Helaas wel jahquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Intxaurraga het volgende:
Dat gebeurt toch al jaren vanaf september.
quote:
En elk jaar roept iedereen dat het met het jaar vroeger wordtquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Intxaurraga het volgende:
Kruidnoten met chocola eromheen, TE lekker gewoonquote:Op zondag 3 september 2006 11:45 schreef master_X het volgende:
whoeoe morgen naar de ah pepernoten halenlekker heber al trek in
lekker choco laagje erom
![]()
Volgens mij zag ik ze in een bepaalde supermarkt (IIRC Super de Boer in Kampen) eind augustus al liggen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Intxaurraga het volgende:
Nou, het scheelt niet veel en ze liggen er het hele jaar doorquote:Op zondag 3 september 2006 16:33 schreef RijstNatie het volgende:
Al liggen die dingen heel het jaar in de supermarkt. who gives a shit
Ik zal die van volgend jaar maar alvast even versturen, heb ik dat ook weer gehad. Beter te vroeg dan te laatquote:Op zondag 3 september 2006 16:44 schreef Natalie het volgende:
Belachelijk vroeg... ik zag ze ook alweer liggen laatst.
En zelfs kerstkaarten!!
Machtige ondertitel!quote:Op zondag 3 september 2006 16:46 schreef sannydude het volgende:
[..]
Ik zal die van volgend jaar maar alvast even versturen, heb ik dat ook weer gehad. Beter te vroeg dan te laat![]()
preciesquote:Op zondag 3 september 2006 16:55 schreef Ricky_ het volgende:
Serieus?Dan ga ik morgen ook maar even een bezoekje brengen.
Over de pepernoten?quote:Op zondag 3 september 2006 21:53 schreef brood_korst het volgende:
* FAP FAP FAP FAP FAP *
Grappig.quote:Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef Herald het volgende:
ik heb ook al een zak pepernoten op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |