quote:Op zondag 3 september 2006 00:20 schreef geenaam het volgende:
Had onze geliefde Herman Brood geen hit in 2001? My way was dat geloof ik.
Dat zal best maar ik weet alleen dat zijn andere dochter best een lekker ding isquote:Op zondag 3 september 2006 00:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
De naam van het zangeresje is Holly Brood
geenaam + 1
Hou je vast: Zijn andere dochter heet Lolaquote:Op zondag 3 september 2006 00:23 schreef BwennieBren het volgende:
Holly Brood?
Doei Dart lekker slapenquote:Op zondag 3 september 2006 00:25 schreef dartfanaat het volgende:
Ik had het dus ech nie geweten. Nou ja, morgen maar weer beter.
(was er zojuist ook wel, maar ben met verschillende dingen tegelijkertijd bezig geweest. En dat is dus niet verstandig)
Tot morgenmiddag allemaal
Dat valt nog mee hoor maar ik moest denken aan een hol brood, maar dat ben ik natuurlijk weer, zal wel van de wijn komen....quote:Op zondag 3 september 2006 00:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hou je vast: Zijn andere dochter heet Lola
Die ja!quote:Op zondag 3 september 2006 00:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hou je vast: Zijn andere dochter heet Lola
Nee klopt niet.quote:Op zondag 3 september 2006 00:26 schreef AntonDingeman het volgende:
Herman Brood, zanger
Niet lachen hè.. Straks heet hier ook iemand holly en kwets je haar heel erg..quote:
okay, ik ben serieus nuquote:Op zondag 3 september 2006 00:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
Niet lachen hè.. Straks heet hier ook iemand holly en kwets je haar heel erg..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |