quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door edejong op 22-11-2006 20:44:15 ]
ietswat aan de late kant, maar heb ik gelijk of heb ik gelijkquote:Op donderdag 16 november 2006 18:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nou, wat mij dus opviel is dat er een al een deel van haar haar was afgeschoren/geknipt.
Zijn die meiden eigelijk wel verkracht,of is het GHB in het drinken en kaalscheren, zodat het lijkt op een verkrachting
whaha ja ik heb 'm ook gezien, en alleen om Kristen Bell (Veronica Mars)quote:Op woensdag 29 november 2006 03:38 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
ietswat aan de late kant, maar heb ik gelijk of heb ik gelijk
de rapes waren (tot op de huidige ep) gefaked![]()
edit:
Nu ik hier toch ben, ik heb de film Pulse gezien, met een (voor mij) onverwachte hoofdrol voor onze V.
Mja, wat kan ik er van maken, de beste japanse horrorfilm remake was al niet al te best, maar deze slaat alles.
Mijn advies, bekijk het als een 1 1/2 uur durende ep van Veronica Mars, alleen ze heet anders en het gaat wat verder qua SFX en vaagheid.
Dan is de film nog te doen
Ik dacht eigenlijk direct aan dat meisje met die piercing door d'r neus, of die man die wat eerder in de afl. kwam...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:28 schreef Merkie het volgende:
En wie zou de dean vermoord hebben? Nieuwe mysterie
.
bronquote:BEST EVER "VERONICA MARS" AND SEASON HIGHS FOR "GILMORE GIRLS" LEAD THE CW TO STRONGEST TUESDAY TO DATE
"Veronica Mars" Scores Its Best Ratings EVER in Adults 18-34 and 18-49; Attracts Second Largest Audience in Series History
"Veronica Mars" Reaches New Season High in All Categories
In addition to its series highs, "Veronica Mars" also delivered its second largest audience ever (3.5mil) and second highest ratings in women 18-34 (2.6/7-tie) and women 18-49 (2.0/5-tie). "Veronica" hit season highs in all categories.
I CONCURquote:Op donderdag 30 november 2006 17:26 schreef -Mo- het volgende:
Dat zou echt een aanfluiting zijn.
Kijk VM alleen voor de arcs, niet de stand-alone's.
Dan is het altijd nogquote:
Zou je denken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan is het altijd nogThe CW execs
, want aan het einde van de dag beslissen die wat er gemaakt wordt van hun centen en dan heeft Rob Thomas maar te luisteren. En Rob Thomas is liev want VM rulez
Dus...The CW execs
en
Rob Thomas
quote:What’s the plan for the rest of the season?
Well, you’ll be the first person to hear this. There has been talk—more than talk—about dropping the whole big mystery idea after this middle mystery and to do all stand-alone episodes and sort of a combination of a few things. The network is behind it, and I am interested in heading in that direction.
Erg witty ja.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:14 schreef TC03 het volgende:
Toffe muziek ook deze aflevering. Ik hou overigens ook wel van die witty dingen, zoals dat de aflevering begint bij het eind. Dat maakt een serie of film altijd vetter.
Ja ook bij die ep dat Logan het stadion mag laten imploderen. Geweldige muziekkeuze. Ik heb trouwens alle muziek van seizoen 1 op mijn itunes staan, bijna allemaal lekkere nummersquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:14 schreef TC03 het volgende:
Toffe muziek ook deze aflevering. Ik hou overigens ook wel van die witty dingen, zoals dat de aflevering begint bij het eind. Dat maakt een serie of film altijd vetter.
Jammer dat die in Nl niet te koop isquote:Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef annoylikethewind het volgende:
Aah, s2! Die ga ik ook nog aanschaffenMaar wacht nog even tot de prijs nog meer gezakt is
![]()
Voor ¤45 kon ik et niet laten. En daarbij komt nog dat als ik iets zie dat ik wil, geld opzich geen rol meer speeltquote:Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef annoylikethewind het volgende:
Aah, s2! Die ga ik ook nog aanschaffenMaar wacht nog even tot de prijs nog meer gezakt is
![]()
20 afleveringen. Net niet een heel seizoen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:16 schreef Slayage het volgende:
krijgen we nou nog een heel seizoen? ben namelijk niet helemaal up to date![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:47 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
20 afleveringen. Net niet een heel seizoen.
De FBI gaat jou hard pwn'en, echt waar, dat zegt die DVD als je'm opzetquote:
De VM muziek is inderdaad van hoog niveau. op het TWoP forum stond ooit een link naar een rar bestand met alle S1&2 muziek, en toen ik hem beluisterde vond ik het wat tegenvallen in eerste instantie. Maar nu staat die VM muziek constant te spelen. En om iets duidelijker te zijn, m'n "most played" top 5 van VM muziek:quote:Op zondag 10 december 2006 16:24 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ja ook bij die ep dat Logan het stadion mag laten imploderen. Geweldige muziekkeuze. Ik heb trouwens alle muziek van seizoen 1 op mijn itunes staan, bijna allemaal lekkere nummers![]()
Kan niet wcahten tot 23 januari![]()
Dandy Warhols - We Used To Be Friends.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:13 schreef sledge144 het volgende:
[..]
De VM muziek is inderdaad van hoog niveau. op het TWoP forum stond ooit een link naar een rar bestand met alle S1&2 muziek, en toen ik hem beluisterde vond ik het wat tegenvallen in eerste instantie. Maar nu staat die VM muziek constant te spelen. En om iets duidelijker te zijn, m'n "most played" top 5 van VM muziek:
1. Captain - Shapes of race cars (3x07)
2. Ashes - Embrace (2x01)
3. Long time coming - delays (2x01)
4. Fidelity - Regina Spektor (3x03)
5. Sway - The Perishers (2x17)
Nog mensen die wat over de VM muziek te zeggen hebben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |