AntonDingeman +1quote:Op zondag 3 september 2006 14:00 schreef AntonDingeman het volgende:
ruitjespatroon
Oei, dat klinkt niet best. Heel veel sterkte ermee, MaJo!quote:Op zondag 3 september 2006 14:19 schreef MaJo het volgende:
Dag allemaal, ik weet niet of jullie het al hadden gehoord maar mijn vader ligt op het moment in het ziekenhuis. Hij heeft een zware operatie ondergaan en is nog steeds niet bij kennis. Daarom heb ik de afgelopen 3 dagen in het ziekenhuis gebivakeerd. Misschien dat jullie me gemist hebben dus ik dacht ik meld het even. De komende tijd zal ik ook erg weinig online zijn.
Pff, veel sterkte ermee en beterschap voor je vader. Misschien een heel slechte vraag hoor, maar gaat t wel een beetje met je?quote:Op zondag 3 september 2006 14:19 schreef MaJo het volgende:
Dag allemaal, ik weet niet of jullie het al hadden gehoord maar mijn vader ligt op het moment in het ziekenhuis. Hij heeft een zware operatie ondergaan en is nog steeds niet bij kennis. Daarom heb ik de afgelopen 3 dagen in het ziekenhuis gebivakeerd. Misschien dat jullie me gemist hebben dus ik dacht ik meld het even. De komende tijd zal ik ook erg weinig online zijn.
Tja zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten nee. Maar ik blijf sterk, voor mijn vader, want die heeft het het hardste nodig. Ik ben van nature optimistischquote:Op zondag 3 september 2006 14:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Pff, veel sterkte ermee en beterschap voor je vader. Misschien een heel slechte vraag hoor, maar gaat t wel een beetje met je?
Hoop in ieder geval dat het snel een beetje beter gaat, zowel voor jou als je vader.
Zoals 1 minuut na het stellen van de vraag reeds door mij is geantwoord.quote:Op zondag 3 september 2006 14:32 schreef vipergts het volgende:
Tineke Huizinga is van de Christenunie, de rest van de partij voor de vrijheid
De vraagsteller is gewoon niet meer hier: "Laatste bezoek: 27 minuten geleden"quote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef vipergts het volgende:
staat er ook tussen ja heeft de vraagsteller erover heen gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |