Nerdquote:Op zondag 3 september 2006 04:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die zou ik dan wegspoelen in de sloot en daarna alsnog proberen ergens een krat Grolsch vandaan te halen.
Same herequote:Op zondag 3 september 2006 12:12 schreef junkiexp het volgende:
Lauw bier drinkt ook niet echt lekker weg.
Doe mij maar een koud flesje Hertog-Jan of Jupiler.
mietjequote:Op zondag 3 september 2006 01:14 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Alles? Ik weiger Grolsch, tyfusbier![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 13:26 schreef Maikuuul het volgende:
Waren het toevallig ook nog halve liter goude blikken ?
Robinho heeft uiteraard wel gelijk.quote:
snotaap, leer bier drinken. Dit geldt ook voor Corky van hier boven.quote:Op zondag 3 september 2006 13:21 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Daar hebben we weer zo'n boer![]()
Kutboer!
Blijf jij lekker aan die ranzige prut zitten, ik weet wel beterquote:Op zondag 3 september 2006 13:57 schreef kollie het volgende:
[..]
snotaap, leer bier drinken. Dit geldt ook voor Corky van hier boven.
Lindeboom? (prima biertje uit Limburg)quote:Op zondag 3 september 2006 01:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je zit op een verjaardag. Komt de gastheer met bier aangelopen, iedereen pakt het aan, en dan zeg jij: "Nee sorry, ik lust geen Grolsch?"![]()
Er is één uitzondering en het rijmt op oranjeboom
Waarom ga je niet aan de Breezers of nog beter aan de sterke drank. Dan word je lekker dronken joh..quote:Op zondag 3 september 2006 14:03 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Blijf jij lekker aan die ranzige prut zitten, ik weet wel beter![]()
tyfuskloonquote:Op zondag 3 september 2006 01:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je zit op een verjaardag. Komt de gastheer met bier aangelopen, iedereen pakt het aan, en dan zeg jij: "Nee sorry, ik lust geen Grolsch?"![]()
Er is één uitzondering en het rijmt op oranjeboom
Daar ben ik niet op uitquote:Op maandag 4 september 2006 11:04 schreef geenaam het volgende:
[..]
Waarom ga je niet aan de Breezers of nog beter aan de sterke drank. Dan word je lekker dronken joh..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |