2quote:Op donderdag 14 september 2006 22:36 schreef Xurk het volgende:
Vette aflevering vanavond en ik kan echt niet wachten tot volgende week
Was er trouwens vanavond maar 1 reclameblok?
Ik weet het wel (ik volg seizoen 2 ook), maar heb geen idee of dat al uitgelegd is tot nu toe in de NL uitzendingenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef Soul79 het volgende:
Trouwens een vraagje, iets wat ik niet weet omdat ik halverwege de serie ben ingevallen: die vice president en co hebben het steeds over 'de Company', waar dus pa Burrows voor gewerkt heeft. Wat is dat voor Company???
Lincoln was ontslagen bij dat bedrijf, dus had daarom een motief(boos op directeur). Tenminste, dat was het eerst maar daar zal nu wel weer een complot achter zitten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:45 schreef Rory78 het volgende:
Dus, zonder iets weg te geven, Pa Burrows werkte vroeger voor de Secret Service (durf het niet af te korten)?
En we komen nog te weten, waarom juist Lincoln uitgekozen is als slachtoffer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door __Saviour__ op 19-09-2006 00:45:39 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Als we de spoilers niet lezen, hoe kunnen we dan weten dat het een grapje is?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
tsk, dat was een grapje. lees de spoiler maar, dat was een geintje.
maar sorry, het was niet de bedoeling dat jullie zo reageerden
Hoe moeten wij nou weten dat het een geintje is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
tsk, dat was een grapje. lees de spoiler maar, dat was een geintje.
maar sorry, het was niet de bedoeling dat jullie zo reageerden
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:44 schreef __Saviour__ het volgende:
PI. Maar die was ik vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |