hehehe idd!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:22 schreef Chriz2k het volgende:
Hij doet ook best raar met zijn handen.
Same here!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:56 schreef RollTheDice het volgende:
Hé, dat is nu toevallig, ik was net van plan om er ook een klb-topic over te openen.
er was nog iemand die zulke soort programma's presenteerde...ik weet niet meer hoe hij heet, maar hier is een foto:quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef RollTheDice het volgende:
Je hebt trouwens ook een soort gelijk programma van volgens mij Charly Luske, dat is al bijna net zo erg.
Bob Sagetquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
er was nog iemand die zulke soort programma's presenteerde...ik weet niet meer hoe hij heet, maar hier is een foto:
[afbeelding]
Owja, dat had ik ook ingetypt bij google om dit plaatje te vinden! Nu je het zegt, zo heet hij!quote:
Hehe, Bob Fagotquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
er was nog iemand die zulke soort programma's presenteerde...ik weet niet meer hoe hij heet, maar hier is een foto:
[afbeelding]
Whehehehquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:10 schreef veldmuis het volgende:
Owja, dat had ik ook ingetypt bij google om dit plaatje te vinden! Nu je het zegt, zo heet hij!
Sunchaser!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:13 schreef Italo het volgende:
[..]
Is er btw al een topic over Rick Brandsteder?
Bob Saget heeft daarentegen nog talent. De manier waarop hij in Full House speelde en AFHV presenteerde was inderdaad tenenkrommend, maar zijn stand-up comedy is nog redelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:13 schreef RollTheDice het volgende:
[..]
Hehe, Bob Fagot. Dat is toch net weer van een andere categorie, dat is zo fout dat het cult is!
Je kunt natuurlijk ook gewoon de OP lezen.quote:Op zondag 3 september 2006 10:40 schreef Frappelsien het volgende:
Is dat die kwal die gisteravond funnyfiles aan het presenteren was?
Ik vind hem er namelijk helemaal niet op lijkenquote:Op zondag 3 september 2006 10:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon de OP lezen.
Ik heb 't één keer gekeken zodat ik commentaar mag gevenquote:Op zondag 3 september 2006 10:51 schreef GioStyle het volgende:
Wel leuk dat al die mensen op dat programma en presentator afgeven, maar ondertussen wel de show volgen en precies weten wat er gebeurt.
Ik heb het over die mensen op GS met hun belachelijke commentaar.quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 't één keer gekeken zodat ik commentaar mag geven.
Voor kansloze breezah's zoals jij welquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef Bep het volgende:
Tis een lekker jochie
Lafferquote:Op maandag 4 september 2006 00:09 schreef laffer het volgende:
ik zag em net op RTL5, wat een schijtvogel is dat![]()
Wat is dit voor een kansloze opmerking? Wat is onze beschaving diep gekelderd zeg, dat we zonder schaamte een ander dood wensen omdat deze raar met zijn handen staat te frunniken.quote:
Een fanclub voor Rick Brandstederquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:13 schreef Italo het volgende:
[..]
Wheheheh![]()
Is er btw al een topic over Rick Brandsteder?
Hij denkt dat hij zo mooi aan een carriere bij de tv kan beginnen. Gelukkig voor ons is het bij zo'n debiel programma... die wordt hopelijk snel geschrapt zodat we nooit meer wat van die Krabbe terugzien.quote:Op maandag 4 september 2006 09:18 schreef Mojave het volgende:
Zou die gast nou zelf niet door hebben dat hij een prutser is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |