Dan vind ik het alsnog knap dat het toch een aardig programma is. Al zijn de meningen daarover verdeeld.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:40 schreef robster16 het volgende:
Echt, iedereen die niet doorheeft dat dit programma van A tot Z gescript is, die moet toch echt een bril hebben. Je merkt gewoon dat zowel personeel als leerlingen gescripte teksten op moeten zeggen. Als je zoiets dan al doet (volgens amerikaans model) zorg dan dat je goede acteurs hebt. Echt diep triest!
Nice, vertel eens wat maar.quote:Op maandag 25 september 2006 18:56 schreef milanplasmeijer het volgende:
Ik wil graag reageren op het feit dat iedereen denkt dat dit programma geacteerd zou zijn: Dit is niet waar! Ik heb zelf aan dit programma meegedaan en het was voor ons gewoon om te kijken of wij het regime van de jaren '50 aankonden. Het is absoluut niet gescipt. Het verschil met de docenten was dat ZIJ de jaren vijftig als het ware moesten maken. WIj als leerlingen hadden het voordeel dat we af en toe nog konden terugvallen op het systeem van 2006. De leraren kregen ook geen script voorgeschoteld, maar zij moesten zich wel echt aanpassen aan de jaren '50, maar verder was alles wat ze deden ook gewoon echt alleen dan kan het misschien met enige vorm van drama overkomen.
Milan Plasmeijer.
Tis goed met je, dan krijg je rellen als een mallequote:Op maandag 25 september 2006 19:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
En toch zou het goed zijn als dit onderwijssysteem zo snel mogelijk weer werd ingevoerd.
Hey, heb jij het nummer van de zus van Jaqueline?quote:Op maandag 25 september 2006 18:56 schreef milanplasmeijer het volgende:
Ik wil graag reageren op het feit dat iedereen denkt dat dit programma geacteerd zou zijn: Dit is niet waar! Ik heb zelf aan dit programma meegedaan en het was voor ons gewoon om te kijken of wij het regime van de jaren '50 aankonden. Het is absoluut niet gescipt. Het verschil met de docenten was dat ZIJ de jaren vijftig als het ware moesten maken. WIj als leerlingen hadden het voordeel dat we af en toe nog konden terugvallen op het systeem van 2006. De leraren kregen ook geen script voorgeschoteld, maar zij moesten zich wel echt aanpassen aan de jaren '50, maar verder was alles wat ze deden ook gewoon echt alleen dan kan het misschien met enige vorm van drama overkomen.
Milan Plasmeijer.
K zou het ook niet pikken als zo'n mongool aan me zou komen hoor,....quote:Op maandag 25 september 2006 21:15 schreef Pelgrim het volgende:
Stoere jongen hoor, die Brian.
Voor die leraren zal het vast ook wel vreemd zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 18:56 schreef milanplasmeijer het volgende:
Milan Plasmeijer.
quote:Op maandag 25 september 2006 21:16 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Hey, heb jij het nummer van de zus van Jaqueline?
Dat is mentaliteit van de meesten. Niet willen luisteren en alleen maar agressief reageren. Je gelijk willen halen zonder te horen wat een andere te zeggen heeft. Iemand kan je toch per ongeluk aanraden. Twee boze mensen gaan nooit goed samen. Gelijk willen slaan lost niets op. Achteraf zie je toch in dat je onredelijk bent.quote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
K zou het ook niet pikken als zo'n mongool aan me zou komen hoor,....
laterz![]()
Brian heeft al een baanquote:Op maandag 25 september 2006 21:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die Brian komt er nog wel achter als hij (let wel: als) hij ooit een baan krijgt...
Ik ben absoluut niet agressief.quote:Op maandag 25 september 2006 21:19 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Dat is mentaliteit van de meesten. Niet willen luisteren en alleen maar agressief reageren. Je gelijk willen halen zonder te horen wat een andere te zeggen heeft. Iemand kan je toch per ongeluk aanraden. Twee boze mensen gaan nooit goed samen. Gelijk willen slaan lost niets op. Achteraf zie je toch in dat je onredelijk bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |