Truequote:Op donderdag 21 september 2006 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hoezo niet? een van de pijlers van de serie is 'the company', die blijkbaar érg hoge connecties hebben en veel voor elkaar kunnen krijgen. Dit past gewoon in die verhaallijn.
en zo ongeloofwaardig is het eigenlijk niet. geld is alles, zelfs in de politiek.
Heb liever wat meer lichaam van Dr. Tancrediquote:Op donderdag 21 september 2006 23:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gave aflevering weer, ook wel humoristisch af en toe
![]()
én natuurlijk veel lichaamin beeld dit keer , hm Scofield is hot..
Van dat hele lichaam is door die tattoo's niets te zien...quote:Op donderdag 21 september 2006 23:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gave aflevering weer, ook wel humoristisch af en toe
![]()
én natuurlijk veel lichaamin beeld dit keer , hm Scofield is hot..
och, ik vind het wel wat hebbenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van dat hele lichaam is door die tattoo's niets te zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sue Me
Wat lul je nou, dit werd direct aan het einde van de serie uitgezonden. iedereen kijkt daar toch naarquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:40 schreef APK het volgende:
Oprotten met spoilers.![]()
Hoe vaak moet het nog gezegd worden?![]()
Morgen de herkansing. niet missen.quote:
Hoelaatquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Morgen de herkansing. niet missen.
Om dat te weten moet ik toch eerst de spoiler lezen, suffe vlbo-er.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:30 schreef Staaf het volgende:
Wat lul je nou, dit werd direct aan het einde van de serie uitgezonden. iedereen kijkt daar toch naar![]()
Welke aflevering, dertien?quote:
Jawel, het klopt wel. Maar de reden waarom zal je in de volgende aflevering wel merkenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja klopt ja, maar de geloofwaardigheid van de serie is er niet bij gebaat![]()
Maar goed, verder genoten van de aflevering
Door iemand vanuit Fox River? Wie was die vent in die telefoonzaak dan? Ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
.
Nick wordt gedwongen om veronica te volgen door iemand binnen de tralies (wat in de aflevering werd verteld.) Als je goed nadenkt kun je wel raden door wie.
Ja, maar wat zou het nu voor anderen wezen als ze weten wat Veronica doet? Van Michael en Linc kan ik het nog begrijpen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:31 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen weet dat veronica bestaat, ze verdedigd(e) zowel michael als linc.
Ik vond Scofield er wat dikkig uitzien, lag het nou aan mij?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van dat hele lichaam is door die tattoo's niets te zien...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:52 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vond Scofield er wat dikkig uitzien, lach het nou aan mij?Toen hij die witte "overal" liet zakken... leek zo spekkig ineens allemaal
![]()
![]()
![]()
jawel die werkt toch voor de companyquote:
nee hij werkte voor ecofield. dat is níet the company.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:12 schreef 2609 het volgende:
[..]
jawel die werkt toch voor de company
weet ik veel ik zeg ook maar watquote:Op maandag 25 september 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee hij werkte voor ecofield. dat is níet the company.
Ja inderdaad, ik vind het erg duur. Wacht wel even, over een tijdje heb je em voor de helft.quote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef PLAE@ het volgende:wat een onzin nu 80 daarvoor betalen.
Die Amaury is toch zooo leuk.quote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef no1uknow het volgende:
Hmm ik heb de laatste aflevering alsnog gemist, ik ga nu gewoon alles downloaden, en op PC kijken, ben ik over een paar dagen al in S2
Leuk interview:
http://www.youtube.com/watch?v=dlBe0Uf8Tj0&mode=related&search=
Ja, lekker interview als ze beelden laten zien van aflveringen waar wij nog niet zijn...quote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef no1uknow het volgende:
Hmm ik heb de laatste aflevering alsnog gemist, ik ga nu gewoon alles downloaden, en op PC kijken, ben ik over een paar dagen al in S2
Leuk interview:
http://www.youtube.com/watch?v=dlBe0Uf8Tj0&mode=related&search=
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
kut weer vergeten....
22 is echt een kutaflevering, vanaf drie seiz 2 wordt het weer tofquote:Op woensdag 27 september 2006 03:16 schreef no1uknow het volgende:
GATVERDAMME wat spannend.
Net 21 gekeken.
Nu ga ik slapen
Morgen 22 kijken.
Slaapze!
Lekker om te weten dat wij dat nog allemaa tegoed hebben haha.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:30 schreef no1uknow het volgende:
Teringkutjantje.
Ik heb net afl. 18 19 en 20 gekeken. Ik begin zo aan 21, ik zal NIKS verklappen, maar ik zeg 1 ding.
HET IS GADVERDAMME SPANNENDIk kan niet slapen van de spanning (het is half 3)
Toen ik eenmaal begon met 1 aflevering downloaden+kijken doe ik het bij allemaal, ik kan niet een week lang wachten. Jullie missen zoveelnaja niet echt missen, maar jullie moeten zoooo lang wachten.
DAMN fokking spannend.
Ja, dat vroeg ik mij ook al af, maar zal vanzelf wel duidelijk worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Susie het volgende:
Snapt iemand trouwens wat Ambruzzi nu weer met die ene gast te maken heeft? (let nooit zo op die kerel, ben zijn naam vergeten, die eigenlijk met Veronica de verdediging hoort te doen).
Ja precies! Ik was gewoon geschokt en zat echtquote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Susie het volgende:
Snapt iemand trouwens wat Ambruzzi nu weer met die ene gast te maken heeft? (let nooit zo op die kerel, ben zijn naam vergeten, die eigenlijk met Veronica de verdediging hoort te doen).
Ik wil het wetenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, gave episode he
er werd weer wat duidelijk (scofield en lincoln's pa) maar tegelijk weer wat mysterie (wat wil abbruzi met veronica en waarom is nick erbij betrokken)
je bent inmiddels dit topic ook al ontgroeidquote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef no1uknow het volgende:
Goddomme, doet die versie die ik gedownload heb 't niet
Nee, ik zocht enkel Wentworth.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, dat risico loop je he, als je naar zulke dingen zoekt
Ga ook vooral niet kijken op de officiele site, er staan grote spoilers over bepaalde personen
De wigger die de hele boel bij mekaar verraadt voor Bellick.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:06 schreef El_Rolando het volgende:
Wie is tweener?
Die jonge jongen, die met scheermesje die grote kerel bewerkt heeft en alles aan bellick doorverteld.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:06 schreef El_Rolando het volgende:
Wie is tweener?
Ja, maar nu gaat er vaart in komen, ik voel het!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:46 schreef APK het volgende:
Geniaal weer vanavond.![]()
In het begin dacht ik: Oh nee hè, dit begint een beetje op 24 te lijken, maar later zat ik er weer helemaal in.
Elke week zijn ze weer terug bij af!![]()
![]()
![]()
Iets zegt mij dat ze voorlopig de gevangenis nog niet uit zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef Shirley het volgende:
Ja, maar nu gaat er vaart in komen, ik voel het!
Ik weet helaas iets meer (grote lijn), en zal wijselijk m'n mond houden zodat iedereen lekker kan speculeren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ze voorlopig de gevangenis nog niet uit zijn.
En als dat wel het geval is zullen ze waarschijnlijk spoedig terug zijn.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
Ik weet helaas iets meer (grote lijn), en zal wijselijk m'n mond houden zodat iedereen lekker kan speculeren.
Ja preciesquote:Op donderdag 28 september 2006 23:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
je bent inmiddels dit topic ook al ontgroeid
Is voor mij weeral tijdje geleden omdat ik seizoen 2 volg, maar ik dacht dat er een alarm op de deur zat ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:57 schreef Augustina het volgende:
Wat een woozy die Michael, hij had makkelijk die sleutel kunnen ontfrutselen terwijl ze aan het zoenen waren.![]()
En wat is nou precies het probleem van zo;n deurtje anyway. Ze staan daar straks met een stuk of wat sterke kerels, hoe kan zo'n deurtje dan zo'n big deal zijn.![]()
abruzzi wilt denk ik met veronica michael chanteren om fabinnaci ofzo te krijgenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, gave episode he
er werd weer wat duidelijk (scofield en lincoln's pa) maar tegelijk weer wat mysterie (wat wil abbruzi met veronica en waarom is nick erbij betrokken)
Die wordt niet afgezet door het slot open te draaien, denk ik. Normaliter niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is voor mij weeral tijdje geleden omdat ik seizoen 2 volg, maar ik dacht dat er een alarm op de deur zat ofzo?
Hm dan heeft hij wel veel uitgespookt in zijn 'herstelperiode'.........quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:43 schreef 2609 het volgende:
[..]
abruzzi wilt denk ik met veronica michael chanteren om fabinnaci ofzo te krijgen
Bellick zal op er op een of andere manier ook wel bij betrokken zijn, als 'insider' voor the company of iets dergelijks. Idd gave kerel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hm dan heeft hij wel veel uitgespookt in zijn 'herstelperiode'.........![]()
Zooow spannende aflevering zeg (zoals altijd)..... toen Bellick dus ineens het gat ontdekt, ik zat echtzo voor de tv, had ik niet verwacht. Bellick is trouwens geweldig gecast, wat een bullebak. Hij is ook altijd even opmerkzaam en doordacht
(zoals tegen die geheim agent, waar hij opmerkte dat het toch wel een omweg was)
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |