Welke reclame bedoel je precies? Op de ster.nl site kan je ook muziek zoeken bij reclame's, maar daar staan geen recente van Dove bij.quote:Op zondag 3 september 2006 17:52 schreef Shorty88 het volgende:
Hallo ik zoek het nummer van de nieuwe dove reclame
Door wie wordt dat gezongen??
Het origineel is van Cyndi Lauper en heet True Colors.quote:Op zondag 3 september 2006 18:28 schreef Shorty88 het volgende:
Die van de echte schoonheid
Met die meisjes waar ze ontevreden zijn over hun uiterlijk
Je bedoelt dat nummer tijdens de intro? Dat is er eentje van Green Lizard, heet iets van Walk on water geloof ik.quote:Op zondag 3 september 2006 18:13 schreef Borkydude het volgende:
Ik zoek de soundtrack van 6Pack.
Walk over Water, om correct te zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 18:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je bedoelt dat nummer tijdens de intro? Dat is er eentje van Green Lizard, heet iets van Walk on water geloof ik.
Mouthful ofzo toch?quote:Op zondag 3 september 2006 18:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je bedoelt dat nummer tijdens de intro? Dat is er eentje van Green Lizard, heet iets van Walk on water geloof ik.
Mijn oprechte dank.quote:Op zondag 3 september 2006 18:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Walk over Water, om correct te zijn.
quote:Op zondag 3 september 2006 19:55 schreef Shorty88 het volgende:
http://www.campaignforrealbeauty.com/commercial.asp
Deze commercial bedoel ik
(Voor diegene die het niet weten)
en met een beetje ge-Google de 'cover' ervan ook nog kunnen achterhalen.quote:Op zondag 3 september 2006 18:35 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Het origineel is van Cyndi Lauper en heet True Colors.
quote:The girl's statements are underscored by Cyndi Lauper's True Colors, sung by the Girl Scouts Chorus of Nassau County, N.Y.
Dan kan je lang zoeken, denk je dat iemand hier iets uit herkent?quote:Op zondag 3 september 2006 20:30 schreef mic_forever het volgende:
ik zoek
DITTTTTTT nummer!
http://www.speedyshare.com/702646432.html
Dankjequote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je goed naar de tekst luistert, en ie tekst in google intypt, is je eerste hit al meteen de oplossing.
Jagged Edge F/ Run (of Run DMC), JD - Let's Get Married is het dus
Lift your leg up van Zoukey?quote:Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef masterjoost87 het volgende:
Ik zoek twee nummers, heb alleen echt een vage omschrijving..
De tweede is een dance nummer, met een beetje een caribbean deuntje erin.. ik bedoel niet hi life van luke howard, maar wel een beetje zo'n soort nummer.. Alvast dank!
Raconteurs - Steady as she goesquote:Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef Louterman het volgende:
Ik zoek een nummer wat op de VMA's werd gespeeld.
Het enige wat ik er nog van weet is dat de tekst 'steady as you go' redelijk vaak herhaald werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |