Daarna kwam het kwartiertje jamba, dus snel weggezapt..quote:
Onder anderequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Fergie doet me denken aan een met HIV-geinfecteerde prostituee.
Gooi dan the box erachter, dat is tenminste te pruimenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Daarna kwam het kwartiertje jamba, dus snel weggezapt..![]()
Jamba zuigt ook flink btw![]()
Edit: op de achtergrond, ik ben aan het fokken ffs, het gaat om de "muziek"
Heb ik nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gooi dan the box erachter, dat is tenminste te pruimen
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In overijsel hiero hebben we het welquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:54 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Heb ik nietIk woon in gelderland, omg Nunspeet.. Ik kan dus ook geen South Park kijken
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb het maar liefst 1 maand gehad via digitale TV van UPC, maar als je daarmee gaat zappen ben je 20 sec bezig van kanaal naar kanaal, en de bende werkte uiteraard vaak weer niet.. Dus.. we hebben het niet meerquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In overijsel hiero hebben we het wel
Dat is volgens mij niet het enige wat ze geript heeft. De beat is volgens mij vanhet nummer: J-Kwon - Tipsyquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef SuperRogier het volgende:
Ik heb voor de verandering TMF op de achtergrond, na NL-Lux, komt uberdoos Fergie met
dat nummer London Bridge op tv..![]()
Irritante klotetoeters of wtf het dan ook mag zijn..![]()
Gwen Stefani rip-off irritante manier van zingen
Angst dat hij nog lang zal blijven staan in de top 40 of wat dan ook..![]()
Dit is passief dwingen om mijn iTunes aan te zetten![]()
Dus..![]()
Wat denk je zelf als ik zeg dat ik het te pruimen vind?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef rena het volgende:
[..]
the Box? Heb je daar wel eens naar gekeken/geluisterd?
![]()
Ah, dan heb je gewoon geen smaak.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als ik zeg dat ik het te pruimen vind?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik heb het maar liefst 1 maand gehad via digitale TV van UPC, maar als je daarmee gaat zappen ben je 20 sec bezig van kanaal naar kanaal, en de bende werkte uiteraard vaak weer niet.. Dus.. we hebben het niet meer
Als ze maar ietwat normale muziek hebben en niet Boten Anna 3x per fokkin uur draaienquote:
De koningin.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En jij bent wie om daar over te oordelen?
Dat valt wel mee gelukkigquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
lang leve de achtergestelde provincies
Hebben ze zelfs in haaksbergen welquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dat valt wel mee gelukkigIk heb ongeveer 5 onbeveiligde netwerken in de buurt zitten, uiteraard tyfustraag, maar het idee
Achtergesteld valt wel mee einstein
![]()
Das stiekem wel bruutquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hebben ze zelfs in haaksbergen welmet mijn psp kon ik in de bus naar hengelo (ov) altijd fokken.
Laptop is ook wel relaxed alleen zulke slechte adapters.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:11 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Das stiekem wel bruutMjeh om nouw (in mijn geval) met een laptop in de bus te gaan zitten..
![]()
Achjeh.. hoe dan ook tmf is nu kut
Adapter? Je bedoeld de draadloze netwerkkaart die intern is?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Laptop is ook wel relaxed alleen zulke slechte adapters.
Nee lomp gezegt batterijduur, jongen uit mijn klas heeft ook laptop, met 3 uur is de accu leeg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:16 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Adapter? Je bedoeld de draadloze netwerkkaart die intern is?![]()
Tjeh ok, maar als je de helderheid van het scherm terugzet enzo gaat die van mij max 5 uur mee..quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee lomp gezegt batterijduur, jongen uit mijn klas heeft ook laptop, met 3 uur is de accu leeg.
Los toetsenbord?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:18 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Tjeh ok, maar als je de helderheid van het scherm terugzet enzo gaat die van mij max 5 uur mee..
Mjeh ik heb teminste een fatsoenlijk toetsenbord![]()
domme vraag van mijquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Nee.. tis een laptop, dan zit hij meestal onder het beeldscherm gepositioneerd![]()
je hebt zojuist me kans op een goeie nachtrust verpest....nu krijgk allemaal van die nachtmerries dat er een Fergie uit me klerekast springt en spontaan London Bridge gaat zingen ofsowquote:
quote:Op zondag 3 september 2006 00:23 schreef El_Rolando het volgende:
Echt een kankeronappeteitelijk lelijk wijf, tering hé.
quote:Op zondag 3 september 2006 00:25 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
khad ooit es in zo'n engels tijdschrift een foto van haar gezien, eentje voordat ze der bakkes had laten verbouwen, en eentje zoals ze er nu uitziet... ze was voor da gesleutel nog best knap vond ikMaar nu...
mja...zoeen fergie...maar das tog geen foto van voordat ze geknipt en geplakt was tog?quote:
en tupac maakt wel goede muziekquote:Op zondag 3 september 2006 05:25 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik zou haar wel in dr reet willen neuke, omdat ze zo'n slet is en kutmuziek maakt
Takes one to know one.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Fergie doet me denken aan een met HIV-geinfecteerde prostituee.
Die zanglijn lijkt er iig wel erg veel op.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet het enige wat ze geript heeft. De beat is volgens mij vanhet nummer: J-Kwon - Tipsy
Zo'n lelijk wijf zou ik niet eens willen neukenquote:Op zondag 3 september 2006 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
ik zou haar keihard neuken, sim-pel. Daarna zoveel zaad in haar mond deponeren dat zingen/geluid maken niet meer mogelijk is.
Het is wel weer een catchy tune, blijft hangen in je hoofd, zal wel weer een of andere slicke producer achter zitten...
Fergie is gewoon een oer lelijk wiggah wijfquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet het enige wat ze geript heeft. De beat is volgens mij vanhet nummer: J-Kwon - Tipsy
Ziet er niet relaxt uit, wat voor meuk is dat dan die crystal meth zooi?quote:Op zondag 3 september 2006 13:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze heeft zo'n hoofd omdat ze aan de crystal meth is geweest.
Deze troep heeft o.a een zwaar verouderend effect.
[afbeelding]
Er zit maar 2,5 jaar tussen beide foto's.
Het is waar hoor, ze is verslaafd geweest aan meth en aan ecstacy:quote:Op zondag 3 september 2006 13:49 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
loooooool, of iemand heeft Fergie gewoon tegen de stoeprand aan gewhackt om der kutmuziek![]()
Methamfetamine, het is gevaarlijker en verslavender dan welke andere drugs dan ook:quote:Op zondag 3 september 2006 13:54 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ziet er niet relaxt uit, wat voor meuk is dat dan die crystal meth zooi?![]()
Leuk he die showbizz wereld. Zo relaxed die miljoentjesquote:Op zondag 3 september 2006 14:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is waar hoor, ze is verslaafd geweest aan meth en aan ecstacy:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stacy_Ferguson
[..]
Methamfetamine, het is gevaarlijker en verslavender dan welke andere drugs dan ook:
http://www.groene.nl/1998/3/tr_meth.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |