Morgenavond.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wanneer sluit ie eik?
Zo mee eens, Hoe kan iedereen in hemlsnaam voor King of Queens stemmen? Oke best een goede serie, maar Wonder Years en zeker Bottom zijn VEEEEEEL beter. Barbaren!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:38 schreef UIO_AMS het volgende:
The King of Queens vs Bottom (King of Queens zal toch niet nog een favo serie eruit schoppen hè, hoe kon die serie winnen van The Wonder Years)
Sorry, maar ik vind Bottom echt gewoon totaal geen ruk aan, schreeuwerig, lawaaierig, plat, dom.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Zo mee eens, Hoe kan iedereen in hemlsnaam voor King of Queens stemmen? Oke best een goede serie, maar Wonder Years en zeker Bottom zijn VEEEEEEL beter. Barbaren!!!!!!!!!!!!!
Omdat Bottom plat is en Wonder Years te oud ? Ik kan mij van de laatste nl alleen de naam nog herinneren...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Zo mee eens, Hoe kan iedereen in hemlsnaam voor King of Queens stemmen? Oke best een goede serie, maar Wonder Years en zeker Bottom zijn VEEEEEEL beter. Barbaren!!!!!!!!!!!!!
Omdat King of Queens na 1 seizoen gaat vervelen. Als je een herhaling ziet is het ook niet leuk meer. Bij Bottom is dat niet het geval. Bottom is zo over de top dat het leuk is. Wonder Years is een goede herinnering, Misschien als het herhaald word, dat ik er ook niks meer aan vind, maar heb jaar of twee terug nog ergens een herhalinkje of 8 mee gepikt en ik vond het leuk. Onschuldig vermaak als in Growing pains, Maar dan leuker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Omdat Bottom plat is en Wonder Years te oud ? Ik kan mij van de laatste nl alleen de naam nog herinneren...
waarschijnlijk dezelfde reden dat Growing Pains gesneuveld is.... Het is te oud. En Bottom is def. not funny. The Young Ones, was al redelijk, Bottom is echt helemaal niets...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat King of Queens na 1 seizoen gaat vervelen. Als je een herhaling ziet is het ook niet leuk meer. Bij Bottom is dat niet het geval. Bottom is zo over de top dat het leuk is. Wonder Years is een goede herinnering, Misschien als het herhaald word, dat ik er ook niks meer aan vind, maar heb jaar of twee terug nog ergens een herhalinkje of 8 mee gepikt en ik vond het leuk. Onschuldig vermaak als in Growing pains, Maar dan leuker.
Wat is dat nou voor een drog reden? Daarom is het toch nog niet slecht? Waarom zou je tegen iets stemmen als het oud is?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waarschijnlijk dezelfde reden dat Growing Pains gesneuveld is.... Het is te oud.
Dat is jouw mening, en in welke aflevering van Bottom komt poep en/of plas voor?quote:En Bottom is def. not funny. The Young Ones, was al redelijk, Bottom is echt helemaal niets...
maar he: als poep en plas humor jou ding is![]()
Omdat de grappen dan niet meer van deze tijd zijn. Neemt niet weg dat het wel leuk is, maar dan staat het gewoon tegenover een meer actueler en leuker programma. Niets aan te doen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een drog reden? Daarom is het toch nog niet slecht? Waarom zou je tegen iets stemmen als het oud is?
[..]
In de paar die ik gezien hebquote:Dat is jouw mening, en in welke aflevering van Bottom komt poep en/of plas voor?
Sorry, maar je zegt dat je je allen de titel kan herinneren. Hoe weet je dan dat de grappen achterhaald zijn? IMHO is Wonder Years tijdloos.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Omdat de grappen dan niet meer van deze tijd zijn. Neemt niet weg dat het wel leuk is, maar dan staat het gewoon tegenover een meer actueler en leuker programma. Niets aan te doen...
Ik heb alleen maar afleveringen gezien met geweld, maar ik vrees dat je gewoon een bluffer bent. (leuke tekenfilm serie BTW)quote:[..]
In de paar die ik gezien heb
Wonder Years en Growing Pains zijn gewoon meer jeugdsentiment dan leuke serie vergeleken bij de huidige seriesquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Sorry, maar je zegt dat je je allen de titel kan herinneren. Hoe weet je dan dat de grappen achterhaald zijn? IMHO is Wonder Years tijdloos.
[..]
Tekenfilm? (Bottom is toch die serie met die 2 van The Young Ones?quote:Ik heb alleen maar afleveringen gezien met geweld, maar ik vrees dat je gewoon een bluffer bent. (leuke tekenfilm serie BTW)
De Bluffers als tekenfilm bedoelt-'ie denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tekenfilm? (Bottom is toch die serie met die 2 van The Young Ones?
Hoe kun je nou beoordelen of het jeugdsentiment is als je je allen de titel kan herinneren. Ik vind bovendien Growing Pains niet zo goed als Wonder Years. Growing Pains stak er in die tijd niet bovenuit. Net zoals King of queens nu gewoon een van de vele series is. Een inwisselbaar product, op zich oke, maar geen topper.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wonder Years en Growing Pains zijn gewoon meer jeugdsentiment dan leuke serie vergeleken bij de huidige series
[..]
De Bluffers is een tekenfilmserie.quote:Tekenfilm? (Bottom is toch die serie met die 2 van The Young Ones?
Owdat ik mij nog kan herinneren dat ik het vroeger wel heel leuk vond en toen ik het laatst op Belgie 1 oid zag ik dr geen ruk aan vond?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoe kun je nou beoordelen of het jeugdsentiment is als je je allen de titel kan herinneren.
HMMMM. I wonder, welke opmerking is de waarheid?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Omdat Bottom plat is en Wonder Years te oud ? Ik kan mij van de laatste nl alleen de naam nog herinneren...
Wonder years is oud en niet leuk (meer). neemt niet weg dat het toen best ok was. maar als ik nu moet kiezen tussen KoQ of WY kies ik voor KoQ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
HMMMM. I wonder, welke opmerking is de waarheid?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |