Daar ging het niet om. Maar het is me in ieder geval duidelijk.quote:Op zondag 3 september 2006 03:50 schreef wyccie het volgende:
Wat wil je allemaal weten over mijn slaaptechnieken?
Het gaat z'n gangetje.quote:Op zondag 3 september 2006 04:14 schreef broer het volgende:
En dat stage lopen, werkt dat een beetje?
Heerlijk om enthousiaste mensen te zien.quote:Op zondag 3 september 2006 04:15 schreef wyccie het volgende:
Het gaat z'n gangetje.
quote:
De donkere dagen voor kerst?quote:Op zondag 3 september 2006 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ja, de donkere dagen.
Dan zullen de eerste kerstbomen ook wel heel snel op de markt verschijnenquote:Op zondag 3 september 2006 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Adventsmoeheid valt vroeg dit jaar.
Ik zie dat jij veel meer met de aardse zaken verbonden bent dan ik.quote:Op zondag 3 september 2006 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zullen de eerste kerstbomen ook wel heel snel op de markt verschijnen![]()
Ja, ik ben niet zo spiritueel ingesteld. Daar ben ik te nuchter voor, denk ik. Ik ben overigens wel katholiek hoor, maar al jaren niet-praktiserend.quote:Op zondag 3 september 2006 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie dat jij veel meer met de aardse zaken verbonden bent dan ik.
Kerst is onder de juiste omstandigheden leuk. Vorig jaar was het bijvoorbeeld gewoon zwaar klote.quote:
Natuurlijk. Als er rotte omstandigheden zijn is het lastig om er van te genieten. Maar voor mij is kerst echt een feest van gezelligheid, samenzijn, lekker eten en prachtquote:Op zondag 3 september 2006 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kerst is onder de juiste omstandigheden leuk. Vorig jaar was het bijvoorbeeld gewoon zwaar klote.![]()
Ik zat vorig jaar midden in de bestraling natuurlijk en zat nog in een soort verwerkingsproces van die rotziekte. Dan kan en ga ik niet gezellig en leuk en vrolijk zijn met kerst. Overigens kan ik me niet herinneren wanneer ik voor het laatst kerst met meer mensen dan alleen mijn ouders gevierd heb.quote:Op zondag 3 september 2006 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als er rotte omstandigheden zijn is het lastig om er van te genieten. Maar voor mij is kerst echt een feest van gezelligheid, samenzijn, lekker eten en pracht.
Ik vind de Jingle Bell Rock zo tof. En eigenlijk al die Engelse/Amerikaanse kerstliedjes wel!quote:Op zondag 3 september 2006 11:23 schreef Biancavia het volgende:
Kerstliedjes!
Giddy yap, giddy yap, giddy yap,
let's go, Let's look at the show,
We're riding in a wonderland of snow.
Giddy yap, giddy yap, giddy yap,
it's grand, Just holding your hand,
We're gliding along with a song
of a wintry fairy land.
Ik heb waarschijnlijk ook gewoon het geluk dat ik geen ongezellige of rottige kerst ken.quote:Op zondag 3 september 2006 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar midden in de bestraling natuurlijk en zat nog in een soort verwerkingsproces van die rotziekte. Dan kan en ga ik niet gezellig en leuk en vrolijk zijn met kerst. Overigens kan ik me niet herinneren wanneer ik voor het laatst kerst met meer mensen dan alleen mijn ouders gevierd heb.
Ik herken het, kerst als pijnlijke confrontatie.quote:Op zondag 3 september 2006 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar midden in de bestraling natuurlijk en zat nog in een soort verwerkingsproces van die rotziekte. Dan kan en ga ik niet gezellig en leuk en vrolijk zijn met kerst. Overigens kan ik me niet herinneren wanneer ik voor het laatst kerst met meer mensen dan alleen mijn ouders gevierd heb.
gadverdammequote:Op zondag 3 september 2006 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
voor mij is kerst echt een feest van gezelligheid, samenzijn, lekker eten en pracht.
Ïk lijk echt de enige te zijn die geniet van kerstmis?quote:Op zondag 3 september 2006 13:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
gadverdamme
Dit is denk ik de eerste keer dat ik de '' smiley gebruik....
Maar iets anders komt er ook echt niet bij me op als ik dit lees....
Ja, democratisch gezien hadden ze die huichelarij al lang af moeten schaffenquote:Op zondag 3 september 2006 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ïk lijk echt de enige te zijn die geniet van kerstmis?
Dan kan je alleen kerstfeest vieren.quote:
Tegen het laatste is eenvoudig iets te doen,quote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
Ik verveel me dood, ik voel me kut en ik heb dorst.
ik heb zo'n flauw vermoeden dat wij hetzelfde flauwe grapje achterhoudenquote:Op zondag 3 september 2006 22:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Over het tweede kan ik erg makkelijk een flauw grapje maken, maar dat laat ik nu dan maar achterwege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |