ah dat komt mooi uit.. ga je die schoen dan even gauw teruggevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat treft, ik heb een schoen gevonden.
Onder bepaalde voorwaarden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
ah dat komt mooi uit.. ga je die schoen dan even gauw teruggeven
mijn zusters passen hem niet toch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja eerst passen he' welke maat heeft u?
Tuurlijk!quote:
Kut hij heeft geen OVquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
mijn zusters passen hem niet toch?
dus is ie van mij
maar hij mag het hele land af eerst hoor
Ik kom niet eens in Zwollequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
maar hij mag het hele land af eerst hoor
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef Renesite het volgende:
Hoort dit eigenlijk altijd centraal te staan?Ik ben opeens de eerste mod aanwezig
maf.
uhm.. ik weet het niet.. maar zou zomaar kunnen omdat ik laatst 1 moest maken.. en een mod een tijdelijk topic geopend had, maar die we vol gemaakt haddenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef Renesite het volgende:
Hoort dit eigenlijk altijd centraal te staan?Ik ben opeens de eerste mod aanwezig
maf.
Dan ben ik half oktober wel een keer in Zaandorpstadwijkdinges.quote:
Dat is heul ver in NH toch ergens?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan ben ik half oktober wel een keer in Zaandorpstadwijkdinges.
ik wacht op je.. ga toch nergens heenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan ben ik half oktober wel een keer in Zaandorpstadwijkdinges.
Have fun Assedingesquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
mensen ik moet gaan.. vind het enorm gezellig.. zal bij thuiskomst eens kijken wie er nog zijn![]()
Have fun!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
mensen ik moet gaan.. vind het enorm gezellig.. zal bij thuiskomst eens kijken wie er nog zijn![]()
Dat deed ik al.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Renesite je kan nu achter de schermen gaan rijmen he' las ik
zij wel.. maar ik werd verleidquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Kregen ze hun schoentjes niet aan?
Hoe veel zussen heb je?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
zij wel.. maar ik werd verleid
ik vind dat kroegen gebeuren allang niet zo leuk meer en vanwege mijn knie.. maar ik zou gaan, omdat er maar 1 zus zou gaan, aangezien ze nu toch met zijn allen gaan.. kan ik net zo goed doen wat ik leuker vind
Powerzone/ Hotel Arena/ Kingdom/ Panama is allemaal leukquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef JDude het volgende:
Amsterdam is wel okay. Al ben ik er eigenlijk alleen nog geweest voor de Melkweg en Paradiso... qua uitgaan dan. Ja, en laatst op een terras, maar dat was buiten het centrum.
Ik heb niet eens gekekenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef Ghostbuster het volgende:
OMG wat speelde Nederland slecht
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef Ghostbuster het volgende:
OMG wat speelde Nederland slecht
Ja ik dacht hardopquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
waar hebben we het over?
voetbal?
Wees fucking blij echtquote:
Jep. Ons "sterrenensemble" tegen 11 Luxemburgse slagers, automonteurs en bankbedienden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
waar hebben we het over?
voetbal?
dat mag.. maar ik ben niet voetbalminded.. dus vond het wel knap dat ik je begreepquote:
Knakkers, het is ook altijd hetzelfde tegen die kleine tyfuslandenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wees fucking blij echt
winnen met 1-0 tegen luxemburg, dat al 4 jaar niet meer gewonnen heeft
Paar weken geleden alweer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef rompompom het volgende:
M'n laatste keer Amsterdam was dinsdag
Niet te geloven echt, en dan van Basten toch positief, dat je z'on wedstrijd nog weet te winnenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Jep. Ons "sterrenensemble" tegen 11 Luxemburgse slagers, automonteurs en bankbedienden.
Not bad, for a woman.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
dat mag.. maar ik ben niet voetbalminded.. dus vond het wel knap dat ik je begreep
hmmz dat zegt wel wat over Nederlands team hequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Jep. Ons "sterrenensemble" tegen 11 Luxemburgse slagers, automonteurs en bankbedienden.
Nee Joris Mathijsen kan je nagaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Knakkers, het is ook altijd hetzelfde tegen die kleine tyfuslanden
Wie scoorde? KJH?
Pullen wel, terras niet. Net effe te fris, zelfs met verwarming. En Britten willen dicht bij de bron zittenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Paar weken geleden alweer.
Toen wel op een händigchique terras gezeten met pullen Jupiler.
en dan kom je niet eens even bij mij langsquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef rompompom het volgende:
M'n laatste keer Amsterdam was dinsdag
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en dan kom je niet eens even bij mij langs
Ik las het op Teletekst al ja. Mijn god, wat is dat een sneue pot geweest. Ik ben blij dat ik niet thuis was, anders had ik gekekenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Joris Mathijsen kan je nagaan
Jullie kennen elkander?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:50 schreef PrintScreen het volgende:
AE in BeF?
Niet stappen met de clan las ik net?
Met B naar Amsterdam?
En 3 x een counter van de Luxemburgers in de 1e helftquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik las het op Teletekst al ja. Mijn god, wat is dat een sneue pot geweest. Ik ben blij dat ik niet thuis was, anders had ik gekeken
Min of meerquote:
hehe.. ja ja.. en gezellig dat ze het vindquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]AE in BeF?
Met B naar Amsterdam?
is al heel wat he voor zo'n gehuchtquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Allebei uit zaandinges sowieso
Vertel!quote:
Weer terug op het honk dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hehe.. ja ja.. en gezellig dat ze het vind
hai PS
ergens zit ik nog beetje te twijfelen.. de clan weet het nog niet
en het is met Arja naar Amsterdam
Eej, de familie komt op bezoekquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
AE in BeF?
Met B naar Amsterdam?
Scherpquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Allebei uit zaandinges sowieso
Een van je twee zussen?quote:
Ik heb een maatje kleiner dan jij hebtquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:53 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
misschien passe zij de schoen![]()
Gelukkig speelt Italië 1-1 tegen Litouwen, dan zijn we niet de slechtste van allemaalquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En 3 x een counter van de Luxemburgers in de 1e helft
Dat is nog best wel snelquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zie nu pas dat PS een vrouw is ook
rppquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eej, de familie komt op bezoek
ja ik vind het hier wel gezelligquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weer terug op het honk dus
Heej
De clan is groot genoeg want er zouden ook een stel vrienden vanC
meegaan.
Doen wat je leuker vind dus... ik zou voor minder lopen gaan in jouw geval
Ah, ik zit er een generatie naast?quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zie nu pas dat PS een vrouw is ook
dan mag ie nog steeds met mij trouwens als ie hier is gearriveerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb een maatje kleiner dan jij hebt
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dat wist je niet?
sorry PS heb ik je ontmaskerd?
Ja... ik ben het kind van AEquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, ik zit er een generatie naast?
Ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, ik zit er een generatie naast?
Mijn zegen heb je... mag ik wel op de bruiloft komen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:58 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dan mag ie nog steeds met mij trouwens als ie hier is gearriveerd
precies.. die gingen ze bij mij wel heel gauw checkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Soms is profiel checken zoooo handig
Ik las over de s achter trouwen heenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:58 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dan mag ie nog steeds met mij trouwens als ie hier is gearriveerd
tuurlijk.. uiteraard... special guestquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je... mag ik wel op de bruiloft komen?
Je zit in de trein?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding...
ik ook.. maar zo is ie wel leukerquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik las over de s achter trouwen heen![]()
Hallo schoonmoeder.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef PrintScreen het volgende:
Mijn zegen heb je... mag ik wel op de bruiloft komen?
Ik ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik las over de s achter trouwen heen
en zo wijshe .. ze kan al heel goed overweg met de pcquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja... ik ben het kind van AE
Heejquote:
Ah, die 's' was dus ook niet de bedoelingquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
tuurlijk.. uiteraard... special guest
maar dat ik je zegen meteen krijg... ken je hem al zo goed?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:02 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en zo wijshe .. ze kan al heel goed overweg met de pc
wonderkind![]()
dan wens ik jou alvast een fijne avondquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, die 's' was dus ook niet de bedoeling
Maar goed, ik ga weer even verder kijken naar Everwood. Ik heb nog minder dan twee weken om 80 afleveringen te zien ofzo.
Ik kom later nog wel efkes buurten. Denk ik.
Tot later rrpquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, die 's' was dus ook niet de bedoeling
Maar goed, ik ga weer even verder kijken naar Everwood. Ik heb nog minder dan twee weken om 80 afleveringen te zien ofzo.
Ik kom later nog wel efkes buurten. Denk ik.
Nou ja, ze is 13, zo gek is dat toch nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:02 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en zo wijshe .. ze kan al heel goed overweg met de pc
wonderkind![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou ja, ze is 13, zo gek is dat toch niet
Nope! cerrors broer is hier wel eens geweest!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef JDude het volgende:
Whehehe. Stelletjes hadden we al binnen BeF, maar jullie zijn de eerste met een familieband, geloof ik.
vreemd eigenlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef JDude het volgende:
Whehehe. Stelletjes hadden we al binnen BeF, maar jullie zijn de eerste met een familieband, geloof ik.
*wrijft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
damn wat was ik er vroeg bij
wrijf het er nog maar lekker in![]()
Verrek ja. Misschien zijn het er stiekem nog wel meer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef rompompom het volgende:
Nope! cerrors broer is hier wel eens geweest!
dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef PrintScreen het volgende:
In de NachtBar kwamen er 4 uit 1 nest
Ja tochquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dat wist ik dan weer niet![]()
was ik er toen ook?
ik weet het niet.. volgens mij ben ik hier pas gekomen toen Essel net opgericht was.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja toch
Jammer de posthistorie niet meer zolang teruggaat
Ik eet een banaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef Angel-Eyez het volgende:
zijn jullie nu allemaal geschrokken?
ik ben hier nog maar even.. kom op nou
is het zo erg?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:14 schreef JDude het volgende:
Ik ben deze schok nog even aan het verwerken, ja.
Nee maar koffie pakken, een fruitachtigdrinkietspak open zien te krijgenquote:
*strooitquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
jij ben niet lief... ook nog met zout enzo
Oh, jawel hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:15 schreef Angel-Eyez het volgende:
is het zo erg?
nu durf je ook niet meer mijn schoen terug te geven zeker
jeetje kan me er niets meer van herinneren.. ik heb het zelfs over of jullie me nog kennenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:14 schreef PrintScreen het volgende:
Gelukkig hebben we de search nog
Nachtbar #1130 - Was dat alles? ;)
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar koffie pakken, een fruitachtigdrinkietspak open zien te krijgen
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Is PS 13?
ik maak het er niet naarquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
*strooit
Nah, zo ben ik niet. Nou ja, soms wel, maar dan hebben mensen het er meestal naar gemaakt
Maar nu ga ik echt weer efkes kaikuh
bijna 14quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Is PS 13?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Is PS 13?
Dan ben ik eindelijk grootquote:
Tof, dat is van rond de tijd dat ik me voor het eerst registreerde hierquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:14 schreef PrintScreen het volgende:
Gelukkig hebben we de search nog
Nachtbar #1130 - Was dat alles?
dus wat nou newbe hequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Tof, dat is van rond de tijd dat ik me voor het eerst registreerde hier.
Heb je jezelf nog vaker geregistreerd dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Tof, dat is van rond de tijd dat ik me voor het eerst registreerde hier.
Die uitspraak neem ik terugquote:
Mag jij onder de gordel opmerkingen maken?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:20 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dat zul je nooit worden mijn kind
nee hoor.. ik ben hier heel lang niet geweestquote:
ik vond het meer een complimentquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mag jij onder de gordel opmerkingen maken?
Heus nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef PrintScreen het volgende:
Heb je jezelf nog vaker geregistreerd dan?
Je had het niet over mijn lengte dus?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik vond het meer een compliment
nope.. je innerlijk natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je had het niet over mijn lengte dus?
Is echt heftig momenteelquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef Angel-Eyez het volgende:
RPP had gelijk.. ik ben blij dat ik niet het dorp in ben gegaan.. het stormt
Dan was het een complimentquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nope.. je innerlijk natuurlijk
Moet ik als ballast mee gaan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja mag wel oppassen in dat kleine dinkytoytje van me ook
heb mijn skeelers nog achterin liggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moet ik als ballast mee gaan?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:28 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
a bijna is het zover.. prinsessentaart is al besteld
That should do the trickquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:28 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
heb mijn skeelers nog achterin liggen![]()
Have fun!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:30 schreef Angel-Eyez het volgende:
lieve mensen ik ga er wederom vandoor... nu echt
tot de volgende keer![]()
Veel plezier AEquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:30 schreef Angel-Eyez het volgende:
lieve mensen ik ga er wederom vandoor... nu echt
tot de volgende keer![]()
Weet ikquote:
Gedeeld accountje, zeg maarquote:
En bedankt... kan ik me nu zeker de hele tijd gaan lopen bedenken wie die andere isquote:
Blader eens wat recente deeltjes van deze reeks door.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:35 schreef PrintScreen het volgende:
En bedankt... kan ik me nu zeker de hele tijd gaan lopen bedenken wie die andere is
En nog gedaan ook... wel voor mijn eigen nachtrust.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Blader eens wat recente deeltjes van deze reeks door.
Wat een geruststelling he!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef PrintScreen het volgende:
En nog gedaan ook... wel voor mijn eigen nachtrust.
Ik kende die andere in de avatar maar wist niet meer precies bij wie de hoorde
Nu wel en kan ik rustig slapen over een tijdje
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef JDude het volgende:
Het waait/stormt inderdaad goed door!
Als AE maar niet wegwaait.
Zeker weten.quote:
Oh SPK time dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:59 schreef JDude het volgende:
Wow, bijna middernacht. Ik had verwacht dat ik nu al wel in slaap gevallen zou zijn.
quote:Op zondag 3 september 2006 00:08 schreef Litso het volgende:
Twee en een fucking half uur om van Zwolle naar Velp te komen
Beginnen de blaadjes al te vallen in het Oosten?quote:Op zondag 3 september 2006 00:08 schreef Litso het volgende:
Twee en een fucking half uur om van Zwolle naar Velp te komen
Echte die-hards, hč.quote:
Húúú, dat was de eerste en de laatste keer dat ik die smiley gebruik.quote:
Vooral als je bedenkt dat Litso op 80 km. van Zwolle woont, en Chow net er naastquote:
Clitzeau ging vroeg weg.quote:Op zondag 3 september 2006 00:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Vooral als je bedenkt dat Litso op 80 km. van Zwolle woont, en Chow net er naast.
Hij moest wel.quote:
Hij had weinig keus ofzo denk ik.quote:
No way, de volgende meet is de 16e in Utreg.quote:Op zondag 3 september 2006 00:30 schreef JDude het volgende:
Volgende meet in het Zuiden des lands.
Dan kan ik niet.quote:Op zondag 3 september 2006 00:31 schreef Chowi het volgende:
No way, de volgende meet is de 16e in Utreg.
Moet je maar niet op zo'n stomme vakantie gaan.quote:
Dan ben ik nog heul niet op vakantiequote:Op zondag 3 september 2006 00:32 schreef Chowi het volgende:
Moet je maar niet op zo'n stomme vakantie gaan.
Ik wilde er niets over zeggen.quote:Op zondag 3 september 2006 00:32 schreef cerror het volgende:
En chow is natuurlijk ook tov.
Waarom kan je dan niet?quote:Op zondag 3 september 2006 00:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan ben ik nog heul niet op vakantie.
We zaten een half uurtje terug nog te lullen op een bankje.quote:
Mja. Toch zonde dat het gesprek zo bruut afgekapt werd door mij.quote:Op zondag 3 september 2006 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
We zaten een half uurtje terug nog te lullen op een bankje.
Chowi + bankje.quote:Op zondag 3 september 2006 00:34 schreef cerror het volgende:
We zaten een half uurtje terug nog te lullen op een bankje.
Gratis festivalletje alhier. Komen wat mensen naartoe die ik allang uitgenodigd heb.quote:
Kom, zo moeilijk was de weg terug toch niet? Het werd je nog heul uitgelegd door Mt.quote:Op zondag 3 september 2006 00:34 schreef Litso het volgende:
Ik ben trouwens precíes op tijd vertrokken. Inclusief verdwalen en alles was ik nét op tijd voor de laatste bus naar Deventer.
Ik verdwaaldequote:Op zondag 3 september 2006 00:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom, zo moeilijk was de weg terug toch niet? Het werd je nog heul uitgelegd door Mt.
Maja, jij kan niet eens een ABN vinden als die voor je neus staat.quote:
Mwah, misschien blijven ze nog wel een tijd zitten aldaar.quote:Op zondag 3 september 2006 00:38 schreef cerror het volgende:
Iedereen op z'n plek dus.
Nu wachten op Dago,Mt. en Janetje.... ben benieuwd welk account.
Drie-in-eennetje.quote:Op zondag 3 september 2006 00:38 schreef cerror het volgende:
Iedereen op z'n plek dus.
Nu wachten op Dago,Mt. en Janetje.... ben benieuwd welk account.
Daaraan herkende ik trouwens toen ik bijna bij het station wasquote:Op zondag 3 september 2006 00:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maja, jij kan niet eens een ABN vinden als die voor je neus staat..
Ik ken van dat rijtje enkel Jimmy Eat World en The Get Up Kids.quote:Op zondag 3 september 2006 00:39 schreef Litso het volgende:
Chowi, zeggen Christie Front Drive, Boy’s Life, Nuzzle, Cap n’ Jazz, The Promise Ring, Sunny Day Real Estate, Jimmy Eat World, Elliott, Texas Is The Reason, Mineral, The Get Up Kids en/of Sense Field je wat?
quote:Op zondag 3 september 2006 00:40 schreef JDude het volgende:
Jimmy Eat World en The Get Up Kids ken ik wel.
quote:Op zondag 3 september 2006 00:40 schreef Chowi het volgende:
Ik ken van dat rijtje enkel Jimmy Eat World en The Get Up Kids.
quote:Op zondag 3 september 2006 00:40 schreef JDude het volgende:
Jimmy Eat World en The Get Up Kids ken ik wel.
Holy fuck.quote:Op zondag 3 september 2006 00:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ken van dat rijtje enkel Jimmy Eat World en The Get Up Kids.
Dat schat ik ook.quote:Op zondag 3 september 2006 00:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwah, misschien blijven ze nog wel een tijd zitten aldaar.
Ik voorzie stomende trioseks, uiteindelijk. Echt.quote:Op zondag 3 september 2006 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat schat ik ook.
En dan worden Mt. en dago erg plakkerig en begint J. te kokhalzen ofzo.
Ohnee, Mt. haat plakken.
Zat Dago geen note's te turven op een bierviltje?quote:Op zondag 3 september 2006 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat schat ik ook.
En dan worden Mt. en dago erg plakkerig en begint J. te kokhalzen ofzo.
Ohnee, Mt. haat plakken.
Er waren meer crewleden dan zwarten, dus dan hadden we toch allemaal mee kunnen lezenquote:Op zondag 3 september 2006 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zat Dago geen note's te turven op een bierviltje?
Hij heeft zelfs 1 keer gelachen om een grap van mij, wirklich!quote:Op zondag 3 september 2006 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zat Dago geen note's te turven op een bierviltje?
Goed punt welquote:Op zondag 3 september 2006 00:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Er waren meer crewleden dan zwarten, dus dan hadden we toch allemaal mee kunnen lezen
Ik kan dan zeggen ik blauwe, maar dat is niet in alle gevallen zoquote:Op zondag 3 september 2006 00:44 schreef Litso het volgende:
Ik háát zwarten!
Sterk staaltje welquote:Op zondag 3 september 2006 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs 1 keer gelachen om een grap van mij, wirklich!
Och, we moeten alleen wat meer uitleggenquote:Op zondag 3 september 2006 00:46 schreef Chowi het volgende:
Cerror en Janet moeten gewoon óók blauw. Op deze manier kunnen ze niet meepraten over het gebeuren achter de schermen.
Inderdaad, ik op onzin en j. op b&h.quote:Op zondag 3 september 2006 00:46 schreef Chowi het volgende:
Cerror en Janet moeten gewoon óók blauw. Op deze manier kunnen ze niet meepraten over het gebeuren achter de schermen.
Ja hallo.quote:Op zondag 3 september 2006 00:46 schreef Chowi het volgende:
Ja B&H vraagt Yvonne heb je al gesolliciteerd, B&Hquote:Op zondag 3 september 2006 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad, ik op onzin en j. op b&h.
Jij bent al blauw geweest. Het gaat er nog steeds het zelfde aan toe. Niet zeuren.quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 00:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij bent al blauw geweest. Het gaat er nog steeds het zelfde aan toe. Niet zeuren.
B&H, daar gebeurt nooit wat.quote:Op zondag 3 september 2006 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja B&H vraagt Yvonne heb je al gesolliciteerd, B&H
Nee man beetje picservers zoeken, en plaatjes edittenquote:
Je gaat niet weg voor een blauwe he' fuck themquote:Op zondag 3 september 2006 00:50 schreef JDude het volgende:
Pff. Ik ga wel op de bank hangen.
Heu, niet boos worden hequote:Op zondag 3 september 2006 00:50 schreef JDude het volgende:
Tss, dat zeg je alleen maar. Maar ondertussen blijf je gewoon op MSN.quote:Op zondag 3 september 2006 00:50 schreef JDude het volgende:
Goed idee!quote:Op zondag 3 september 2006 00:52 schreef cerror het volgende:
Bankhangen met of zonder strop?
Zulke grappen hebben nodig gehaktkruiden nodig ja.quote:Op zondag 3 september 2006 00:54 schreef Chowi het volgende:
Grut wat een flauwe humor.
Ik moest er zelf om lachenquote:Op zondag 3 september 2006 00:54 schreef Chowi het volgende:
Grut wat een flauwe humor.
Een of ander nutteloos kutsubforum.quote:Op zondag 3 september 2006 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar was je mod van JDude eigenlijk?
ONZ?quote:Op zondag 3 september 2006 00:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Een of ander nutteloos kutsubforum.
Ik was Litseau's voorganger.quote:Op zondag 3 september 2006 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar was je mod van JDude eigenlijk?
Ah vandaarquote:
Zo stííííííl ihin mijhijhijquote:Op zondag 3 september 2006 01:02 schreef Bizznitch het volgende:
Stil hier.
Watch it!quote:
Nou Dribbel was hier te gast vanachtquote:
Chowi MSN't stiekem keiveel met Dribbel.quote:Op zondag 3 september 2006 01:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Dribbel was hier te gast vanacht
Moet ik nog doorgaan?
OMG ze moeten die onzinmodjes vet gaan betalen eigenlijkquote:Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Chowi MSN't stiekem keiveel met Dribbel.
Daar wordt het wel weer eens tijd voor, ja.quote:Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef cerror het volgende:
Ohja, en keigeile harde neuksex.
quote:Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Chowi MSN't stiekem keiveel met Dribbel Tonks.
Wat je bromt!quote:Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar wordt het wel weer eens tijd voor, ja.
Chowi, agenda.quote:Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef JDude het volgende:
Daar wordt het wel weer eens tijd voor, ja.
Ik twijfel of je het nu minder erg maakt of erger nogquote:
Erger, definitely.quote:Op zondag 3 september 2006 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik twijfel of je het nu minder erg maakt of erger nog
Hodfr, zie ik eruit als een stuk nueckvleesch?!quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 01:09 schreef Chowi het volgende:
Hodfr, zie ik eruit als een stuk nueckvleesch?!
Ik heb al heel de maand niet met Tonks geMSN't hoor.quote:
Neen, dat helpt.quote:
quote:
Noch.quote:
Hier heb je een peuk, nu lief zijn.quote:
Kutstilte weer eens.quote:Op zondag 3 september 2006 01:14 schreef Litso het volgende:
Dus.
Tof. Even oproken, brb.quote:Op zondag 3 september 2006 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier heb je een peuk, nu lief zijn.
Het ontbreken van een kutscheet. Kutstilte.quote:
Wat is't, menneke?quote:
Erg tof!quote:Op zondag 3 september 2006 01:16 schreef cerror het volgende:
Nouja, voor den rustige zaterdag avond: www.mosaik.se
Relaxerende muzak.
Told you so.quote:Op zondag 3 september 2006 01:17 schreef Litso het volgende:
Het bier maakte trouwens inderdaad spraakzamer.
Maar ook dat tęte a tęte hielp wel.quote:Op zondag 3 september 2006 01:17 schreef Litso het volgende:
Het bier maakte trouwens inderdaad spraakzamer.
Kweetooknietwaaromiknogachterdepczit.quote:Op zondag 3 september 2006 01:25 schreef JDude het volgende:
Truste e.
Ik zit me af te vragen wat ik nog doe, hier, wakker.
Om half negen voelde ik me al gesloopt.
Connectie.quote:
Zo kun je dat noemen.quote:
"Geliefde" klinkt toch wel erg alsof jullie reeds gehuwd zijn, hm? Húúú.quote:Op zondag 3 september 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Ik wacht tot mijn geliefde weer online is. En ik ben verslaafd, dat ook
Ik kon het ook niet doen. Maar in dit geval koos ik er wel voor.quote:
Zulks een overwegingen alom.quote:Op zondag 3 september 2006 01:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet doen. Maar in dit geval koos ik er wel voor.
En je komt er nu pas achter wat een hunk ik stiekem benquote:Op zondag 3 september 2006 01:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Geliefde" klinkt toch wel erg alsof jullie reeds gehuwd zijn, hm? Húúú.
Pff, dat heb je mij niet horen zeggen, knul!quote:Op zondag 3 september 2006 01:41 schreef Litso het volgende:
[..]
En je komt er nu pas achter wat een hunk ik stiekem ben
Bummer!
yvonne vond het, dus jij vast ook.quote:Op zondag 3 september 2006 01:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, dat heb je mij niet horen zeggen, knul!
Héhé.quote:Op zondag 3 september 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn de 16e mooi van de partij, allemaal. Al is het maar om het feit dat ik een leuke meet heb gemist door naar een concert te gaan waarbij ik het voorprogramma óntzettend graag wilde zien, maar heb gemist.
Ik ben er dan niet, want concert. En andere aangelegenheden.quote:Op zondag 3 september 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn de 16e mooi van de partij, allemaal. Al is het maar om het feit dat ik een leuke meet heb gemist door naar een concert te gaan waarbij ik het voorprogramma óntzettend graag wilde zien, maar heb gemist.
God, wat voor niveau heb ik bereikt zeg. Dat ik zelfs al vergeleken word met Yvonne.quote:
Zo ben ikquote:Op zondag 3 september 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Loop 's niet zo te vissen naar complimentjes, arrogante kwal [afbeelding].
Ik durf niet te praten met teveel mensen om me heen. Dus eigenlijk maakt het niet zoveel verschil of ik er nou wél of niet bij ben.quote:Op zondag 3 september 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |