Donderdag ook mijn vrije dag, komt lekker uit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:40 schreef Sethje het volgende:
Hell Yeah...ik ben elke donderdag vrij.dusss.. 1 2uur centraal weer?
devv heb je nog kaartjes over voor 410?quote:
Nee maar kun je gewoon zelf halen, zijn er nog wel. Moet je vandaag ff langs TB.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:47 schreef piertje2 het volgende:
[..]
devv heb je nog kaartjes over voor 410?
ja het zijn drukke weken nu.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Oktober wordt ook een leuke, maar dure maand, met FCU- en Feyenoord-uit. Kijken of alles nu wél heelblijft!
waar is israel andorra dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja het zijn drukke weken nu.
Morgen Israel-Andorra waarschijnlijk met wat boys.
Roda uit, Jong-RKC uit en dan weer cashen voor 010 en 030...
Nijmegen...om 19.00 dacht ik!quote:
Beetje bijkletsen en een biertje drinken, en een potje voetbal kijken. Ik heb verder ook niets met die Israel shit...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:10 schreef devv05 het volgende:
Wat moet je nou bij Israel - Andorra doen dan?
Weet dat sommigen van 410 band met Israel/MTA hebben maar persoonlijk heb ik er vrij weinig (tot helemaal niks) mee.
ik heb er ook niets mee. en 010-ers die met Palestijnse vlaggen zwaaien doen me al helemaal niets. die gasten zijn gewoon dom.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:10 schreef devv05 het volgende:
Wat moet je nou bij Israel - Andorra doen dan?
Weet dat sommigen van 410 band met Israel/MTA hebben maar persoonlijk heb ik er vrij weinig (tot helemaal niks) mee.
Ik vind beide wedstrijden niet interesant.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeker niet als het gelijktijdig met Nederland is
Zolang er geen andere bondscoach komt, ben ik geen Oranje-supporter. Voor jou geldt dat niet, toch? Jij bent tevreden over het functioneren van Marco van Basten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeker niet als het gelijktijdig met Nederland is
Dat je dat nog moet vragenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zolang er geen andere bondscoach komt, ben ik geen Oranje-supporter. Voor jou geldt dat niet, toch? Jij bent tevreden over het functioneren van Marco van Basten?
![]()
het geeft de tekst wel meer elan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen![]()
Overigens vind ik het echt prachtig dat je zo vaak Italic gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |