Kijk hier wordt ik nuquote:Desbetreffende poster] heeft niets te maken met de opmerking hier onder betreffende 'Smiley-overdaad schaadt' Het verwijderde bericht was van de hand van een verdwaalde B&H poster genaamd Paultjuhhh. Einde diensbericht.
en dan lijkt het net alsof ik het deedquote:Op zondag 3 september 2006 05:21 schreef jogy het volgende:
Smiley-overdaad schaadt.
Hij is nog vers. Geef hem een maand.quote:Op zondag 3 september 2006 05:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Doe eens lief Jogy, dat zou bio nou nooit doen
Je hebt gelijk! Moment!quote:Op zondag 3 september 2006 05:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dan lijkt het net alsof ik het deed![]()
Niet dus
Je vingers beginnen te kriebelen?quote:Op zondag 3 september 2006 05:24 schreef Biogarde het volgende:
Oke!
Paul!quote:Op zondag 3 september 2006 05:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Doe eens lief Jogy, dat zou bio nou nooit doen
Bitchslap de mofo nou!quote:Op zondag 3 september 2006 05:24 schreef Biogarde het volgende:
Oke!
Neuhquote:Op zondag 3 september 2006 05:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je vingers beginnen te kriebelen?
Waarom? Het is een goed topic.quote:Op zondag 3 september 2006 05:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Over 33 minuten mag 'ie dicht
Je bent geweldigquote:
Wat hij net zei!quote:
There will be bloodquote:Op zondag 3 september 2006 05:29 schreef Biogarde het volgende:
Behalve dat ik Paul zo onder z'n zak ga schoppen!
Het had een goed topic kunnen zijn, als ik een betere OP had gemaaktquote:
Een zeldzaamheid inderdaadquote:Op zondag 3 september 2006 05:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je bent geweldig![]()
![]()
Thanks
nu heb je gewoon een complimentje te pakken![]()
Of "ween hier om 'huilarisch' " En dan allemaal droevig zijn om de typo omdat het zo mooi is.quote:Op zondag 3 september 2006 05:33 schreef guitarist.nl het volgende:
O ja die OP,
Huilarisch, eigenlijk best een leuke typo!
Post hier nog meer van die hilarische typo's
en dan nu ontopic?
JA !!quote:Op zondag 3 september 2006 05:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Of "ween hier om 'huilarisch' " En dan allemaal droevig zijn om de typo omdat het zo mooi is.
Gedaanquote:Op zondag 3 september 2006 05:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
JA !!![]()
![]()
Wil je voor mij de TT ff aanpassen dan??![]()
Nu jij er in gepost hebt wil je zeggen?quote:Op zondag 3 september 2006 14:38 schreef most_wanted het volgende:
Goed topic, die nu compleet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |