Nahja gekken, ik als christen, ben fan van christelijke rockbands, maar wat ik laatst toch tegen het lijf liep ging me echt te ver! Al surfend over het internet kwam ik dit gare bandje tegen:
Faith+1Voordat ik mijn klacht laat horen stel ik de leden van dit bandje even aan jullie voor..
Hier te zien,
Eric Cartman:
![]()
Hij is de zanger van dit illustere gezelschap. Een beetje dik, maar zingen kan ie wel. Eigenlijk is het een christelijke
zanger Bob.
Als tweede van dit stelletje, losgeslagen bloedhonden hebben we
Token:
![]()
Hij is de zwartjakker van de groep, bespeeld de basgitaar alsof het niks is en zorgt voor een goede impuls voor de groep.. Maar ja, hij is zwart.. Eigenlijk is het de
50 Cent van deze groep, alleen Token speelt basgitaar en 50 rapt.
Tenslotte is er dan ook nog
Leopold "Butters" Scotch:
![]()
Hij drumt als de beste en zou zo
Will Champion kunnen vervangen in de band Coldplay!. Butters is een onschuldige knul, die vaakt denkt dat ie schuldig is, maar dat is dus niet zo. Wat een talent!
Nou zullen jullie denken: "Goh, wat een puike band" Dat dacht ik eerst ook dus dat neem ik jullie niet kwalijk, maar ik zit met een probleempje.. Ze zingen dat ze de liefde met
Jezus Christus himself willen bedrijven. Het is toch godverdomme niet te geloven? Een schande van de bovenste plank, me dunkt. Het is een schande voor het christendom en daarom hoop ik dat dit ranzige zooitje gauw aan de hemelpoort mag verschijnen!
Samenvatting voor luie honden:
Christelijke band maakt kutmuziek, een schande als je het mij vraagt, vandaar dit topic.
NB: Voor de mensen die denken wie zijn zanger Bob, 50 Cent, Will Champion en Jezus Christus? heb ik even een link naar een plaatje gemaakt zodat ook dat duidelijk is.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vandoooorrr op 04-09-2006 16:13:31 ]