Ik toevallig ja !quote:Op zondag 3 september 2006 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als iemand de gesprekken nog volgt
quote:Op zondag 3 september 2006 04:05 schreef witste het volgende:
Als Monique de BBstem hoort, denkt ze dat ze met Sinterklaas zit te praten, whoehaahaha..
dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 3 september 2006 04:05 schreef witste het volgende:
Als Monique de BBstem hoort, denkt ze dat ze met Sinterklaas zit te praten, whoehaahaha..
ik denk dat ie wel tot de laatste 1 komtquote:Op zondag 3 september 2006 04:18 schreef Canisfire het volgende:
De kampers denken dat Tijn gaat vertellen aan ze wie hij gaat nomineren.![]()
En Tijn denkt echt slecht overzichzelf ik mag blij zijn als ik bij de laatste 12 zit.![]()
Dat gok ik ook jaquote:Op zondag 3 september 2006 04:19 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik denk dat ie wel tot de laatste 1 komt
Hij heult met de vijand op een heel sterke manier.quote:Op zondag 3 september 2006 04:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Wel tof met wat voor instelling Tijn daar gaat zitten. Stiekem toch een beetje zuigen. Heerlijk !
Maar niet van de pliesieschool. Want Gleentjes zijn beetje softies, en Tijn is werkelijk schoolvoorbeeld daarvan...quote:
Heb je wat tegen limbo's?quote:Op zondag 3 september 2006 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat hebben de brabo's en limbo's toch dat ze zo slecht kunnen liegen....???
Hoezo loopt Tijn nu te liegen dan ?quote:Op zondag 3 september 2006 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is meer te wijten aan de domheid van de anderen. Want zonder beeld, hoor ik gewoon hoe hij zit te liegen en te manipuleren....quote:Op zondag 3 september 2006 04:23 schreef noucky het volgende:
leuk te zien, Tijn lult ze zo onderuit
Liegen/manipuleren, en hij doet het heelllllllllllll slecht....quote:Op zondag 3 september 2006 04:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hoezo loopt Tijn nu te liegen dan ?
Ja hoorquote:Op zondag 3 september 2006 04:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is meer te wijten aan de domheid van de anderen. Want zonder beeld, hoor ik gewoon hoe hij zit te liegen en te manipuleren....
Komt omdat jij meer van hem weet, verder doet hij het erg goed hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 04:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liegen/manipuleren, en hij doet het heelllllllllllll slecht....
Tijn loopt niet te liegen op het moment hoorquote:Op zondag 3 september 2006 04:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Komt omdat jij meer van hem weet, verder doet hij het erg goed hoor.
Hij manipuleert wel degelijk. Provoceren ook trouwens. Maar wij prikken er doorheen omdat we meer van hem volgen.quote:Op zondag 3 september 2006 04:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tijn loopt niet te liegen op het moment hoor![]()
Lekkersimpel heeft nachtrust nodig denk ik![]()
die stream kijk ik ookquote:Op zondag 3 september 2006 04:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja hoorheb jij speciale streams dan ?
En hij lult ze weer onderuit over het tacktische nomineren.
Geen uitspraken doen, die je niet onderbouwen kanquote:Op zondag 3 september 2006 04:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Met het verschil dat Tijn niet anders van ze verwacht. Andersom hebben ze geen idee.quote:Op zondag 3 september 2006 04:31 schreef Canisfire het volgende:
Marcel Jeroen en E-10 zijn veel meer aan het zuigen.
spijker op de kopquote:Op zondag 3 september 2006 04:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Met het verschil dat Tijn niet anders van ze verwacht. Andersom hebben ze geen idee.
Waar liegt hij nu dan ?quote:Op zondag 3 september 2006 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen uitspraken doen, die je niet onderbouwen kan![]()
Hij naait niet, hij manipuleert. En luister goed... hij laat iedereen zeggen dat hij gelijk heeft... maar.. maar.... en dan luistert hij... ff laten uitpraten, luisteren, nadenken en dan pas antwoord geven.... en vervolgens zeggen ze... ja ja... maar ik vond... en dan jouw standpunt geven.....quote:Op zondag 3 september 2006 04:30 schreef toxikon het volgende:
hij loopt flink de boel op te naaien ja
quote:Op zondag 3 september 2006 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
en nog wel iets meer ookquote:Op zondag 3 september 2006 04:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja pccies, snap niet dat ze op alles maar 'ja, ja vind ik ook' zeggenquote:Op zondag 3 september 2006 04:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij naait niet, hij manipuleert. En luister goed... hij laat iedereen zeggen dat hij gelijk heeft... maar.. maar.... en dan luistert hij... ff laten uitpraten, luisteren, nadenken en dan pas antwoord geven.... en vervolgens zeggen ze... ja ja... maar ik vond... en dan jouw standpunt geven.....
En zoals je hoort.... ze beginnen te stotteren, en eh eh eh te zeggen.....
Wij zijn minstens met zijn tweeen.quote:
Hij zei dat hij niet wist wie hij ging nomineren. Daar begon het gesprek ongeveer mee.quote:
Ploffie zegt niets anders dan ja ja vind ik ook..quote:Op zondag 3 september 2006 04:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toch doet "Gleentje"het niet verkeerd. Zelfs Ploffie begint onderdanig te worden.
je kan het niet laten héquote:Op zondag 3 september 2006 04:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
blablabla
Ik durf te wedden dat die thuis een kompleet verkeerd bankstel hebben, gezien van de sympathie die ze krijgen van sommige FOK!kers.
blabla
Bericht van 20 minuten geleden... je bent op tijd... (zeker als je tussentijds ergens anders nog op reageert)quote:
Dat doet hij bewust.quote:Op zondag 3 september 2006 04:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Of Tijn het bewust doet weet ik niet, maar hij zegt eigenlijk dat Jeroen en Marcel elkaar uiteindelijk tegenover elkaar komen te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |