Hij mag meedoen met Tijn en Mo, das een promotie voor die jonge.quote:Op zondag 3 september 2006 00:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je vraagt wel veel van hem he.
Hij is nu trouwens weer erg stil.
*checkt waar ThaSandman vandaan komt*quote:Op zondag 3 september 2006 00:51 schreef ThaSandman het volgende:
Valkenburg is 15 min hiervandaan. Kan er in principe iedere dag heen![]()
Er staat geen woonplaats ingevuldquote:Op zondag 3 september 2006 00:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
*checkt waar ThaSandman vandaan komt*
*valt van stoel*
check mijn profiel eens
Nu wel.quote:Op zondag 3 september 2006 00:54 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Er staat geen woonplaats ingevuld.
Waarom gaat dat groepje van Semih altijd zo vroeg naar bed. Zo kunnen ze ook niet intergreren in de andere groep.
Gisteren al iemand uit Jabeek en nu uit Hoensbroekquote:Op zondag 3 september 2006 00:54 schreef Kinga het volgende:
Nu wel....
Dat kunnen ze ons ook niet aandoen. Dan haken we massaal af.quote:Op zondag 3 september 2006 00:56 schreef Canisfire het volgende:
Best een eng idee als je bedenkt dat Jeroen en Marcel nu in bad zitten zonder dat er streams zijn om het te volgen.
En Rik deel die peuken eens met je broer flikker je hebt een gigantische slof man![]()
Z'n broer is gestoptquote:Op zondag 3 september 2006 00:56 schreef Canisfire het volgende:
Best een eng idee als je bedenkt dat Jeroen en Marcel nu in bad zitten zonder dat er streams zijn om het te volgen.
En Rik deel die peuken eens met je broer flikker je hebt een gigantische slof man![]()
Ja maar hij geeft al meerdere keren aan dat hij zin heeft in een peukjequote:
Voor dat meisje waarschijnlijkquote:Op zondag 3 september 2006 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert's eerste tongzoen avontuur was erg shocking zegt ie
Je kunt zien dat we in dezelfde plaats wonen.quote:Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHA tijn: als je een lul hebt als een labello, kun je motionen zoveel je wil.... komt e10 in beeld...
Hij is er niet onzeker overquote:Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef toxikon het volgende:
er zit iemand zeer ongemakkelijk te kijken
Geniaal hequote:Op zondag 3 september 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Er zijn vrouwen die hebben heel die binnenband eruit hangen zegmaar"![]()
![]()
What's new?? Als ervaren mensen over dat onderwerp praten?quote:Op zondag 3 september 2006 01:09 schreef ThaSandman het volgende:
E10 vlucht al weg
Net als Mo en TIjn het hebben over hoe Mo iemand zou weg sturen met een te klein piemeltje.quote:Op zondag 3 september 2006 01:09 schreef ThaSandman het volgende:
E10 vlucht al weg
Maar dat was dan ook met een Lama.quote:Op zondag 3 september 2006 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert's eerste tongzoen avontuur was erg shocking zegt ie
Dit was juist een onderwerp waar hij wel over mee kan pratenquote:Op zondag 3 september 2006 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
What's new?? Als ervaren mensen over dat onderwerp praten?
Wat Tijn zegt... Je kan neuken en je kan vrijen....
Ach stel je aanquote:
Dus werk voor de cappers!quote:Op zondag 3 september 2006 01:08 schreef ThaSandman het volgende:
Hebben de vrouwen hier ook de binnenband eruit hangen??????![]()
Het mag zolang je herkenbaar bent.quote:Op zondag 3 september 2006 01:13 schreef Kinga het volgende:
Hoe zit dat nou met die hoofddeksel regel?
Hij zit er wel weer bij.quote:Op zondag 3 september 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 is wel heelllllllllllllll stil....
Vind ik ook, maar er is altijd 1 de pispaal. Middenin het gezicht zal men wel anders reagerenquote:Op zondag 3 september 2006 01:15 schreef n1ek het volgende:
ik mag die E10 ook niet maar om nou elke zin af te zeiken die hij zegt :-)
gaat wat ver
Tegen hem zeg je gewoon : Oprotten met je kleine pikkie.quote:Op zondag 3 september 2006 01:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar er is altijd 1 de pispaal. Middenin het gezicht zal men wel anders reageren![]()
Ik zie niet eens streams, ik luister dat gesprek..... en kan de teksten al niet bijhouden....quote:
Nope, ik zou er nooit wat mee beginnen. Maar het ging om zijn zienswijzen en daar zou ik zeker tegenin gaan. Mijn zwager is er ook zo 1, iedereen heeft de schuld van de maatschappij behalve hij. Tsja, het zal wel.......maar niet waar ik bij benquote:Op zondag 3 september 2006 01:18 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Tegen hem zeg je gewoon : Oprotten met je kleine pikkie.
dan voelt ze tenminste nog ietsquote:Op zondag 3 september 2006 01:21 schreef Canisfire het volgende:
Ja hoor E-10 je ex wou altijd van achteren worden genomen.
Dan voelde ze nog iets, hehquote:Op zondag 3 september 2006 01:21 schreef Canisfire het volgende:
Ja hoor E-10 je ex wou altijd van achteren worden genomen.
Inderdaad volgens mij zat hij gewoon altijd met zijn rechterhandje achter de pc en is hij zelf gaan geloven dat hij die kerels in die filmpjes wasquote:Op zondag 3 september 2006 01:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahahahahahhaha
E10 kijkt te veel prona op internet
Zou hij die afstand wel kunnen overbruggen???quote:
Oké!!quote:Op zondag 3 september 2006 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Nog even en ze liggen in elkaars armen.
[afbeelding]
yep, alletwee grappig als ik weet niet wahquote:Op zondag 3 september 2006 01:26 schreef Coos het volgende:
Dus mijn favorieten zijn nu:
"De zusjes en de broertjes".![]()
Neuh.quote:Op zondag 3 september 2006 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké!!![]()
Hou jij die stream effe in de gaten.
Ik net twee minuutjes.quote:Op zondag 3 september 2006 01:27 schreef Kinga het volgende:
Luistert iemand naar de siamese tweeling?
quote:Op zondag 3 september 2006 01:28 schreef ThaSandman het volgende:
Stem maar lekker op Semih. Dan is de stem bij voorbaat al verloren.
De zusjes waren dat al maar nu hoor ik hoe de broertjes toch héél erg op elkaar ingespeeld zijn. Toffe gasten!!quote:Op zondag 3 september 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh.
Zijn de zusjes en de broertjes nu pas je favorieten![]()
idd, E10 snapt echt niet het punt dat Tijn maakt, hij lult zich er alleen maar verder inquote:Op zondag 3 september 2006 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn geeft zijn mening.... en Ploffie begrijpt er werkelijk geen flikker van.....
ooooohwww dan liep ie ook naar de fotograaf te zwaaien en deed ie niet de hitlergroetquote:Op zondag 3 september 2006 01:31 schreef Ifa het volgende:
poeh, gelukkig, E10 blijkt geen racist te zijn.
Waar ging dat gesprek tussen Lieske en Chantal ook weer over dan?quote:Op zondag 3 september 2006 01:33 schreef Canisfire het volgende:
Dit hele gesprek lijkt echt een beetje op dat gedoe van Lieske en Chantal vorig jaar.
Het verschill is alleen dat de oudere partij het nu echt goed bedoelt zonder achterbakse gedachten.
Dat zou sooo maar kenne, jongen.quote:Op zondag 3 september 2006 01:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
ooooohwww dan liep ie ook naar de fotograaf te zwaaien en deed ie niet de hitlergroet
Ik zie het.quote:Op zondag 3 september 2006 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kan bijna niet typen, om die onzin van E10...
Hij gaat kaput. Ik hoop dat Hummie het lef heeft DIT gesprek maandag uit te zenden.....Want meer was er niet te beleven dit weekend.....
Voor ik op enter drukte.... Egbert... "Maar je doet het jezelf ook aan...."
Lieske was te open en liep te veel achter de jongens aan ofzo vorig jaar.quote:Op zondag 3 september 2006 01:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waar ging dat gesprek tussen Lieske en Chantal ook weer over dan?
Over dat teasen? Dat ze toen aant janken was bij rikkert in de badkamer?quote:Op zondag 3 september 2006 01:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lieske was te open en liep te veel achter de jongens aan ofzo vorig jaar.
Chantal heeft der toen omgelult tot een dood vogeltje.
Gelukkig duurde dat niet lang.
Dat is juist "de truc" Annie.quote:Op zondag 3 september 2006 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is Rik 1,10 nu aan het verdedigen?
Volgens mij wel ja het was in iedergeval in de eerste twee weken.quote:Op zondag 3 september 2006 01:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Over dat teasen? Dat ze toen aant janken was bij rikkert in de badkamer?
hij verdedigd hem niet... hij sloopt hem op een sneaky manierquote:Op zondag 3 september 2006 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is Rik 1,10 nu aan het verdedigen?
eensquote:Op zondag 3 september 2006 01:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is werkelijk het toppunt van BB6... Tot nu toe...
En het maakt hem niks uit. en vervolgens voelt ie zich schuldig voor Sabrina.quote:Op zondag 3 september 2006 01:39 schreef LeonII het volgende:
E10 voelt zich schuldig dat hij naast Sabina heeft geslapen, yeah right.
Gezellig is het woord nietquote:Op zondag 3 september 2006 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
En Hilde komt ook even gezellig erbij
leuk daar is de andere egbertquote:Op zondag 3 september 2006 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
En Hilde komt ook even gezellig erbij
Dat is overal SekkerLimpelquote:Op zondag 3 september 2006 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rik: "Zoals de waard is vertrouwt hij zij gasten..."
Dat is niet op BB zo, maar ook op FOK!
*grin*
Die ligt denk ik tegen de Scanvrouw aan.quote:Op zondag 3 september 2006 01:45 schreef Canisfire het volgende:
Waar is scanman eigenlijk gebleven ?![]()
Neem je pillen nu in!!quote:Op zondag 3 september 2006 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja j aaaaaaaaaaaaaaaaaaa zuip op!!!!
Kruig je feestjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Tijn is close!!!!!!!!!
Ik blijf relatief on-linequote:
strakquote:Op zondag 3 september 2006 01:53 schreef toxikon het volgende:
moniek sitie daaluk in me slippers te seikuh
kwartier geleden was ie nog bang dat nederland zou denken dat ie racist wasquote:Op zondag 3 september 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
E10 "Wat de wereld van mij denkt, zal me n zorg zijn"
Hou je d'r buiten Cock....quote:Op zondag 3 september 2006 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houd je in.... doe ik ook.....
wat gebruik je en waar kan je het kopen?quote:Op zondag 3 september 2006 01:58 schreef Canisfire het volgende:
Was ik de enige die last had van een satanische stem die E-10 belachelijk maakte?
Vast weer een cameramanquote:Op zondag 3 september 2006 01:58 schreef Canisfire het volgende:
Was ik de enige die last had van een satanische stem die E-10 belachelijk maakte?
quote:Op zondag 3 september 2006 01:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat gebruik je en waar kan je het kopen?
Ik zit nog steeds op 3.quote:Op zondag 3 september 2006 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
KUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Gaan de streams over op Tijn. hahahahahaha
quote:Op zondag 3 september 2006 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
KUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Gaan de streams over op Tijn. hahahahahaha
Dat ze verhalen vertellenquote:Op zondag 3 september 2006 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat wil H. vd. T eigenlijk met deze BB?
Dat is een te diepzinnige vraag op dit uurquote:Op zondag 3 september 2006 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat wil H. vd. T eigenlijk met deze BB?
Nee, ik kan blijkbaar heel wat hebbenquote:Op zondag 3 september 2006 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er nog iemand wakker die niet ""het bloed onder de nagels" vandaag komt?
Klopt. Maar ga dan ook niet allemaal lulverhalen ophangen.quote:Op zondag 3 september 2006 02:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmm, hij is 19, leven draait nu gewoon om hemzelf... en hij denkt alleen met zijn dingetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |