Ik heb pleinvrees.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:59 schreef Kindervriend het volgende:
En uiteraard gaat niemand op stap... Dat zou ik ook zeggen als ik geen vrienden had.
Het hele plein had in de fik kunnen vliegen hoor!1!!11!!!!11!!!1!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:00 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik ook. Sinds ik er een papieren zak in de fik stak en me dat 130 euro kostte.
Waarheen? Naar de Feesfebrik?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef Kindervriend het volgende:
Ga op stap, net als Kindervriend zometeen.
Je moet natuurlijk wel iets willen ondernemen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef siepietheman het volgende:
boomhut? het is veels te donker man!
Je kan het zo spannend make als jezelf wil!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef siepietheman het volgende:
voetbal is saai man
HAHAHA ZOMETEEN JA VOETJES VAN DE VLOER PIEMEL UIT DE BROEK, DAAAANSE!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef BadKeukenTegel het volgende:
In Stilburg gaat BrauN nach ein skihut fissa, vraag of je mag joinen.![]()
Daar hoef jij toch niet voor uit te gaan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:32 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
HAHAHA ZOMETEEN JA VOETJES VAN DE VLOER PIEMEL UIT DE BROEK, DAAAANSE!.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Daar hoef jij toch niet voor uit te gaan?
Jawel, dan zie ik je moeder.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Daar hoef jij toch niet voor uit te gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |