quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:10 schreef WheelyBoy het volgende:
zoek 'n nummer. net gehoord op Fresh FM ongeveer ca. uurtje terug.
Was een dance nummer wat ik niet kende, dus zal wel redelijk nieuw zijn denk ik, maar kan het mis hebben.
Nummer bestond vooral uit teksten die ik hoorde met "Till the Morning Light" - "Do It Right" en werd meende ik gezongen door een vrouw (niet het nieuwe nummer van Madonna voor de duidelijkheid )
iemand een ideetje?![]()
Nope das hem niet helaas, die kende ik alquote:
peter bjorn and john - young folksquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:20 schreef CrazyTaxi het volgende:
Ik zoek de artist achter het (nieuwe) nummer welke de clip geheel geanimeerd is. Met een meisje en jongen op een bank, afgewisseld met de band (geheel geanimeerd) Het liedje heeft zo'n melodietje waarbij het meisje fluit. Heel tof nummer, maar op MTV brand new lieten ze op het eind niet zien wie het was. Het is een rockachtige-plaat. Ik hoop dat iemand het weet.
Kan de tekst niet meer terughalen, maar het was wel een heel melodieus nummer waarbij de band afwisselend vrouwelijke zang met mannelijke zanger ten gehore bracht.
Kei bedankt, dit is het!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:05 schreef jerver73 het volgende:
[..]
peter bjorn and john - young folks
The Rapture - Gotta Get Myself Into It, de videoclip:quote:Op maandag 4 september 2006 20:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Aaargh hoe heet dat liedje ook alweer met die clip met dat rolschaatsende meisje. Die is zo leuk. Iets met "you shine a light on my life" ofzo.
Is het deze misschien, Reign van UNKLE? Op verschillende fora vroegen ze er naar en het schijnt m te zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 't nummer dat gebruikt wordt tijdens 't stukje op RTL 5 waar de Blockbusters (Kill Bill, Der Untergang, etc..) worden aangekondigd.
Er komt onder andere dit in voor:
"I am the rain.... (enkele keren)"
"I am the spy.... (enkele keren)"
Iemand 'n idee? Ik krijg 't met google niet gevonden, volgens mij klopt die "rain" niet helemaal..
Doop - Doop?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Zo... ik ga ook eens een poging doen. Ik ken amper tekst, dus dat wordt lachen. Het nummer kwam net in me op, en ik zal het uitschrijfzingen:
Doebiedoebiedoebiedoepdoepdoep, doebiedoebiedoebieyeahehyeaheh!
Da's zeg maar euh... het refrein en alles dat ik kenVolgens mij is het een eighties of nineties nummer, lijkt me lachen om weer eens te horen
Me & My - Dub-I-Dubquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Zo... ik ga ook eens een poging doen. Ik ken amper tekst, dus dat wordt lachen. Het nummer kwam net in me op, en ik zal het uitschrijfzingen:
Doebiedoebiedoebiedoepdoepdoep, doebiedoebiedoebieyeahehyeaheh!
Da's zeg maar euh... het refrein en alles dat ik kenVolgens mij is het een eighties of nineties nummer, lijkt me lachen om weer eens te horen
Ik vind er ook maar 1 idd, maar 't is 'm wel, weet ik zekerquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die naam klinkt heel bekend, alleen LimeWire is dat niet met me eens!
Hmz, hier bijna compleet...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind er niet eens eentje
Krijg alleen die BuyLegalMp3-shit
Is goed. Heb je gmail?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"Waiting on busy hosts"
Kun je 'm eventueel doormailen, mocht jij 'm zo binnen hebben?
You've got mailquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
GMail = Mikkieg.
En ik ga morgen naar de FRS
Lijk ik zo op een man dan in m'n FB?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
HELDIN!
*door de kamer stuitert*
ik wist trouwens helemaal niet dat jij een vrouw was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |