Ik hoop het ook, al zal het feestje sowieso niet meer vanavond zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:27 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn aan het twijfelen om de champagne te delen
Laat ze dat dan doen ajb, dan komt er een feestje.
Het zijn Brabo's die kiezen eieren voor hun geld....quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:27 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn aan het twijfelen om de champagne te delen
Laat ze dat dan doen ajb, dan komt er een feestje.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanmiddag zat Tijn in een groepje net zo te praten en was ook stil toen er iemand aankwam.
Dat doen ze allemaal.
Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:29 schreef wolferl het volgende:
Ze is toch 35 Mo.
Wij vinden Hilde vies, Scanman vind Hilde lekker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:29 schreef rubstar het volgende:
[..]
begint op te vallen dat jij altijd een andere mening hebt dan het gros van de mensen hier..
iedereen tegen E10.. jij voor E10.. iedereen voor Tijn jij tegen Tijn..
waarschijnlijk een eenzame strijd maar iemand moet het doen![]()
Ik verdedig scanman niet snel, maar kom eens met een quote, waarin hij zegt dat hij Hilde lekker vindt...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wij vinden Hilde vies, Scanman vind Hilde lekker.
Nee, ik meld even dat het niet zo eenzijdig is als sommigen het hier graag willen zien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:29 schreef rubstar het volgende:
begint op te vallen dat jij altijd een andere mening hebt dan het gros van de mensen hier..
iedereen tegen E10.. jij voor E10.. iedereen voor Tijn jij tegen Tijn..
Beide groepen zijn net zo erg met roddelen. Ik persoonlijk roddel alleen liever mee met Tijn en z'n bende dan met de kampersquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik meld even dat het niet zo eenzijdig is als sommigen het hier graag willen zien.
Het is niet helemaal eerlijk om deze groep af te rekenen vanwege gekonkel over nominaties, want dat deed Tijn met zijn groepje vanmiddag dus net zo goed.
Die groep is nog erger die roddelen alleen achter gesloten deuren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik meld even dat het niet zo eenzijdig is als sommigen het hier graag willen zien.
Het is niet helemaal eerlijk om deze groep af te rekenen vanwege gekonkel over nominaties, want dat deed Tijn met zijn groepje vanmiddag dus net zo goed.
Daar sluit ik me 100%quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Beide groepen zijn net zo erg met roddelen. Ik persoonlijk roddel alleen liever mee met Tijn en z'n bende dan met de kampers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |