Behalve dat het duur is en zo vroeg is dat je beter de nacht kan doorhalen?quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef JaWi het volgende:
Is er al iets bekend over de kaartverkoop voor utrecht uit?
Altijd leuk die ergenissen van mensen, toeval dat deze mevrouw ook nog eens uit Den Haag komt?quote:***Mevrouw Meiners uit
Den Haag:"Ik weet niet wie Talpa
heeft ingehuurd om deze belachelijke
vertoning van het Neerlands Elftal te
verslaan,maar de commentator krijgt het
voor elkaar om in 30 seconden tijd 10
keer de naam Huntelaar te schreeuwen.
Dat terwijl dat over het paard getilde
jongetje nog geen bal goed aanraakt.
Krijgt die verslaggever soms geld om de
naam Huntelaar te noemen?"
Dat geld boeit me niet, en veel vroeger dan na het honkfeest vorig jaar zal het niet wordenquote:Op zondag 3 september 2006 18:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Behalve dat het duur is en zo vroeg is dat je beter de nacht kan doorhalen?
weinig.
Gelukkig hebben wij een veel mooier shirt.quote:Op zondag 3 september 2006 19:50 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Nog een keer dan maar![]()
[afbeelding]
idd. heb die van hun nooit mooi gevonden.quote:Op zondag 3 september 2006 19:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij een veel mooier shirt.
Nee maar Eindhoven is wat dichterbij dan Luxemburgquote:Op zondag 3 september 2006 20:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
Snijder zit bij de selectie voor woensdag , is zijn vrouw al bevallen dan ?
ja dat klopt gaat ie zeker weer trainen met een telefoon in zijn sokquote:Op zondag 3 september 2006 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
Nee maar Eindhoven is wat dichterbij dan Luxemburg![]()
Jansma heeft het veel te druk met camera's zoeken om in beeld te komenquote:Op zondag 3 september 2006 20:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja dat klopt gaat ie zeker weer trainen met een telefoon in zijn sok, en als ie moet spelen woensdag zet ie de perschef ( in dit geval Jansma langs de lijn
)
kan ie toch mooi het veld in rennen als het zover isquote:Op zondag 3 september 2006 20:18 schreef jna het volgende:
[..]
Jansma heeft het veel te druk met camera's zoeken om in beeld te komen![]()
Dat wel al denk ik dat het bedrag(misschien ook wel de transfer) een fabeltje is.quote:Op zondag 3 september 2006 20:38 schreef devv05 het volgende:
Heitinga moet inderdaad gewoon verkocht worden voor zo'n bedrag.
Jij hebt inside information?quote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef Jasza het volgende:
Sneijder ze chick is eindelijk geknapt denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |