Hij mag meedoen met Tijn en Mo, das een promotie voor die jonge.quote:Op zondag 3 september 2006 00:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je vraagt wel veel van hem he.
Hij is nu trouwens weer erg stil.
*checkt waar ThaSandman vandaan komt*quote:Op zondag 3 september 2006 00:51 schreef ThaSandman het volgende:
Valkenburg is 15 min hiervandaan. Kan er in principe iedere dag heen![]()
Er staat geen woonplaats ingevuldquote:Op zondag 3 september 2006 00:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
*checkt waar ThaSandman vandaan komt*
*valt van stoel*
check mijn profiel eens
Nu wel.quote:Op zondag 3 september 2006 00:54 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Er staat geen woonplaats ingevuld.
Waarom gaat dat groepje van Semih altijd zo vroeg naar bed. Zo kunnen ze ook niet intergreren in de andere groep.
Gisteren al iemand uit Jabeek en nu uit Hoensbroekquote:Op zondag 3 september 2006 00:54 schreef Kinga het volgende:
Nu wel....
Dat kunnen ze ons ook niet aandoen. Dan haken we massaal af.quote:Op zondag 3 september 2006 00:56 schreef Canisfire het volgende:
Best een eng idee als je bedenkt dat Jeroen en Marcel nu in bad zitten zonder dat er streams zijn om het te volgen.
En Rik deel die peuken eens met je broer flikker je hebt een gigantische slof man![]()
Z'n broer is gestoptquote:Op zondag 3 september 2006 00:56 schreef Canisfire het volgende:
Best een eng idee als je bedenkt dat Jeroen en Marcel nu in bad zitten zonder dat er streams zijn om het te volgen.
En Rik deel die peuken eens met je broer flikker je hebt een gigantische slof man![]()
Ja maar hij geeft al meerdere keren aan dat hij zin heeft in een peukjequote:
Voor dat meisje waarschijnlijkquote:Op zondag 3 september 2006 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert's eerste tongzoen avontuur was erg shocking zegt ie
Je kunt zien dat we in dezelfde plaats wonen.quote:Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHA tijn: als je een lul hebt als een labello, kun je motionen zoveel je wil.... komt e10 in beeld...
Hij is er niet onzeker overquote:Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef toxikon het volgende:
er zit iemand zeer ongemakkelijk te kijken
Geniaal hequote:Op zondag 3 september 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Er zijn vrouwen die hebben heel die binnenband eruit hangen zegmaar"![]()
![]()
What's new?? Als ervaren mensen over dat onderwerp praten?quote:Op zondag 3 september 2006 01:09 schreef ThaSandman het volgende:
E10 vlucht al weg
Net als Mo en TIjn het hebben over hoe Mo iemand zou weg sturen met een te klein piemeltje.quote:Op zondag 3 september 2006 01:09 schreef ThaSandman het volgende:
E10 vlucht al weg
Maar dat was dan ook met een Lama.quote:Op zondag 3 september 2006 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert's eerste tongzoen avontuur was erg shocking zegt ie
Dit was juist een onderwerp waar hij wel over mee kan pratenquote:Op zondag 3 september 2006 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
What's new?? Als ervaren mensen over dat onderwerp praten?
Wat Tijn zegt... Je kan neuken en je kan vrijen....
Ach stel je aanquote:
Dus werk voor de cappers!quote:Op zondag 3 september 2006 01:08 schreef ThaSandman het volgende:
Hebben de vrouwen hier ook de binnenband eruit hangen??????![]()
Het mag zolang je herkenbaar bent.quote:Op zondag 3 september 2006 01:13 schreef Kinga het volgende:
Hoe zit dat nou met die hoofddeksel regel?
Hij zit er wel weer bij.quote:Op zondag 3 september 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 is wel heelllllllllllllll stil....
Vind ik ook, maar er is altijd 1 de pispaal. Middenin het gezicht zal men wel anders reagerenquote:Op zondag 3 september 2006 01:15 schreef n1ek het volgende:
ik mag die E10 ook niet maar om nou elke zin af te zeiken die hij zegt :-)
gaat wat ver
Tegen hem zeg je gewoon : Oprotten met je kleine pikkie.quote:Op zondag 3 september 2006 01:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar er is altijd 1 de pispaal. Middenin het gezicht zal men wel anders reageren![]()
Ik zie niet eens streams, ik luister dat gesprek..... en kan de teksten al niet bijhouden....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |