abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41491061
- verkeerde nummer -
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41491161
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:48 schreef Paaj het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Heb een beetje tekst, maar weet niet zeker of dat het goede is. Het gaat in het refrein als volgt:

cut my life, cut my hair, cut my fingers, cut my liver.

en nog een heleboel andere cuts in het refrein. het kan ook een ander woord zijn dan cut maar volgens mij klopt dat wel.

in een iets andere volgorde, maar dat weet ik niet meer precies. is een heel bekend nummer, zelf gebruikt voor een reclame volgens mij, maar ik heb géén idee meer hoe die heet.
NINA SIMONE -- Ain't Got No / I Got Life
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_41491248
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef denthemen het volgende:
Gister tijdens koffietijd kwam er een bruine vrouw zingen, zij ging achter de piano en zong het nummer, maar ik zou graag de naam van dit nummer willen weten?

Ook hoorde ik vanmiddag een nummer op de radio met onder meer deze zinnen: What's a man without a women.. en iets in deze richting: All the dreams from the past.. faded so fast.. Iemand enig idee??
Vaya Con Dios -- What's a man without a woman
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_41491447
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:06 schreef El_Rolando het volgende:

[..]

NINA SIMONE -- Ain't Got No / I Got Life
Dank je!
pi_41492049
Aaargh hoe heet dat liedje ook alweer met die clip met dat rolschaatsende meisje. Die is zo leuk. Iets met "you shine a light on my life" ofzo.
pi_41492290
Laat maar ik heb 'm al. Shine van Lovefreekz.
http://www.youtube.com/watch?v=oYUXPmwJcsg
pi_41493934
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:39 schreef Erickie het volgende:
1. "With your smile you take me away, 'cause I miss you." Zoiets. Dan ook nog: "[..]. 'cause I missed you. blabla hold you." Het was is een rustig nummer (maar wel pop/rock), gezongen door een vrouw.
Het is te zien op SBS6, bij de reclames voor SBS-dating.

2. Op Mtv heb je nu van die soort van reclamefilmpjes met hele grappige poppetjes. Op de achtergrond is dan een gamewave-liedje te luisteren. Ik zou graag willen weten hoe dit lief en/of de artiest heet.
"De (door mensenhanden gemaakte) voorwerpen."
pi_41496227
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:48 schreef Paaj het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Heb een beetje tekst, maar weet niet zeker of dat het goede is. Het gaat in het refrein als volgt:

cut my life, cut my hair, cut my fingers, cut my liver.

en nog een heleboel andere cuts in het refrein. het kan ook een ander woord zijn dan cut maar volgens mij klopt dat wel.
Nee, dat klopt niet, het zou een beetje pijnlijk zijn en een hoop pleisters kosten als ze al die lichaamsdelen zou hebben ge-cut. Ze zingt "I got my hair, I got my head" etc. De strekking van het nummer is: ik heb een heleboel dingen niet, maar ik heb in ieder geval wel al deze dingen, ik lééf!
pi_41496568
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef satecl het volgende:
gister was bij zomergasten henkjan smits te gast en ze gingen een stukkie kijken van George Harrison en Billy Preston, en toen ging Billy een nummer zingen(Harrsion met de gitaar)... maar ik wil ff weten welk nummer dat was.......? Echt een heel goed nummer !!!
Ik heb alleen de aftiteling gezien en toen draaiden ze iig That's The Way God Planned It..
  maandag 4 september 2006 @ 22:39:23 #85
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41496634
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef satecl het volgende:
gister was bij zomergasten henkjan smits te gast en ze gingen een stukkie kijken van George Harrison en Billy Preston, en toen ging Billy een nummer zingen(Harrsion met de gitaar)... maar ik wil ff weten welk nummer dat was.......? Echt een heel goed nummer !!!
niemand enig idee...?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_41497940
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:39 schreef satecl het volgende:

[..]

niemand enig idee...?
Vers van de Zomergasten site : Fragment: Billy Preston zingt That's the way God planned it tijdens het Concert for Bangladesh in Madison Square Garden.

MP3
pi_41498926
Zoals in de post ervoor al gesuggereerd werd
pi_41503657
Ik zoek een beetje trance achter nummer met een beetje piep achtige geluidjes zoals ook in supermode - tell me why voorkomt, en volgens mij komt er ook iets zoiets als "this is not your.." qua tekst invoor maar het kan ook dat het met dat nummer gemixed is. Iig ik hoor het nummer steeds vaker in disco's en niemand weet de titel van dat nummer
pi_41503881
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 02:15 schreef bullshit. het volgende:
Ik zoek een beetje trance achter nummer met een beetje piep achtige geluidjes zoals ook in supermode - tell me why voorkomt, en volgens mij komt er ook iets zoiets als "this is not your.." qua tekst invoor maar het kan ook dat het met dat nummer gemixed is. Iig ik hoor het nummer steeds vaker in disco's en niemand weet de titel van dat nummer
Ff naar de DJ lopen als het nummer gedraaid wordt is een kleine moeite
pi_41506856
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 02:15 schreef bullshit. het volgende:
En dan zegt die DJ tegen jou: Sander Kleinenberg - This Is Sensation
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:52:27 #91
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41514238
Iemand gisteren Claudia de Breij gezien die een liedje zong voor Ali B? Ik vroeg me af van welk liedje die melodie was.. ik dacht iets van Joe Jackson. Help me?
je moeder is m'n broer
pi_41515811
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:52 schreef DeSiever het volgende:
Iemand gisteren Claudia de Breij gezien die een liedje zong voor Ali B? Ik vroeg me af van welk liedje die melodie was.. ik dacht iets van Joe Jackson. Help me?
be my number two
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_41517010
Oleta Adams zong zondag bij koffietijd, weet iemand misschien welk nummer?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41522084
zoek 'n nummer. net gehoord op Fresh FM ongeveer ca. uurtje terug.
Was een dance nummer wat ik niet kende, dus zal wel redelijk nieuw zijn denk ik, maar kan het mis hebben.

Nummer bestond vooral uit teksten die ik hoorde met "Till the Morning Light" - "Do It Right" en werd meende ik gezongen door een vrouw.

iemand een ideetje?
pi_41522564
Ok.. ik wil alles altijd zelf doen, maar wordt er nu zo moe van dat ik ook een vage hint ga geven en hoop dat iemand weet waarover ik het heb.
Als je naar Kos bent geweest in de Saloon Tex, heb je het sample gehoord.. werd tussen origineel van Pakito gepropt. Hoort allemaal kerels hey hey hey.. hey hey hey.. heyheyhey..

Hoorde later het nummer zelf is volgens mij spaanstalig en kerel zingt voor zover ik weet iets van "come es maria... si es maria...".. Het is een up temp nummer, zomers.
ik weet het echt niet!
heb volgens mij alle spaanse artiesten van i-net bekeken en lyrics etc.
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:28:40 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41522647
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:26 schreef Mlle het volgende:

Hoorde later het nummer zelf is volgens mij spaanstalig en kerel zingt voor zover ik weet iets van "come es maria... si es maria...".. Het is een up temp nummer, zomers.
ik weet het echt niet! heb volgens mij alle spaanse artiesten van i-net bekeken en lyrics etc.
Ricky Martin - Maria (un dos tres)

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41523435
=> dansplaat

"say oe lala, say umpf, come on come on "...

iemand
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:20:05 #98
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_41524071
Ik zoek de artist achter het (nieuwe) nummer welke de clip geheel geanimeerd is. Met een meisje en jongen op een bank, afgewisseld met de band (geheel geanimeerd) Het liedje heeft zo'n melodietje waarbij het meisje fluit. Heel tof nummer, maar op MTV brand new lieten ze op het eind niet zien wie het was. Het is een rockachtige-plaat. Ik hoop dat iemand het weet.

Kan de tekst niet meer terughalen, maar het was wel een heel melodieus nummer waarbij de band afwisselend vrouwelijke zang met mannelijke zanger ten gehore bracht.

[ Bericht 19% gewijzigd door CrazyTaxi op 05-09-2006 19:31:05 ]
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_41524269
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:10 schreef WheelyBoy het volgende:
zoek 'n nummer. net gehoord op Fresh FM ongeveer ca. uurtje terug.
Was een dance nummer wat ik niet kende, dus zal wel redelijk nieuw zijn denk ik, maar kan het mis hebben.

Nummer bestond vooral uit teksten die ik hoorde met "Till the Morning Light" - "Do It Right" en werd meende ik gezongen door een vrouw.

iemand een ideetje?
Rockefeller - Do It 2 Nite??
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:31:01 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41524412
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:55 schreef LennyKravitz het volgende:
=> dansplaat

"say oe lala, say umpf, come on come on "...

iemand
The Wiseguys - Ooh La La
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')