Nee. seizoen 1 net na de breakquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Waar zijn jullie ergens? Ik heb seizoen 2 tot en met episode 4 gezien. Is de Nederlandse tv ook al zo ver?
volgens mij word aanstaande donderdag aflevering 18 uitgezondenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Waar zijn jullie ergens? Ik heb seizoen 2 tot en met episode 4 gezien. Is de Nederlandse tv ook al zo ver?
Ook gelezen ja. Er zijn wat dingen die als spoiler zijn op te vatten, maar dat is allemaal heel voor de hand liggend. Toch, voor de mensen die 100% verrast willen worden: inderdaad het Veronicainterview met Wentworth niet lezenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:34 schreef Canisfire het volgende:
Ik zou maar geen veronica gids gaan lezen als ik jullie was
er wordt nog al wat weg gegeven.
Een interview metquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook gelezen ja. Er zijn wat dingen die als spoiler zijn op te vatten, maar dat is allemaal heel voor de hand liggend. Toch, voor de mensen die 100% verrast willen worden: inderdaad het Veronicainterview met Wentworth niet lezen!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
volgens mij word aanstaande donderdag aflevering 18 uitgezonden
Dat is ook al 3 weken geleden ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]van seizoen 1? Lijkt me wel hè. In Amerika was gisteren pas episode 5 van seizoen 2 op tv. Maar goed, volgens mij moet ik verkassen naar het PB USA topic
.
Ik volg het vanaf het begin en ik zou het ook niet precies wetenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:38 schreef Soul79 het volgende:
1 vraagje aan degenen die de serie al vanaf het begin volgen: wat is dat nou weer met die Nick die een geheime agenda heeft en iets moet doen tegen Veronica?
Maar denk eens goed na. Ook wat Pope zei: geen enkele advocaat is zó goed.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:38 schreef RedFever007 het volgende:
Toffe afleveringen dit keer ook redelijk geloofwaardig.....tot het eind. Dat een ter doodveroordeelde de gavangenis mag verlaten 'zwaar' bewaakt(
) sloeg nergens op. En die aanrijding was te nep
![]()
Maar de overige verhaallijnen waren prima te doen, prachtig hoe Greary erin geluisd werd
Jaaaaa...hij is terug! Herkende hem alleen niet meteen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:43 schreef Canisfire het volgende:
Coole afl weer. en die promo
Look who is back.
Het is idd wel duidelijk hoe dat in elkaar steekt en wie daar achter zittenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar denk eens goed na. Ook wat Pope zei: geen enkele advocaat is zó goed.
En toch hebben ze toestemming gekregen. Ga na wat je weet over de rest van de serie et voila..
Hij is denk ik niet te kwader trouw maar hij lijkt afgeperst te worden.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:46 schreef Shirley het volgende:
Dat van die Nick snapte ik ook niet, al vertrouwde ik hem vanaf het begin al niet.
Ja klopt ja, maar de geloofwaardigheid van de serie is er niet bij gebaatquote:Op donderdag 21 september 2006 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar denk eens goed na. Ook wat Pope zei: geen enkele advocaat is zó goed.
En toch hebben ze toestemming gekregen. Ga na wat je weet over de rest van de serie et voila..
hoezo niet? een van de pijlers van de serie is 'the company', die blijkbaar érg hoge connecties hebben en veel voor elkaar kunnen krijgen. Dit past gewoon in die verhaallijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja klopt ja, maar de geloofwaardigheid van de serie is er niet bij gebaat![]()
Maar goed, verder genoten van de aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |