Nee dat is toch vriendje Marcel hoorquote:Op zondag 3 september 2006 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Jeroen is echt het leeghoofd van deze BB
Dat zei ik de eerste avond al.quote:Op zondag 3 september 2006 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Jeroen is echt het leeghoofd van deze BB
Visueel. Amper close-ups. Telkens weer die Etienne vol in beeldquote:
Mwah, kan altijd beter natuurlijk maar ik vind het nu redelijk okejquote:Op zondag 3 september 2006 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Visueel. Amper close-ups. Telkens weer die Etienne vol in beeld![]()
Voor "de laatste" denk je??quote:Op zondag 3 september 2006 02:08 schreef toxikon het volgende:
nogmaals , ik denk dat eggie zo zijn bed weer uitkomt denk ik.
quote:Op zondag 3 september 2006 02:09 schreef Coos het volgende:
Je moet toch wel héél erg homo zijn om je aan Rik te vergrijpen.![]()
Hou op, ik moet zo slapenquote:Op zondag 3 september 2006 02:09 schreef Coos het volgende:
Dan ken jij homo's niet...quote:Op zondag 3 september 2006 02:09 schreef Coos het volgende:
Kan je niet slapen??quote:Op zondag 3 september 2006 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit doet me denken aan een topic van vorige editie...
Zwolle Scanman ging ook weg, omdat dat kampervolk ( Bankstellen en andre foto's)
Wat E10 nu net zegt.... Die lopen dan weg...
PedoPapa-- Zwolliewood...
Whahaaa, nou ben ik wel een vrouw maar dit is toch echt angstaanjagendquote:
Bedáánkk foor die foto'squote:
Hou op met die treffende foto'squote:
Zie jij een complot??quote:Op zondag 3 september 2006 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zeg maar ik zei zeg maar.... Hebben ze nog niet door dat hij een acteur is????
het lijkt wel of er iets dwars zit....quote:
Misschien staat de puist op springen.quote:Op zondag 3 september 2006 02:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het lijkt wel of er iets dwars zit....![]()
ik weet het niet, ik raak altijd de draad kwijt als zij begint...quote:Op zondag 3 september 2006 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
micheline heeft een hoog lieske gehalte.. veel details saaie verhalen![]()
nogmaals weetjewel maar dat is mijn meningquote:Op zondag 3 september 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik word stapelgek van mensen die geen zin kunnen zeggen zonder 'zeg maar'.
Of mensen die vaak "Ja, ja, ja, 100%" zeggenquote:Op zondag 3 september 2006 02:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
nogmaals weetjewel maar dat is mijn mening
duss..
wel met brute forcequote:Op zondag 3 september 2006 02:28 schreef Canisfire het volgende:
Lief he van Tijn om Marcia toch een beetje in de groep proberen te betrekken.
Tussen delen en jatten zit toch wel een klein verschil volgens mij.quote:Op zondag 3 september 2006 02:29 schreef n1ek het volgende:
dan kijgen ze juist een feestje
Volgens mij ook.quote:Op zondag 3 september 2006 02:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tussen delen en jatten zit toch wel een klein verschil volgens mij.
Ja ok maar tussen 11 en 9 september ook en dat boeide ook geen hol bij de weekopdrachtquote:Op zondag 3 september 2006 02:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tussen delen en jatten zit toch wel een klein verschil volgens mij.
Egbert weg dus.....ja ja is niet anders nee nee ja ja moet toch, en dat is waar, je je weet ik wel zeker..quote:Op zondag 3 september 2006 02:28 schreef Canisfire het volgende:
Lief he van Tijn om Marcia toch een beetje in de groep proberen te betrekken.
droge zuurpruim is zequote:Op zondag 3 september 2006 02:30 schreef Canisfire het volgende:
Iets zegt mij dat Marcia zich langzaam begint te ergeren aan Tijn zijn goed bedoelde gedrag.
9 September kreeg ik verkeringquote:Op zondag 3 september 2006 02:31 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja ok maar tussen 11 en 9 september ook en dat boeide ook geen hol bij de weekopdracht
Nieuwe stagiairsquote:Op zondag 3 september 2006 02:34 schreef toxikon het volgende:
regie wissel?
100% jammer dat je alleen snachts hier post Ludo het is lachen met jouquote:Op zondag 3 september 2006 02:35 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe die Egbert Mars zegt, dat gehele stemmetje van hem hangt me de keel uit.
als die er komt, geef dan effe hier door op welke.quote:Op zondag 3 september 2006 02:35 schreef Canisfire het volgende:
Ik wil graag streams op de woonkamer waar Mo en Tijn met het homo koppel zitten.
Luie streamerquote:Op zondag 3 september 2006 02:37 schreef Coos het volgende:
[..]
als die er komt, geef dan effe hier door op welke.![]()
Helaas zijn er ook mensen die moeten werkenquote:Op zondag 3 september 2006 02:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
100% jammer dat je alleen snachts hier post Ludo het is lachen met jou![]()
Ik weet dat jezelf quoten anti-FOK! isquote:Op zondag 3 september 2006 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij hoopt Marcia ook stiekem dat 'r pa eruit gaat..
Ze denken allemaal dat ie op een vaste dag gaat.quote:Op zondag 3 september 2006 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
Marcia denkt dat de telefoon vandaag gaat
Nee dat lijkt me dus ook niet, bovendien werd het de vorige keer aangekondigd in de reguliere uitzending en zelfs later op de Talpa site hoelaat die af zou gaanquote:Op zondag 3 september 2006 02:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat ie op een vaste dag gaat.
Ik vraag me af hoe ze daar bij komen want volgens mij is dat helemaal niet zo.
Denk ook dat ie z'n bed uit gaat als dchterlief ligt te slapen....quote:Op zondag 3 september 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
Egbert ga zo nog ff 10 keer een laatste peuk roken.
[afbeelding]
Denk ik![]()
PC Eend is een toppertje. En een breezer ananas.quote:Op zondag 3 september 2006 02:42 schreef ThaSandman het volgende:
http://rapidshare.de/files/31636618/hoerenfeest_0001.wmv.html
Dit kunnen jullie kijken als de streams niet leuk zijn.![]()
Met dank aan pc eend.
nah nog geen last van, tijn is grappigquote:Op zondag 3 september 2006 02:42 schreef LudoSanders het volgende:
Dat "en losss" wordt ook vrij irritant uit de mond van Tijn..
jupquote:Op zondag 3 september 2006 02:47 schreef Canisfire het volgende:
Marcel gaat liggen en Jeroen zegt gelijk ik ook ?![]()
Ze zijn echt erger dan Roel en Dido vorig jaar he.quote:
Het valt me al in aantal COS op dat jij een vooroordeel hebt over Zwolle en iedereen daar vergelijkt met "die kampers ". Al eens in Zwolle geweest ? Ik woon zeer gelukkig in Zwolle en het liefst zie ik "die kampers" eruit gaan, ze zijn niet mijn soort.quote:Op zondag 3 september 2006 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit doet me denken aan een topic van vorige editie...
Zwolle Scanman ging ook weg, omdat dat kampervolk ( Bankstellen en andre foto's)
Wat E10 nu net zegt.... Die lopen dan weg...
PedoPapa-- Zwolliewood...
Is ff downloaden, kijken wat ik gemist heb. Alvast bedankt PC Eend.quote:Op zondag 3 september 2006 02:42 schreef ThaSandman het volgende:
http://rapidshare.de/files/31636618/hoerenfeest_0001.wmv.html
Dit kunnen jullie kijken als de streams niet leuk zijn.![]()
Met dank aan pc eend.
Volgens mij Marlies.quote:Op zondag 3 september 2006 02:53 schreef LudoSanders het volgende:
Over wie gaat het nu?
Inderdaad: compleet off topicquote:Op zondag 3 september 2006 02:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Totally offtopic.. maar zeer oppervlakkig gemeend: Wicked.. Die foto? C'est toi?
Het is toch raar dat vrouwen dit bespreken met een man??quote:Op zondag 3 september 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
Boeiend, net wat Tijn zegt. Mon maakt er een probleem van![]()
Neuh, lekker veilig, ik vind het geroddelquote:Op zondag 3 september 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het is toch raar dat vrouwen dit bespreken met een man??
En in Tijn zijn gezicht hem in alles gelijk geven.quote:Op zondag 3 september 2006 02:57 schreef Snoet123 het volgende:
Wat zit die E10 de boel nu op te stoken?
Hij zegt dat Tijn het Jeroen en Marcel kwalijk neemt dat ze zo close zijn
Opnaaier ! @
Sabrina bedoel jequote:Op zondag 3 september 2006 02:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens.. Ik heb de zusjes hoog in Mijn vaandel... maar nu projecteerd moon haar eigen onzekerheid op Marlies! Not nice!
Waarom denk je dat ze steeds die kinderlijke stemmetjes opzetten. Onzekerheid, anders praat je wel normaal.quote:Op zondag 3 september 2006 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft ze het over haar bloedeigen zus.?? "Het wordt zo'n tietverhaal..."
Zei ze dat echt?
Kom kom, beetje bij de les blijven. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 3 september 2006 02:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Weet ik hoe die Dutch Hilton zusjes heten... Ik mag ze.. maar nu is het op de scherp van de snede.
Ja!!!quote:Op zondag 3 september 2006 03:02 schreef toxikon het volgende:
hehe tijn is lekker bezig, veruit de best bber ever
... not nice!. En daar laat ik het bij.quote:Op zondag 3 september 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom kom, beetje bij de les blijven. Zo moeilijk is het niet.
Die van 27 heet Sabrina als je dan nog niet weet welke ik bedoel dat is die waar dat dikke jongetje de hele tijd achteraan loopt.quote:Op zondag 3 september 2006 03:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
... not nice!. En daar laat ik het bij.
zal ook niet veel meer gebeuren hoop ikquote:Op zondag 3 september 2006 03:05 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb E10 en Sabrina weinig samen gezien vandaag.
Die boobjob wel. Maar het verhaal van het is nog zoon onzeker klein kuikentje dat ging over Sabrina.quote:Op zondag 3 september 2006 03:05 schreef n1ek het volgende:
die boobjob ging over Marlies niet over Sabrina lijkt me toch...
Klopt, ik hoorde E10 ook eerder zeggen dat hij wat meer afstand wilde nemenquote:Op zondag 3 september 2006 03:05 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb E10 en Sabrina weinig samen gezien vandaag.
nee ook Marliesquote:Op zondag 3 september 2006 03:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die boobjob wel. Maar het verhaal van het is nog zoon onzeker klein kuikentje dat ging over Sabrina.![]()
Nee hoor waarom zou Monique zo iets over Marlies zeggen ?quote:
Ze heeft niet 'Sabrina' gezegd en Tijn zei: 'We hebben het over M en eindigt op LIES'quote:Op zondag 3 september 2006 03:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee hoor waarom zou Monique zo iets over Marlies zeggen ?
Het ging eerst over de persoon die niet wil praten over haar boob job.
En later begon Monique van ja maar ik vond het voor Sabrina ook zo moeilijk want het is soms zoon onzeker klein meisje en kuikentje nog.
En toch ging het verhaal over het onzekere meisje dat ook zoon vrouw is over Sabrienquote:Op zondag 3 september 2006 03:11 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze heeft niet 'Sabrina' gezegd en Tijn zei: 'We hebben het over M en eindigt op LIES'
vervolgens ging het daar op verder
Goed geluisterd.quote:Op zondag 3 september 2006 03:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En toch ging het verhaal over het onzekere meisje dat ook zoon vrouw is over Sabrien![]()
Want Mo en Marlies hebben amper samen gepraat dus weet Mo nou over de ex vriend van Marlies en of ze een onzekere vrouw is ?
Scan, je moet toch echt naat stream 3.quote:Op zondag 3 september 2006 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB020992.jpg]afbeelding][/URL]
Iemand moet het doen dat boob gedoe ging over Janine en Milicia die liepen te roddelen over Marlies de rest over Sabrina.quote:
Nee, dat zou Tijn naar eigen zeggen nooit doen. Hij zou nooit iets flikken met een getrouwde vrouw.quote:Op zondag 3 september 2006 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Scan, je moet toch echt naat stream 3.![]()
Tijn probeert Mo.![]()
Ja hè? Dat dacht ik ook al. Wie is het volgens jou?quote:Op zondag 3 september 2006 03:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat die ene kloon niet de echter Roel is...Wie het wel is is wel duidelijk.
Je haat hem nu ech hequote:Op zondag 3 september 2006 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat zou Tijn naar eigen zeggen nooit doen. Hij zou nooit iets flikken met een getrouwde vrouw.
Er is ook niets te melden....quote:Op zondag 3 september 2006 03:15 schreef ThaSandman het volgende:
Het is 3 uur en nog geen streamverslag getypt vannacht.
neuh maar die getrouwde mevrouw mss welquote:Op zondag 3 september 2006 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat zou Tijn naar eigen zeggen nooit doen. Hij zou nooit iets flikken met een getrouwde vrouw.
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 september 2006 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wist mijn kloon te benoemen die ik laatst had bekend gemaakt in de showchat.quote:Op zondag 3 september 2006 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hè? Dat dacht ik ook al. Wie is het volgens jou?
quote:Op zondag 3 september 2006 03:05 schreef Snoet123 het volgende:
E10 en zn vader slapen toch bij de zusjes in dezelfde kamer?
Ik wil hun gezichten wel eens zien als ze straks Tijn daarboven in dat bed aantreffen![]()
![]()
Dat zegt mij nog niets.quote:Op zondag 3 september 2006 03:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij wist mijn kloon te benoemen die ik laatst had bekend gemaakt in de showchat.
ik vermoet BVO.
Svensenational ken je die wel ?quote:
Je bent off-topic... ik probeer hier zoveel mogelijk on-topic te blijven.quote:Op zondag 3 september 2006 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hè? Dat dacht ik ook al. Wie is het volgens jou?
Zegt mij ook niets.quote:
I second thatquote:Op zondag 3 september 2006 03:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dit is blaartrekkend.... Welterusten.
By the way... surrender is the closest thing to dissapear.....in a Nice way!... in a way...quote:
Ja ik hoorde het!!!quote:Op zondag 3 september 2006 03:25 schreef toxikon het volgende:
moniek over de inhoud van haar hoofd: der zit 1 pelpinda in
quote:Op zondag 3 september 2006 03:28 schreef ThaSandman het volgende:
Uitspraak van de dag van Etienne van de talpa site.
Etiënne vindt dat de Indonesische bevolking in Nederland erg goed geïntegreerd is. Zijn argument hiervoor is het feit dat er in Nederland bijna geen boeddhistische tempels zijn.
Hey LekkerSpellen ben je stronken??quote:Op zondag 3 september 2006 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ik zag nog wel een URL op internet, dat het hele BB-gedoe al niet meer werkt.
Fluisterende mensen... Hey, verdomd, die zijn er nu ook...
Hoor nu Monique en Tijn... fluister.. fluister.....
En Marcel, die zonder mening op het scherm komt.. Met natuurlijk Jeroen in beeld....
Alles wordt zo voorspelbaar. En dat al binne 2-3 weken....
pep pep moniek zender checkenquote:Op zondag 3 september 2006 03:30 schreef Canisfire het volgende:
Kunnen Tijn en Monique niet in de bad kamer verder praten.
Tijn is goed te verstaan maar Mo![]()
Wat zou Egbert daar wel niet van vinden dat jij daar naar kijkt.quote:Op zondag 3 september 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, dat filmpje in het Scanman!!! Tietuh!! topic waarin Mo en Sabrina hun hele lichaam insmeerden met baby olie, waarop op de achtergrond Marcia aan het douchen was en Marlies geil haar tanden aan het poetsen was....
da's gewoon softe pr0n.
Stereo, mag ik meekijken?quote:Op zondag 3 september 2006 03:32 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Wat zou Egbert daar wel niet van vinden dat jij daar naar kijkt.![]()
Twee meter naast waar ik nu zitquote:Op zondag 3 september 2006 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
waar slapen jullie ?
Die komt voor het eerst in zijn leven echt klaar.quote:Op zondag 3 september 2006 03:32 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Wat zou Egbert daar wel niet van vinden dat jij daar naar kijkt.![]()
Gawd, ik ben het met MAarsEl eenschquote:Op zondag 3 september 2006 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
Marcel vind Sabrina en Mo slettebakken
En het is geen kippensoepie, want er zit maar één kip in... Ik ben van het witte boekje.quote:Op zondag 3 september 2006 03:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nope, zit aan lekker eigengemaakt kippesoepie...
Dan geef hem maar een vol pakkie sjag om zijn allerlaatste peuk te rokenquote:
Ook door E10?quote:Op zondag 3 september 2006 03:34 schreef toxikon het volgende:
zo sab wordt voor hoer uit gemaakt door de kampsjaken![]()
![]()
![]()
Maybe, but to disappear completely is a rare gift, to surrender is humanquote:Op zondag 3 september 2006 03:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
By the way... surrender is the closest thing to dissapear.....in a Nice way!... in a way...
Nah, dat nog net niet. De zusjes hadden trouwens wat opzij moeten gaan. Marcia is toch wel een stuk leuker om te zien.quote:Op zondag 3 september 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, dat filmpje in het Scanman!!! Tietuh!! topic waarin Mo en Sabrina hun hele lichaam insmeerden met baby olie, waarop op de achtergrond Marcia aan het douchen was en Marlies geil haar tanden aan het poetsen was....
da's gewoon softe pr0n.
Heb jij een complete makeover gehad?quote:Op zondag 3 september 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maybe, but to disappear completely is a rare gift, to surrender is human
En het opsporingsregister toch?quote:Op zondag 3 september 2006 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben van het witte boekje.
Ik ook, alleen vind ik het niet persé negatief.quote:Op zondag 3 september 2006 03:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gawd, ik ben het met MAarsEl eensch
Don't mix up surrender with giving in.quote:Op zondag 3 september 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maybe, but to disappear completely is a rare gift, to surrender is human
alle stemmen zijn ook weg want de laatste keer dat ik het zag had fok er 43quote:Op zondag 3 september 2006 03:35 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dan geef hem maar een vol pakkie sjag om zijn allerlaatste peuk te roken.
ps Waarom staat Fok! niet bij de fansites op Talpa? Die stond er eerst wel maar hebben ze die misschien weggehaald.
Link?quote:Op zondag 3 september 2006 03:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nah, dat nog net niet. De zusjes hadden trouwens wat opzij moeten gaan. Marcia is toch wel een stuk leuker om te zien.
Misschien te kritisch haha.quote:Op zondag 3 september 2006 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
alle stemmen zijn ook weg want de laatste keer dat ik het zag had fok er 43
door zn vader, die zei dat die zusjes overal voor in waren en met name sabje zou er pap van lustenquote:
Dat zal het zijnquote:
Naughty Boyquote:Op zondag 3 september 2006 03:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Don't mix up surrender with giving in.
iddquote:Op zondag 3 september 2006 03:40 schreef Canisfire het volgende:
Zitten jullie nou allemaal stream 1 en 2 te beluisteren?
3 is veel boeiender Monique gaat nu zeggen wie ze gaat nomineren tegen Tijn
Precies.. maar wel lastig te volgen..quote:Op zondag 3 september 2006 03:40 schreef Canisfire het volgende:
Zitten jullie nou allemaal stream 1 en 2 te beluisteren?
3 is veel boeiender Monique gaat nu zeggen wie ze gaat nomineren tegen Tijn
Ja, goed heh, was het er zat meequote:Op zondag 3 september 2006 03:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij een complete makeover gehad?
Verhalen... ik zit op andere streamquote:Op zondag 3 september 2006 03:44 schreef ThaSandman het volgende:
Tijn is slim.
Volgens mij is Monique al zwaar tegen Etienne.quote:Op zondag 3 september 2006 03:46 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoop dat Tijn Monique zo omlult dat ze zich tegen Etienne gaat keren.
Mo moet al niets van E-10 hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 03:46 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoop dat Tijn Monique zo omlult dat ze zich tegen Etienne gaat keren.
Dat kan zijn omdat Sabrina er naast ligt en Mo op E10 wil stemmenquote:Op zondag 3 september 2006 03:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mo moet al niets van E-10 hebben.
Maar zo als het nu lijkt heeft hij haar duidelijk voor zijn groepje gewonnen.
Maar ze laat echt niets los he
Ja maar E10 zei net dat hij bang was om zijn maatje te verliezen en ik hoop dus dat Monique Sabrina meetrekt in haar aversie tegen E10. Dan kunnen we nog een clash tussen Tijn en E10 verwachten en ik wil dan zien hoe Tijn E10 eruit lult en E10 gaat huilen.quote:Op zondag 3 september 2006 03:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mo moet al niets van E-10 hebben.
Maar zo als het nu lijkt heeft hij haar duidelijk voor zijn groepje gewonnen.
Maar ze laat echt niets los he
Dat willen we allemaal denk ikquote:Op zondag 3 september 2006 03:50 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja maar E10 zei net dat hij bang was om zijn maatje te verliezen en ik hoop dus dat Monique Sabrina meetrekt in haar aversie tegen E10. Dan kunnen we nog een clash tussen Tijn en E10 verwachten en ik wil dan zien hoe Tijn E10 eruit lult en E10 gaat huilen.
E10 is het alpha mannetje. Hij denkt dat hij alles mag.quote:Op zondag 3 september 2006 03:50 schreef noucky het volgende:
ik vind dit typichs mannenpraat, een man mag alles, of ze nou een man heeft of niet. Wat een flauwekul. een man mag ook gaan bedenken dat hij iets niet kan flikken omdat .....
Ik denk niet dat dat piemeltje ooit groter is geweestquote:Op zondag 3 september 2006 03:54 schreef noucky het volgende:
E10 wordt toch onderuit gelult, daarom is zijn piemeltje zo klein geworden
een piemel wordt niet kleiner hoor die is altijd al zo klein geweest.quote:Op zondag 3 september 2006 03:54 schreef noucky het volgende:
E10 wordt toch onderuit gelult, daarom is zijn piemeltje zo klein geworden
of groter gaat wordenquote:Op zondag 3 september 2006 03:54 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat piemeltje ooit groter is geweest![]()
Die zusjes zijn zo anus gefixeerd dat ik ervan overtuigd ben dat die mensen regelmatig aan anale sex toen.quote:Op zondag 3 september 2006 03:55 schreef toxikon het volgende:
tijn heeft het voor elkaar: hij mag aan der anusje ruiken
Dus ik kan wel naar bed?quote:Op zondag 3 september 2006 03:57 schreef Canisfire het volgende:
Monique vind Semih heel erg nee heeel erg leuk.![]()
Er werd om gevraagt dus jaquote:Op zondag 3 september 2006 03:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus ik kan wel naar bed?
Jij covered alles??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |