
ik stond onder de douche dus kon het niet echt goed horen allemaal, maar ik kon uit het refrijn de volgende woorden halen: puberty, pregnancy en iets van ''i think ill remember the pill'' ofzo. iemand enig idee?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |