Die meisjes? De helft van de jongens! Kom op zeg, laatst vroeger verzopen ze katten als de boerderij overbevolkt werd, tegenwoordig valt de helft van de Hollandsche jongens flauw als ze een dood ratje zienquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:36 schreef CySt het volgende:
Damn, wat een huillies die meisjes om een dode rat.
Maar wel elke week bij de mac een halve koe wegwerken natuurlijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:45 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die meisjes? De helft van de jongens! Kom op zeg, laatst vroeger verzopen ze katten als de boerderij overbevolkt werd, tegenwoordig valt de helft van de Hollandsche jongens flauw als ze een dood ratje zien
Idd, er was ook een jongen bij, die trok het ook niet zo goed, maar die wou later arts wordenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:45 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die meisjes? De helft van de jongens! Kom op zeg, laatst vroeger verzopen ze katten als de boerderij overbevolkt werd, tegenwoordig valt de helft van de Hollandsche jongens flauw als ze een dood ratje zien
iddquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:36 schreef CySt het volgende:
Damn, wat een huillies die meisjes om een dode rat. En dat voorstukje op volgende week "De wasserette heeft vlekken op het beddengoed gevonden".
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:23 schreef Pelgrim het volgende:
Er waren vlekken van onreinheid op het beddengoed aangetroffen.
Ik zou het best smerig vinden als ik te horen kreeg dat een kamergenoot in mijn bijzijn had liggen rukken...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef Pelgrim het volgende:
Het is al uitgezonden, dus je zult de herhaling moeten kijken. Alle jongens zijn er over aangesproken wat heel lacherig ontvangen werd.
zaterdags om half acht op RTL 5quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:55 schreef I_PANDA_I het volgende:
iemand linkje naar herhaling?
Er komt geen opvolger van het programma volgens een van de deelnemers.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:30 schreef edje34 het volgende:
Ben benieuwd of er nu afleveringen komen van de jaren 60,lijkt me ook wl leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |