ondanks dat het een kakkerlak is/was heb ik enorm respect voor kuyt. altijd hard werken, altijd eerlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:32 schreef knnth het volgende:
Kuijt is eerlijk.
Van Hooijdonk, Makaay... absolute topspitsen en wrede goalgetters, maar niet in Oranje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef Rejected het volgende:
Idd, heel veel respect voor Kuyt
Ook al scoort hij niet veel voor Oranje
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef cultheld het volgende:
Van Bommel liet z'n man lopen.
Klopt ja, al kan ik me nog wel herinneren dat Pi-Air aardig wat scoordequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:42 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Van Hooijdonk, Makaay... absolute topspitsen en wrede goalgetters, maar niet in Oranje.
quote:Als je 1 doelpunt meer maakt dan je tegenstander, win je. Dat hebben we dus gedaan. Das logisch.
daarnaar verwijzen is echt een retegoede smoesquote:
quote:Op zondag 3 september 2006 09:37 schreef Boomstam het volgende:
Het was wel dramatisch slecht he marco
-hoezo slecht?
Het slechte spel van oranje?
-tsja, zou zo maar is kunnen.
Vind je dan dat oranje goed heeft gevoetbalt?
-Het zijn jouw woorden.
Maar wat is je eigen mening erover dan?
-Met deze vraag kan ik niets mee.
oke euhmz, Oranje speelde goed?
-Misschien wel ja.
Een wereldkampioen mag dat.quote:
En zo kan ik blijven lachen om dat oranje.quote:Op zondag 3 september 2006 11:20 schreef Plato1980 het volgende:
"Er zijn te weinig ervaren spelers beschikbaar, dus we zullen het met dit jonge team moeten doen".
Ach, ik vind het op zich niet erg als Fortunees Van Bommel op z'n tijd vernederd wordt.quote:Op zondag 3 september 2006 12:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En zo kan ik blijven lachen om dat oranje.
Ik wist niet dat Luxemburg achter het ijzeren gordijn lag.quote:Op zondag 3 september 2006 12:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Oostblokploegen, altijd lastig."
"Er hing een IJzeren Gordijn voor het doel"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |