Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Domme fuck, dat topic is vol en dus op slotquote:Op zondag 3 september 2006 11:51 schreef vosss het volgende:
Help ik zoek .... # 187
Domme fuck, gewoon in de AT
quote:Op zondag 3 september 2006 11:49 schreef Streetdancer het volgende:
Hey de andere Help ik Zoek .. kan ik niet vindendus doe ik het hier maar
Help Help ik zoek dit nummer die hier onder staat, het is opgenomen dus het is wat aan de slechte kwaliteit hier onder kan je klikken om me te helpen..
Klik hier om me te helpen (pleas)
Domme fuck, maak dan een nieuwequote:Op zondag 3 september 2006 11:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Domme fuck, dat topic is vol en dus op slot
Dat doet die tochquote:Op zondag 3 september 2006 11:53 schreef vosss het volgende:
Domme fuck, maak dan een nieuwe
Domme fuckquote:
Ik zou het niet weten, ik heb niet eens gekliktquote:Op zondag 3 september 2006 11:55 schreef Streetdancer het volgende:
Weet iemand nou dat liedje?
Je kan ook 'Laid Back - White Horse' proberen, da's 't origineelquote:Op zondag 3 september 2006 01:10 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Wonderland Avenue - White Horse
vreemd liedje.. dat wel
Als je goed naar de tekst luistert, en ie tekst in google intypt, is je eerste hit al meteen de oplossing.quote:Op zondag 3 september 2006 11:55 schreef Streetdancer het volgende:
Weet iemand nou dat liedje?
Nou iddquote:Op zondag 3 september 2006 15:13 schreef Molluck het volgende:
Wat een gezellig topic!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:47 schreef frank07 het volgende:
iemand een idee hoe dat nummer in turks fruit heet waar alleen maar in gefloten wordt??
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Dat heet Turks Fruit en is van Toots Tielemans.
MP3
Panama Girl - When Doves Cry is een bescheiden hitje geweest in 2003?quote:Op zondag 3 september 2006 16:13 schreef Laevid het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel/arties van een alternative dance/electro-achtig nummer. Met als tekst meerdere malen "When Doves Cry" gezongen door een vrouw. Zo ver ik heb kunnen horen heeft het niets (of iig weinig) van doen met het nummer van Prince. Het kwam vrijdagavond voorbij op Studio Brussel, maar ik heb geen idee of het een nieuw of een oud nummer is.
Prachtige reclame inderdaad, ik zag hem gisteren in de bioscoop.quote:Op zondag 3 september 2006 16:22 schreef eileenvs het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat Nike gebruikt bij de reclamespot van Nike Air. Dit spotje start met een basketballer. Verder zie je sporters die een sprong maken; met skateboard, hoogspringen, met lint etc. Sommige beelden zijn op de kop.
De muziek is een beetje sprookjesachtig met veel piano. Op de site kan ik helaas alleen de reclame vinden, maar geen titel van de muziek.
Muziek is speciaal voor die reclame gemaakt door Human World Wide, maar je kan mp3 zoeken op "A little less gravity"quote:Op zondag 3 september 2006 16:22 schreef eileenvs het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat Nike gebruikt bij de reclamespot van Nike Air..
Juist ja.quote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef BdR het volgende:
[..]
Muziek is speciaal voor die reclame gemaakt door Human World Wide, maar je kan mp3 zoeken op "A little less gravity"
Ik zie hem 1 keer op discogs staan, daar staat niet eens een jaartal bij dus ik durf het niet te zeggenquote:Op zondag 3 september 2006 16:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Panama Girl - When Doves Cry is een bescheiden hitje geweest in 2003?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |