Die energieschoenen zijn erg gaafquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:14 schreef Marsmellow het volgende:
3 paar, het meest tevreden met de middelste en de rechtse!:
[afbeelding]
Die all stars heb ik ook!quote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef Woesteling het volgende:
[..]
Die energieschoenen zijn erg gaaf![]()
De mijne:
[afbeelding]
(sorry voor de kwaliteit, brakke foonpic)
Links naar rechts, boven naar beneden:
Kisten (x2, makkelijk voor werk), nette schoenen, K-Swiss, enkeldingen, allstars, Nikes, nette schoenen, tigers en nog een casual paar
quote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Die all stars heb ik ook!
Ik had ze vandaag nog aan.
Hele leuke schoentjesquote:
Die stylequote:Op woensdag 8 november 2006 22:20 schreef Fashion4life het volgende:
Foto van de Goliath's:
[afbeelding]
Gr.Niels.
Daar heeft elk merk wel een paar modellen van in het assortiment. Persoonlijk houd ik er ook niet van. Deze kwam ik tegen, en ik vond ze gewoon leukquote:Op donderdag 9 november 2006 16:08 schreef jovink het volgende:
deze zien er nog wel redelijk uit,.
maar wat in de gemiddelde schoen winkel ligt aan diesel schoenen.. Het zijn net mogolen dingen met die rare bandjes en die rare zolen. Kun je net zo goed naar de Bristol,
maar das mijn mening
quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:10 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Gisteren nieuwe schoenen van mn broertje gekregen
Zeg, Nielsquote:Op woensdag 8 november 2006 22:20 schreef Fashion4life het volgende:
Ook ik zal mijn favoriete schoenen even tonen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn schoenen van het merk Dolce&Gabbana van hun Black label!
Tevens heb ik van de week Goliath's gekocht(half hoog) en vandaag na een bezoek aan Antwerpen onder andere nieuwe Gucci Sneakers (zwart)gekocht.. foto volgt.
Foto van de Goliath's:
[afbeelding]
Gr.Niels.
die heb ik ook gekocht alelend an in het zwart.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:27 schreef OriginalPrankster het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn ze, alleen zijn de bruine strepen groen. Voor de rest identiek. Het zijn Goliath Sloggers, superblij mee!
![]()
![]()
Wow, dat broertje mag je wel graag of niet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:10 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Gisteren nieuwe schoenen van mn broertje gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |