Donequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan COS 180 nominatie zijn? had een typo
Pardon? Ik anticipeer op off-topic. Wat ik ook met Flugel deelde. Dat ene scanman en anderen, mij een ban wilden aansmeren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef teamlead het volgende:
neuh.. dit bericht verwijder ik niet.
ik gaf je geen gelijk op msn, ik zei dat ik begreep waar die reactie vandaan kwam, maar dat je formulering niet door de beugel kon.
en nu krijg je ook geen gelijk, aangezien je doelbewust aan het zuigen en zeiken bent.
Precies.quote:
Niemand verplicht je te posten, als je het allemaal zo oneens bent met de gang van zaken qua moderatie op Fok!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
PS. TL is er net zo schuldig aan.... In het begin zou er onderscheid zijn... Maar het is een zootje van SC, SV en COS, en vooral COS...
Precies, en als hij dan gebanned word, bepalen wij wel wat een lachertje isquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies.
Tanja mocht dat ook, dus LS mag ook wel een keer.
Wat doen jij en Bluezz hier dan nog?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:38 schreef golfer het volgende:
Niemand verplicht je te posten, als je het allemaal zo oneens bent met de gang van zaken qua moderatie op Fok!
Niet dreigen om te gaan.....gewoon gaan!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of moeten we gaan dreigen met dat we naar V-O-L gaan, zoals kampervriendje Scan deed?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat doen jij en Bluezz hier dan nog?
Ik heb begrepen dat je daar al geen domme belg mag zeggen, dus hij zal met open armen ontvangen wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niet dreigen om te gaan.....gewoon gaan!
![]()
Dat is inderdaad om meerdere redenen een beroerd dreigement uit zijn mond.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef PC eend het volgende:
Ik heb begrepen dat je daar al geen domme belg mag zeggen, dus hij zal met open armen ontvangen worden![]()
Ze houden daar niet van pleonasme's ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je daar al geen domme belg mag zeggen, dus hij zal met open armen ontvangen worden![]()
quote:
Leer lezen, ik probeer ON-TOPIC te posten. Maar er wordt selectief OFF-TOPIC toegelaten...quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Niemand verplicht je te posten, als je het allemaal zo oneens bent met de gang van zaken qua moderatie op Fok!
Stumper, ik ben LS geen Scanman. Jij weet werkelijk niet de ene van de ander te onderscheiden he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niet dreigen om te gaan.....gewoon gaan!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |