Mijn zus is een paar maanden op 36 jarige leeftijd overledenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:48 schreef BYM het volgende:
Mijn oma is vorig jaar overleden, en is 86 geworden, James was 53 .........
Het hoort er wel bij, maar is niet altijd even eerlijk .
Het leven is af en toe echt verschrikkelijk oneerlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:48 schreef BYM het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef Herald het volgende:
RIP aan de nabestaanden
De dood hoort bij het leven ja... best wel een wrange paradoxquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:43 schreef arexes het volgende:
Doodgaan is kut maar hoort helaas bij het leven.
Sterkte
wat verschrikkelijk, lugum. als ik zo nieuwsgierig mag zijn, waaraan is zij overleden? IIG sterkte.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:48 schreef lugum het volgende:
[..]
Mijn zus is een paar maanden op 36 jarige leeftijd overledenzeker niet altijd eerlijk
RIP aan de nabestaanden zegt die danquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef Herald het volgende:
RIP aan de nabestaanden
Wie was die gast Maikuuul. Staat daar een foto van op internet.quote:Op zondag 3 september 2006 13:20 schreef Maikuuul het volgende:
Doodgaan zuigt
Wat mij echter ook een raar gevoel gaf was laatst, een jongen van 18 overleden omdat hij in slaap was gevallen met sigaret / laptop overhit. Naast die jongen heb ik diezelfde nacht staan dansen in de feesfebrik. De dag erna hoorde ik het en zag zijn foto :/ dat gaf me niet zoeen relax gevoel
Hij heet Guido, jeh om zijn foto nou hier te plaatsen is ook weer zo stom :S voeg me ff toe op msn maikelkuh@hotmail.com dan geef ik je de pic ffquote:Op zondag 3 september 2006 13:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wie was die gast Maikuuul. Staat daar een foto van op internet.
Schijnt namelijk Mvv supporter te zijn geweest, dus van zien moet ik hem wel kennen....
Smakeloos.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef Herald het volgende:
RIP aan de nabestaanden
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef Herald het volgende:
RIP aan de nabestaanden
edit , heb maar even een eigen topic gemaakt hierover ; mijn overleden zusquote:Op zondag 3 september 2006 10:06 schreef Walrik het volgende:
[..]
wat verschrikkelijk, lugum. als ik zo nieuwsgierig mag zijn, waaraan is zij overleden? IIG sterkte.
2 in 1 klap, das ook kutquote:Op zondag 3 september 2006 20:28 schreef Bartuc het volgende:
Ben vorige week twee goede vrienden kwijt geraakt bij een auto-ongeluk dus ik weet hoe je je voelt.
Veel sterkte ermee
Pfff, zo onwerkelijkquote:Op zondag 3 september 2006 20:28 schreef Bartuc het volgende:
Ben vorige week twee goede vrienden kwijt geraakt bij een auto-ongeluk dus ik weet hoe je je voelt.
Veel sterkte ermee
Life is just not fair.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:48 schreef BYM het volgende:
Ik wens je nog veel sterkte in de toekomst.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:23 schreef BYM het volgende:
Dank jullie allen, voor de steunbetuigingen.
James is vandaag gecremeerd ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |