Ik toevallig ja !quote:Op zondag 3 september 2006 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als iemand de gesprekken nog volgt
quote:Op zondag 3 september 2006 04:05 schreef witste het volgende:
Als Monique de BBstem hoort, denkt ze dat ze met Sinterklaas zit te praten, whoehaahaha..
dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 3 september 2006 04:05 schreef witste het volgende:
Als Monique de BBstem hoort, denkt ze dat ze met Sinterklaas zit te praten, whoehaahaha..
ik denk dat ie wel tot de laatste 1 komtquote:Op zondag 3 september 2006 04:18 schreef Canisfire het volgende:
De kampers denken dat Tijn gaat vertellen aan ze wie hij gaat nomineren.![]()
En Tijn denkt echt slecht overzichzelf ik mag blij zijn als ik bij de laatste 12 zit.![]()
Dat gok ik ook jaquote:Op zondag 3 september 2006 04:19 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik denk dat ie wel tot de laatste 1 komt
Hij heult met de vijand op een heel sterke manier.quote:Op zondag 3 september 2006 04:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Wel tof met wat voor instelling Tijn daar gaat zitten. Stiekem toch een beetje zuigen. Heerlijk !
Maar niet van de pliesieschool. Want Gleentjes zijn beetje softies, en Tijn is werkelijk schoolvoorbeeld daarvan...quote:
Heb je wat tegen limbo's?quote:Op zondag 3 september 2006 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat hebben de brabo's en limbo's toch dat ze zo slecht kunnen liegen....???
Hoezo loopt Tijn nu te liegen dan ?quote:Op zondag 3 september 2006 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is meer te wijten aan de domheid van de anderen. Want zonder beeld, hoor ik gewoon hoe hij zit te liegen en te manipuleren....quote:Op zondag 3 september 2006 04:23 schreef noucky het volgende:
leuk te zien, Tijn lult ze zo onderuit
Liegen/manipuleren, en hij doet het heelllllllllllll slecht....quote:Op zondag 3 september 2006 04:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hoezo loopt Tijn nu te liegen dan ?
Ja hoorquote:Op zondag 3 september 2006 04:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is meer te wijten aan de domheid van de anderen. Want zonder beeld, hoor ik gewoon hoe hij zit te liegen en te manipuleren....
Komt omdat jij meer van hem weet, verder doet hij het erg goed hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 04:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liegen/manipuleren, en hij doet het heelllllllllllll slecht....
Tijn loopt niet te liegen op het moment hoorquote:Op zondag 3 september 2006 04:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Komt omdat jij meer van hem weet, verder doet hij het erg goed hoor.
Hij manipuleert wel degelijk. Provoceren ook trouwens. Maar wij prikken er doorheen omdat we meer van hem volgen.quote:Op zondag 3 september 2006 04:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tijn loopt niet te liegen op het moment hoor![]()
Lekkersimpel heeft nachtrust nodig denk ik![]()
die stream kijk ik ookquote:Op zondag 3 september 2006 04:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja hoorheb jij speciale streams dan ?
En hij lult ze weer onderuit over het tacktische nomineren.
Geen uitspraken doen, die je niet onderbouwen kanquote:Op zondag 3 september 2006 04:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Met het verschil dat Tijn niet anders van ze verwacht. Andersom hebben ze geen idee.quote:Op zondag 3 september 2006 04:31 schreef Canisfire het volgende:
Marcel Jeroen en E-10 zijn veel meer aan het zuigen.
spijker op de kopquote:Op zondag 3 september 2006 04:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Met het verschil dat Tijn niet anders van ze verwacht. Andersom hebben ze geen idee.
Waar liegt hij nu dan ?quote:Op zondag 3 september 2006 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen uitspraken doen, die je niet onderbouwen kan![]()
Hij naait niet, hij manipuleert. En luister goed... hij laat iedereen zeggen dat hij gelijk heeft... maar.. maar.... en dan luistert hij... ff laten uitpraten, luisteren, nadenken en dan pas antwoord geven.... en vervolgens zeggen ze... ja ja... maar ik vond... en dan jouw standpunt geven.....quote:Op zondag 3 september 2006 04:30 schreef toxikon het volgende:
hij loopt flink de boel op te naaien ja
quote:Op zondag 3 september 2006 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
en nog wel iets meer ookquote:Op zondag 3 september 2006 04:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja pccies, snap niet dat ze op alles maar 'ja, ja vind ik ook' zeggenquote:Op zondag 3 september 2006 04:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij naait niet, hij manipuleert. En luister goed... hij laat iedereen zeggen dat hij gelijk heeft... maar.. maar.... en dan luistert hij... ff laten uitpraten, luisteren, nadenken en dan pas antwoord geven.... en vervolgens zeggen ze... ja ja... maar ik vond... en dan jouw standpunt geven.....
En zoals je hoort.... ze beginnen te stotteren, en eh eh eh te zeggen.....
Wij zijn minstens met zijn tweeen.quote:
Hij zei dat hij niet wist wie hij ging nomineren. Daar begon het gesprek ongeveer mee.quote:
Ploffie zegt niets anders dan ja ja vind ik ook..quote:Op zondag 3 september 2006 04:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toch doet "Gleentje"het niet verkeerd. Zelfs Ploffie begint onderdanig te worden.
je kan het niet laten héquote:Op zondag 3 september 2006 04:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
blablabla
Ik durf te wedden dat die thuis een kompleet verkeerd bankstel hebben, gezien van de sympathie die ze krijgen van sommige FOK!kers.
blabla
Bericht van 20 minuten geleden... je bent op tijd... (zeker als je tussentijds ergens anders nog op reageert)quote:
Dat doet hij bewust.quote:Op zondag 3 september 2006 04:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Of Tijn het bewust doet weet ik niet, maar hij zegt eigenlijk dat Jeroen en Marcel elkaar uiteindelijk tegenover elkaar komen te staan.
Wat ben jij dom bezig zinds jij weet dat hij uit geleen komtquote:Op zondag 3 september 2006 04:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Gleentje" heeft lef om discussie aan te gaan met de tegenpartij.
Mits zegt hij iets over homo's. (wat POLL is op talpa, of Tijn homo, hetero of bi is)
Ik heb voor homo gestemd.
Hij was de vijand aan het verkennen. Charme-offensief was gedeeltelijk bij Monique, waar hij echt wilde weten op wie ze ging stemmen. Respect voor haar dat ze het niet gezegd heeft.quote:Op zondag 3 september 2006 04:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn probeerde een "charme-offensief"
Maar denk niet dat ze (E10, Marcel en Jeroen) zo onder de indruk waren.
Helemaal niet het maakt hem geen fuck uit dat niet iedereen hem aardig vind.quote:Op zondag 3 september 2006 04:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn probeerde een "charme-offensief"
Maar denk niet dat ze (E10, Marcel en Jeroen) zo onder de indruk waren.
Wat ben jij dom, dat ik niet weet dat hij uit Geleen komt, maar dat hij zijn politie-opleiding daar wel heeft gehad.quote:Op zondag 3 september 2006 04:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat ben jij dom bezig zinds jij weet dat hij uit geleen komt![]()
En zag je niet hoe sneaky hij Marcel en Jeroen aankeek.
Ze vroegen ook gelijk wie hij bedoelde dus volgens mij hadden ze het door![]()
Rik en Tijn ofzo toch ?quote:Op zondag 3 september 2006 04:49 schreef ThaSandman het volgende:
Wie komt uit Geleen?
Maar hij denkt wel dat hij sympathie heeft, zeg maar, en dat heeft hij wel nodig zeg maar.quote:Op zondag 3 september 2006 04:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Helemaal niet het maakt hem geen fuck uit dat niet iedereen hem aardig vind.
Hij was gewoon lekker aan het vissen. En hij was ze lekker onbewust onzeker aan het maken.
En zinds je weet dat hij zijn opleiding daar heeft gehad praat je over hem alsof die een debiel is die zich niet staande kan houden tegen die drie kamp sjakenquote:Op zondag 3 september 2006 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ben jij dom, dat ik niet weet dat hij uit Geleen komt, maar dat hij zijn politie-opleiding daar wel heeft gehad.
En volgens mij komt hij niet eens uit Geleen. Maar uit Brabant. Maar Tijn is plisie in de regio, waar je de opleiding krijgt/kreeg in Geleen. En die noemen we hier "Gleentjes". En "Gleentjes" zijn nu niet bepaald de slimsten.
Dus jij beweert dat je slimmer bent als mensen uit Geleen?quote:Op zondag 3 september 2006 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ben jij dom, dat ik niet weet dat hij uit Geleen komt, maar dat hij zijn politie-opleiding daar wel heeft gehad.
En volgens mij komt hij niet eens uit Geleen. Maar uit Brabant. Maar Tijn is plisie in de regio, waar je de opleiding krijgt/kreeg in Geleen. En die noemen we hier "Gleentjes". En "Gleentjes" zijn nu niet bepaald de slimsten.
Nee dat is dikke 10 die zichzelf de hele tijd tegen spreektquote:Op zondag 3 september 2006 04:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar hij denkt wel dat hij sympathie heeft, zeg maar, en dat heeft hij wel nodig zeg maar.
Heb ik niet gezegd, volgens mij zijn het Bosschenaren, maar Tijn heeft pliesiopleiding in Geleen gehad, vandaar "Gleentje"quote:Op zondag 3 september 2006 04:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rik en Tijn ofzo toch ?
Lekker simpel noemt Tijn de hele tijd gleentje dus
kan best dat je dat gezegt hebt weet ik niet.quote:Op zondag 3 september 2006 04:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegdf, volgens mij zijn het Bosschenaren, maar Tijn heeft pliesiopleiding in Geleen gehad, vandaar "Gleentje"
Dat staat buiten keif. Tijn stelt feiten vast. (Okk al speelt hij,en dat spelen leer je wel op pliesieschool)quote:Op zondag 3 september 2006 04:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee dat is dikke 10 die zichzelf de hele tijd tegen spreekt![]()
Ik heb meer het idee dat hij ze een beetje aan het voeren is.quote:Op zondag 3 september 2006 04:57 schreef Canisfire het volgende:
Tijn is nu een beetje gevaarlijk bezig dit moment.
Jeroen kan dit morgen uit zijn verband rukken Met E-10 die ja knikt.
Dat probeer ik dus de hele tijd duidelijk te maken...quote:Op zondag 3 september 2006 04:57 schreef Canisfire het volgende:
Tijn is nu een beetje gevaarlijk bezig dit moment.Jeroen kan dit morgen uit zijn verband rukken Met E-10 die ja knikt.
Allicht maar dat over Semih en Michellene dat kan bij mensen in het verkeerde keelgat schieten.quote:Op zondag 3 september 2006 04:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat hij ze een beetje aan het voeren is.
Hoezo?quote:Op zondag 3 september 2006 05:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Allicht maar dat over Semih en Michellene dat kan bij mensen in het verkeerde kaalgat schieten.
Het zijn wel zijn principes zo van je bent de vriendin van Semih en die vind ik tof dus ik neem wat meer afstand van jou zo dat Semih niets verkeerds denkt. Maar ze kunnen het ook opvatten als Tijn wil niet met Michelene knuffelen omdat hij bang is dat er dan meer kan gebeuren.quote:
In dat geval is er natuurlijk niets aan de hand.quote:Op zondag 3 september 2006 05:02 schreef ThaSandman het volgende:
Dat wat hij zegt over Semih en Micheline weten beiden al, dus hij speelt het spelletje goed.
Dat maakt toch niks uit. Dit is misschien nieuws voor hun, maar de rest van het huis heeft hij het zelf al verteld hoe hij daar mee omgaat.quote:Op zondag 3 september 2006 05:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het zijn wel zijn principes zo van je bent de vriendin van Semih en die vind ik tof dus ik neem wat meer afstand van jou zo dat Semih niets verkeerds denkt. Maar ze kunnen het ook opvatten als Tijn wil niet met Michelene knuffelen omdat hij bang is dat er dan meer kan gebeuren.
Ik betwijfel het, als er iemand een jaknikker is, is hij het wel.quote:Op zondag 3 september 2006 05:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn is wel redelijk subtiel, maar toch té doorzichtig, want Marcel heeft hem door.
Marcel heeft niets door.quote:Op zondag 3 september 2006 05:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn is wel redelijk subtiel, maar toch té doorzichtig, want Marcel heeft hem door.
Die waren toch 4200 of 4500?quote:Op zondag 3 september 2006 05:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind wel dat Monique vieze tieten heeft voor ¤4700,- (even tussendoor)
Ik zat ook met mijn oren te klapperen dat iedereen haar complimenteert met goeie tieten.quote:Op zondag 3 september 2006 05:10 schreef ThaSandman het volgende:
Mislukte boobjob natuurlijk.
Zal wel door een Belg gedaan zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 05:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zat ook met mijn oren te klapperen dat iedereen haar complimenteert met goeie tieten.
Hij is nog aan het kletsen hoor.....quote:Op zondag 3 september 2006 05:11 schreef Canisfire het volgende:
Nou Tijn ga plat kan ik ook naar bed.
Ik hoor het ja hij is Jeroen lekker onzeker aan het makenquote:Op zondag 3 september 2006 05:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is nog aan het kletsen hoor.....![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 05:16 schreef Canisfire het volgende:
Kreunde Marcia nou geil in der slaap.
Snurkt Semih ook?quote:Op zondag 3 september 2006 05:19 schreef Canisfire het volgende:
Dat gesnurk is Egbert en zo niet dan Semih.
Jij ook een goeie nachtrustquote:Op zondag 3 september 2006 05:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wens dat arme beestje ook werkelijk geen enge ziekte toe en dat alles met haar hart goed mag blijven en dat Lenie zorg draagt over dir arme schepsel God's....
Ik hoorde iets over een vader, dus denk Marciaquote:Op zondag 3 september 2006 05:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Jeroen zoekt bevestiging bij Tijn om Milica te regelen. Of hoor ik het nou verkeerd?
Die Semih slaapt echt minstens 12 uur per dag trouwens.
dat is toch slapen?quote:Op zondag 3 september 2006 05:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoor toch nog iemand snurken...
heej dat doe ik ook altijd net voordat ik slapen gaquote:Op zondag 3 september 2006 05:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slaap lekker enzo.... ik ga nog ff met de hond uit.... En dan ook in snurkenland... (ok ik snurk niet, maar ben solidair)
Gelukkig heb je dat niet met nachtrust, anders zou je nu wel heel erg gek zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 09:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik bedacht me net met hondje uitlaten.... 2 weken zonder buitenlucht...
Ik zou denk ik gek (nog gekker dus) worden zonder buitenlucht.
Ik kan met paar uurtjes nachtrust en kan de rust verdelen over de dag. Dus ik kom wel aan mijn slaap.quote:Op zondag 3 september 2006 09:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat niet met nachtrust, anders zou je nu wel heel erg gek zijn.
Monique dusquote:Op zondag 3 september 2006 09:40 schreef Peter6000 het volgende:
Er is iemand wakker met borsten, ik geloof Sabrina of Monique
Goede schoudertjes, die wel kunnen afwassen....quote:Op zondag 3 september 2006 09:51 schreef Peter6000 het volgende:
Goed in conditie is ze iig wel.
Ik heb Sabje 1 x een brood zien bakken, met Etjen en ik heb haar 1 x zien afwassen.quote:Op zondag 3 september 2006 09:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vergis ik me nu, dat Monique (en zusje) ook nog niet denderend veel in het huishouden hebben gedaan?
Dit kan wel uren zo doorgaanquote:Op zondag 3 september 2006 09:59 schreef Mike1964 het volgende:
Monique in actie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iedereen zijn eigen werkelijkheid.quote:Op zondag 3 september 2006 10:05 schreef Marrije het volgende:
Ik zal wel de enige zijn dan die dit boooooooring vind.
Heel mooiquote:
Zo klinkt het in ieder geval heel mooi. Ik kan het me heel goed voorstellen hoe lekker het moet zijn als je even een moment voor jezelf hebt in dat huis.quote:Op zondag 3 september 2006 10:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen werkelijkheid.
Ik geniet van de mooie plaatjes. De regie en de camermannen met mij. Er wordt veel geswitched en gezoomd. De juiste achtergrond wordt gezocht.
De innerlijke strijd tussen in het huis zitten en de verjaardag van haar zoon.
Eensquote:Op zondag 3 september 2006 10:09 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vind haar best wel een oude kop hebben voor d'r leeftijd trouwens.
Als jij dat bent op je avater, snap ik je opmerking niet.... Lijk je ook op een kerel van 55quote:Op zondag 3 september 2006 10:09 schreef Mike1964 het volgende:
proestquote:Op zondag 3 september 2006 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij dat bent op je avater, snap ik je opmerking niet.... Lijk je ook op een kerel van 55
Hoe zie jij er s'ochtends uit? Ik vind het nogal mee vallen.quote:Op zondag 3 september 2006 10:09 schreef Mike1964 het volgende:
En als jij dat bent op je avatar dan lijk je op een hond.quote:Op zondag 3 september 2006 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij dat bent op je avater, snap ik je opmerking niet.... Lijk je ook op een kerel van 55
Ik negeerde je meestal al hoor, want je bent nog erger dan MANU.. een zielig meelopertje.quote:Op zondag 3 september 2006 10:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En als jij dat bent op je avatar dan lijk je op een hond.
Zullen wel ekaar vanaf nu gewoon negeren? De rest hier kan er ook niets aan doen dat we een hekel aan elkaar hebben oké?
quote:Op zondag 3 september 2006 10:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik negeerde je meestal al hoor, want je bent nog erger dan MANU.. een zielig meelopertje.
Dus je hoeft mij geen voorstellen te doen om mij te negeren.... Kan je ook doen zonder dat te vermelden in het topic.
Ja hallo, zij ligt zich uit te sloven en de camera's zoomen af en toe in, dat merk je dus heus wel als je daar in je eentje in een stille ruimte bent dús ga je aan moeilijke dingen denken in de hoop dat de BB cameramensjes alles uitzenden t.z.t.quote:Op zondag 3 september 2006 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het lijkt of ze af en toe moeite moet doen niet te huilen...
Dat idee heb ik wel vaker bij haar.quote:Op zondag 3 september 2006 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het lijkt of ze af en toe moeite moet doen niet te huilen...
Haan????quote:Op zondag 3 september 2006 10:30 schreef Marrije het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat ik in elk geval met niemand meeloop, aangezien ik degene ben op t moment met een andere mening![]()
Ik zou het gezellig vinden als er nu een paar anderen wakker worden en gaan kleppen. Tijd voor de haan.
Ja en kleding zoals in de kostscholen, voor de mannen en vrouwen... Scheiden en orde in dat zootje ongeregeld...quote:Op zondag 3 september 2006 10:42 schreef D.Rose het volgende:
ik stel voor dat er een mannen- en een vrouwenslaapkamer komt
Een rokquote:Op zondag 3 september 2006 10:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja en kleding zoals in de kostscholen, voor de mannen en vrouwen... Scheiden en orde in dat zootje ongeregeld...
Alleen wat moet Rik aan dan?
Soms is hij echt engquote:
Dat meende ik ook te horenquote:Op zondag 3 september 2006 10:52 schreef Mike1964 het volgende:
De zusjes hebben het over de nominaties. Volgens mij hoorde ik fluisteren dat ze Millica gaan nomineren? Iemand anders dit gehoord?
Soms?quote:
Jaquote:
Ik denk dat het Marlies was waar ze over spraken. Omdat ze het later ook over d'r hadden over de neptieten.quote:
maar die heeft Milica ookquote:Op zondag 3 september 2006 11:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Marlies was waar ze over spraken. Omdat ze het later ook over d'r hadden over de neptieten.
Nou ja, we kunnen in ieder geval met zekerheid zeggen dat de zusjes Marlies óf Millica gaan nomineren...quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 11:09 schreef wolferl het volgende:
Etienne heeft geen karakter volgens Monique.
Knap dat ze daar nu al achterkomen...Etienne heeft wel meer niet trouwens.quote:Op zondag 3 september 2006 11:09 schreef wolferl het volgende:
mee eensquote:Op zondag 3 september 2006 11:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou ja, we kunnen in ieder geval met zekerheid zeggen dat de zusjes Marlies óf Millica gaan nomineren...
Op zijn linker arm.....is hij gevallen.quote:Op zondag 3 september 2006 11:13 schreef pullup het volgende:
O jee Etienne kan het armpje niet meer omhoog krijgen
Toch grappig dat bewoners elkaar pas echt leren kennen als ze het huis uit zijnquote:Op zondag 3 september 2006 11:12 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina : Ik weet zeker dat Etienne niet racistisch is en vol is vol, dat meent ie niet.
En nu raad Monique hem aan om niets meer te doen waarbij hij zijn schouder belast.quote:Op zondag 3 september 2006 11:13 schreef Mike1964 het volgende:
Etienne was over een scheerlijn gevallen toen hij bij een vriendin op de camping was. Daar heeft hij nu nog steeds een pijnlijke arm van.
paracetiennemolletje..quote:
De waarheid zal pijnlijk zjijn voor haar. Maar ja, ze wil het kennelijk niet zien. Een tennisballetje met een fotootje zou wonderen doen. (Als de tuin open is)quote:Op zondag 3 september 2006 11:19 schreef pullup het volgende:
Sabrina denkt inderdaad dat Etienne alle vol is vol uitspraken niet echt meent.
En anders een baksteen ipv een tennisbal.quote:Op zondag 3 september 2006 11:21 schreef Nostalgist het volgende:
De waarheid zal pijnlijk zjijn voor haar. Maar ja, ze wil het kennelijk niet zien. Een tennisballetje met een fotootje zou wonderen doen. (Als de tuin open is)
he dat is leuk wakker worden met dit berichtquote:Op zondag 3 september 2006 11:09 schreef wolferl het volgende:
Hmmm, er zit wel triplex voor de ramen.....quote:Op zondag 3 september 2006 11:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
En anders een baksteen ipv een tennisbal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |