En daar ben ik gestopt met lezen...quote:Op zondag 3 september 2006 03:01 schreef Vandoooorrr het volgende:
Nahja gekken, ik als christen, ben fan van christelijke rockbands,
Dus als christen denk je: laten ze gauw de pijp uitgaan?quote:Op zondag 3 september 2006 03:01 schreef Vandoooorrr het volgende:
[knip]
Het is een schande voor het christendom en daarom hoop ik dat dit ranzige zooitje gauw aan de hemelpoort mag verschijnen!
wat klopt hier niet?quote:Op zondag 3 september 2006 03:01 schreef Vandoooorrr het volgende:
ik als christen
.....
godverdomme
.......
moet dat niet zijn "laat onze lieve heer ze snel tot zich nemen"quote:Op zondag 3 september 2006 03:06 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dus als christen denk je: laten ze gauw de pijp uitgaan?
Dat zou OZL Vandoooooooooor natuurlijk het liefst willen.quote:Op zondag 3 september 2006 03:12 schreef Ratt het volgende:
[..]
moet dat niet zijn "laat onze lieve heer ze snel tot zich nemen"
Klopt, hoe weet jij dit allemaal?quote:Op zondag 3 september 2006 03:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat zou OZL Vandoooooooooor natuurlijk het liefst willen.
Wat jammer dat het geen belangrijk adertje was!quote:Op zondag 3 september 2006 03:13 schreef Vandoooorrr het volgende:
Ja, sorry mensen, jullie hebben gelijk, maar het werd me allemaal even te veel. Toen ik zulks hoorde knapte er iets in me...
Als in slagadertje?quote:Op zondag 3 september 2006 03:17 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat jammer dat het geen belangrijk adertje was!
Lieden die andermans dood wensen mogen wat mij betreft per kerende post de pijp uit.quote:
Heb jij een hond? En blijf verdomme ontopic!quote:Op zondag 3 september 2006 03:24 schreef OllieA het volgende:
[..]
Lieden die andermans dood wensen mogen wat mij betreft per kerende post de pijp uit.
Nee, maar hij gelooft wel in god. 't Is een gristelijke hond, dus ik sla hem vaak. Dat helpt dus ook gene reet.quote:
Ondankbaar schepsel! Ik ga nu te bed, eerst nog even de bijbel doorbladeren en vervolgens lekker van mijn nachtrust genieten.. Morgen is het weer vroeg dag, want ik moet de ochtendmis voorbereiden..quote:Op zondag 3 september 2006 03:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, maar hij gelooft wel in god. 't Is een gristelijke hond, dus ik sla hem vaak. Dat helpt dus ook gene reet.
quote:Op zondag 3 september 2006 03:34 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Ondankbaar schepsel! Ik ga nu te bed, eerst nog even de bijbel doorbladeren en vervolgens lekker van mijn nachtrust genieten.. Morgen is het weer vroeg dag, want ik moet de ochtendmis voorbereiden..
Of niet.quote:Op zondag 3 september 2006 10:21 schreef Chriz2k het volgende:
Whehehe, coole aflevering was dat.
Walgelijke fout, gooi er maar een slotje opquote:Op zondag 3 september 2006 10:38 schreef Agiath het volgende:
En die OP klopt niet, butters speelt geen keybord maar drums in die aflevering
Preciesquote:Op zondag 3 september 2006 10:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Walgelijke fout, gooi er maar een slotje op.
Butters schopt ook kont idd. En dat Appel liedje van 'mquote:
quote:Op zondag 3 september 2006 11:37 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Butters schopt ook kont idd. En dat Appel liedje van 'm:
A common running joke is the song Butters sings, "Loo loo loo, I've got some apples, loo loo loo, You've got some too". Butters is usually interrupted before he can continue the song, but when he does get the opportunity to finish the song, he continues with either, "Loo loo loo, Let's make some applesauce, Take off our clothes and loo loo loo", or alternatively, "Loo loo loo, Let's get together, I know what we can do loo loo". (bron: wikipedia.org)![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef Skv het volgende:
Was wel een goede aflevering. Twee weken geleden ofzo.
Bijna drie jaar oud.quote:Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef Skv het volgende:
Was wel een goede aflevering. Twee weken geleden ofzo.
quote:Samenvatting voor luie christenhonden:
Christelijke bands maakten bijna altijd kutmuziek, een schande als je het mij vraagt, vandaar dit goed topic.
Gewoon om het eens uit een andere hoek te belichten.quote:Christianity was apparent as a fallacy
the devil takes the father son and holy ghost
the one who knows the answers
are they who pipe the dancers
Earth mother the sun and the furieus host
quote:Op zondag 3 september 2006 03:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En daar ben ik gestopt met lezen...
![]()
Oprotten dikzakquote:Op zondag 3 september 2006 03:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En daar ben ik gestopt met lezen...
![]()
En hij zal ZIJN naam niet ijdel gebruiken.quote:
Mijn God, wat een fout.. Ik heb het meteen aangepast en ja jij zult denken waarom had die knaap het fout in de OP, nou dat kwam doordat ik lichtelijk onder invloed was van een of andere substantie..quote:Op zondag 3 september 2006 10:38 schreef Agiath het volgende:
En die OP klopt niet, butters speelt geen keybord maar drums in die aflevering
Gelukkig niet.quote:Op maandag 4 september 2006 15:09 schreef Herr_Munk het volgende:
Dan heb je deze kerels zeker nog niet horen zingen:
[afbeelding]
OK, dank u.quote:Op maandag 4 september 2006 16:05 schreef Departak het volgende:
I want to get on my knees and start pleasing jesus....prachtig
Token speelde basgitaar trouwens
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Ha twisted, alles goed jongen?
Ja, goed hoor! Had je dat meisje met die dikke tieten nog gezien bij 't bushokkie? Tjezus, wat heeft die een tieten zeg!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:03 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Natuurlijk!
En met jou Vandooorrr?
Ja hehe, ze liep alleen weg toen ik keekquote:Op woensdag 6 september 2006 18:59 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Ja, goed hoor! Had je dat meisje met die dikke tieten nog gezien bij 't bushokkie? Tjezus, wat heeft die een tieten zeg!
Whehe.. bij mij doet ze dat nooit.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:07 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja hehe, ze liep alleen weg toen ik keek
Denk het nietquote:Op woensdag 6 september 2006 19:14 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Whehe.. bij mij doet ze dat nooit.![]()
Zeg, twistedd, denk jij wat ik denk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |