Voor idiote reacties moet je in onzin zijn, slimmerik!quote:-knip-
Jij bent ongevoelige horkquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:43 schreef Grieskameel het volgende:
-knip-
Vervelend allemaal zeg! Veel sterkte met poesquote:Op maandag 4 september 2006 18:29 schreef Vicky het volgende:
Giser naar de dierenarts geweest, ze heeft weer vocht gekregen en een valiumspuit dat de eetlust zou moeten opwekken. Ze heeft wel wat gegeten maar het vannacht weer uitgespuugd.
Mijn zusje heeft de dierenarts gebeld en, in overleg met onze ouders, is poes opgenomen zodat ze kunnen kijken wat ze eet en drinkt en om haar evt. te dwangvoeden.
Mocht de DA denken dat er iets mis is gaan ze haar verder onderzoeken en envtueel opereren.
hij had toch iets op de lever/gal gevoeld? hoe was het daarmee?quote:Op maandag 4 september 2006 21:49 schreef Vicky het volgende:
Ons poessie had geen nierfalen, bloedwaardes waren allemaal goed. Vandaag ook nog de uitslag van de schildklier gehad en die was ook goed...
Sterkte!! Wat een lief koppie en wat erg voor jullie!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:50 schreef Vicky het volgende:
Morgeno m 16.45 uur moeten we bij de DA zijn.
Ik heb gister heel erg lang in dubio gezeten en heel erg getwijfeld. Maar het lieve beestje is zo verzwakt en gestressed, ik kan het haar gewoon niet aandoen om nog verder te verzwakken. En een echo brengt voor haar toch de nodige stress met zich mee. Daarbij wist de DA ook niet of ze uberhaupt een kijk operatie zou overleven omdat ze gewoon ontzettend zwak is en ook omdat ze ontzettend benauwd is vanwege het vocht in haar lijfje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Agossie kijk dat lievekie nou liggenIk ben ervan overtuigd dat jullie de juiste beslissing nemen. Als leven lijden wordt voor dat beessie is het niet meer te doen. Het kloterige is gewoon dat jullie de beslissing nu moeten nemen en waarschijnlijk toch bij elke sprankje hoop nog in de twijfels schieten. Niet doen hoor, jullie doen wat het beste is voor haar en niet voor jezelf. Heel veel sterkte morgen
vanmiddag stond ik nog bijna op het punt om haar mee naar huis te nemen, maar kon haar gewoon niet laten lijden..quote:Op woensdag 6 september 2006 19:33 schreef ymme het volgende:
Het is het beste zo. Ja dit zul je vaak genoeg horen. En dat wil je nu helemaal niet horen.
Je hebt verdriet. Het is zolang een deel van je leven geweest. En dan moet je nu ineens missen.
Heel verdrietig.... Nogmaals sterkte sterkte en nog eens sterkte
Het is hard, maar je het een goede keus gemaakt. Lijden, dat gun ik mens en dier niet. Helaas dat het bij de mensen maar al te vaak voorkomt.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
vanmiddag stond ik nog bijna op het punt om haar mee naar huis te nemen, maar kon haar gewoon niet laten lijden..
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:31 schreef Vicky het volgende:
Mijn lieve poessie is niet meer
We hebben eerst nog even lekker met haar zitten kroelen en knuffelen. Ze knorde lekker en legde haar koppie in mijn nek. Ze was wel wat zwaarder als van de week maar dat kwam door het vocht in haar buikje, maar ze was ook weer een heel stuk geler.
Ze kon nu helemaal niet meer op haar pootjes staan, zo zielig.
Eerst kreeg ze een soort narcose prikje om rustig te worden, die vond ze even niet leuk maar ze bleef rustig liggen. Ze zakte helemaal weg en ze liet haar koppie zakken. Daarna kreeg ze het laatste spuitje. Eerst stopte haar ademhaling (dat was eigenlijk al heel erg snel) en toen stopte haar hartje met kloppen. We hebben haar nog even lekker geknuffeld en afscheid genomen.
Ze wordt gecremeerd en daarna uitgestrooid over zee.Dag moppie! Slaap lekker en misschien tot ooit!!
Dat doen ze van het crematorium. Ze strooien regelmatig as uit over de Noordzee.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelukkig is het snel gegaan, ze heeft er (bijna dan) niets van gemerkt en heeft geen pijn meer.
Dat uitstrooien hoe gaat dat? Wie doen dat?
Wat naar om te lezen.. Wel knap van je dat je erbij durfde en wilde zijn. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:31 schreef Vicky het volgende:
We hebben eerst nog even lekker met haar zitten kroelen en knuffelen. Ze knorde lekker en legde haar koppie in mijn nek. Ze was wel wat zwaarder als van de week maar dat kwam door het vocht in haar buikje, maar ze was ook weer een heel stuk geler.
Eerst kreeg ze een soort narcose prikje om rustig te worden, die vond ze even niet leuk maar ze bleef rustig liggen. Ze zakte helemaal weg en ze liet haar koppie zakken. Daarna kreeg ze het laatste spuitje. Eerst stopte haar ademhaling (dat was eigenlijk al heel erg snel) en toen stopte haar hartje met kloppen. We hebben haar nog even lekker geknuffeld en afscheid genomen.
Ze wordt gecremeerd en daarna uitgestrooid over zee.Dag moppie! Slaap lekker en misschien tot ooit!!
ik zie dit topic nu pasquote:Op woensdag 6 september 2006 19:31 schreef Vicky het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |