Het zou toch kunnen dat S1 in z'n geheel weer wordt uitgezonden, zomerseizoen enzoquote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als je nou eens even de laatste 4 reacties doorleest weet je precies hoe het zit![]()
net Lost. Ze zijn allemaal met elkaar verbondenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond het alleen wel erg toevallig dat Lincon net tegen Sucre op knalde in het begin.
offtopic, dat mag ook wel weer beginnen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
net Lost. Ze zijn allemaal met elkaar verbonden
tof!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef no1uknow het volgende:
Oke ik snap het
17 18 19 en 20 aan het downloaden!
Dit was aflevering 16, van seizoen 1!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef PLAE@ het volgende:
huh. Ik begrijp nu pas van iemand anders dat jullie nog maar halverwege seizoen 1 zijn![]()
weet iemand welke aflevering precies?
Wanneer komt seizoen 2 op tv in Ned ??quote:Op zondag 3 september 2006 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
S1 in NL bij afl. 16 a.s. donderdag, en S2 in USA is bij afl. 2 (3 is de volgende dus)
na seizoen 1? als kerst en sint juttemis op 1 dag vallen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:29 schreef edje34 het volgende:
[..]
Wanneer komt seizoen 2 op tv in Ned ??
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
na seizoen 1? als kerst en sint juttemis op 1 dag vallen?
Die terugblikken hadden ze gewoon in het begin moeten doen,niet bijna op het einde.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:40 schreef Guerra het volgende:
Hij viel een beetje tegen, maar volgende week wordt echt spannend volgens mij.
Prison Break (USA) #24quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:21 schreef edje34 het volgende:
Ik ga vanavond afl 17 kijken het word echt spannend nu.
Ja dat was het hele punt van deze aflevering he dat Steadman nog leeft.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:58 schreef Susie het volgende:
Vond het wat tegenvallen, maar toch ook wel weer leuk om te zien hoe ze in Fox River terecht zijn gekomen. Vooral Sucre en die andere (ff snel naam kwijt hoor, sorry, die in het leger zat), zijn dus eigenlijk zo heel slecht nog niet. Ook wel grappig om nu zeker te weten dat Steadman dus echt niet dood is.
Op naar volgende week maar weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |