abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 00:04:38 #61
128220 Peter6000
pi_41440101
Niet voor 10 uur opstaan he, morgen
  zondag 3 september 2006 @ 00:10:06 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41440322
tvp.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 3 september 2006 @ 04:09:10 #63
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_41444423
* Zwaffelen *
- but you can never leave!
pi_41444727
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Tip: www.v-o-l.nl
Hoi en ja wat leuk! Ik kom hier niet zo vaak meer maar wat een leuke reacties op deze post
pi_41444880
Sorry allemaal dat ik geen streamverslag heb getypt vannacht, maar ik was met 3 dingen te gelijk bezig.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41444892
quote:
Op zondag 3 september 2006 05:14 schreef ThaSandman het volgende:
Sorry allemaal dat ik geen streamverslag heb getypt vannacht, maar ik was met 3 dingen te gelijk bezig.
Geeft niets hoor
pi_41444906
quote:
Op zondag 3 september 2006 05:16 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Geeft niets hoor
Gelukkig
*The End
pi_41444910
Komt voor he.
Egbert snurkt is dat leuk voor in het verslag?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_41444920
quote:
Op zondag 3 september 2006 05:19 schreef Canisfire het volgende:
Komt voor he.
Nee denk niet dat mensen dat willen weten.
*The End
pi_41444926
quote:
Op zondag 3 september 2006 05:19 schreef Canisfire het volgende:
Komt voor he.
Het is ontopic, dus waarom niet?

Aanvulling: Niemand durft meer iets te plaatsen want het moet aan bepaalde eisen voldoen. Wat een onzin......Gewoon plaatsen wat je ziet en hoort op de streams. De 1 is er handiger mee als de ander, maar perfectionisme doet de verslagen geen goed, dat blijkt wel........
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 3 september 2006 @ 08:46:19 #71
138809 Nunk
Seize the night
pi_41445229
quote:
Op zondag 3 september 2006 05:14 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hem hem weer van V-O-L gekopieerd, daar was hij weer perfect.
I'm a runaway train on broken track
I'm a ticker on a bomb, that you can't turn back this time
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 08:53:57 #72
128220 Peter6000
pi_41445253
quote:
Op zondag 3 september 2006 05:20 schreef Morwen het volgende:

[..]
Aanvulling: Niemand durft meer iets te plaatsen want het moet aan bepaalde eisen voldoen. Wat een onzin......Gewoon plaatsen wat je ziet en hoort op de streams. De 1 is er handiger mee als de ander, maar perfectionisme doet de verslagen geen goed, dat blijkt wel........
Ik heb gisteren één keer iets geplaatst zonder copy past, en er kwam meteen al een opmerking (ook nog eens IN het streamverslagentopic zelf) dat het niet klopte.

Dus ik ben er blijkbaar niet geschikt voor, wat op zich niet erg is, want de één is goed in dit, de ander is goed in dat.
  zondag 3 september 2006 @ 11:15:46 #73
242 Pinball
Electric Monk
pi_41446522
Ik vind de caps op VOL eigenlijk ook wel goed, en de SC ook. Alleen de FB is hier een stuk beter.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 3 september 2006 @ 12:14:54 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41447783
quote:
Op zondag 3 september 2006 05:20 schreef Morwen het volgende:

[..]

Het is ontopic, dus waarom niet?

Daar ga je wel heel erg kort door de bocht. Zo strikt zijn de eisen nou ook weer niet. Het belangrijkste wat we vragen is om een enigszins objectief verslag te plaatsen. Je mening door laten schemeren is tot op zekere hoogte prima (een emoticon ofzo), maar het is niet de bedoeling dat je er een soort van column van maakt.

De belangrijkste reden dat men niet in de streamverslagen post is net als vorig jaar het feit dat het in COS of SC té gezellig is. We kunnen niemand dwingen om te schrijven en zijn afhankelijk van de welwillendheid van de users. Het heeft imho niets te maken met opmerkingen erover. Ik persoonlijk ben erg blij met mensen die wél SV's schrijven.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 12:53:40 #75
128220 Peter6000
pi_41448631
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef flugeltje het volgende:
De belangrijkste reden dat men niet in de streamverslagen post is net als vorig jaar het feit dat het in COS of SC té gezellig is.
Dat vraag ik me af, vandaar deze Poll: [POLL] Waarom post je niet in de Streamverslagen
  zondag 3 september 2006 @ 14:05:28 #76
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_41450242
quote:
Op zondag 3 september 2006 08:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb gisteren één keer iets geplaatst zonder copy past, en er kwam meteen al een opmerking (ook nog eens IN het streamverslagentopic zelf) dat het niet klopte.

Dus ik ben er blijkbaar niet geschikt voor, wat op zich niet erg is, want de één is goed in dit, de ander is goed in dat.
Gewoon doorposten en eventueel aanpassen als er commentaar op is, maar volgens mij is het nu wel prioriteit dat er iemand wat plaatst, als het echt niet klopt of iets, dan kan de mod dat toch weghalen ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 3 september 2006 @ 14:12:44 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41450412
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:05 schreef elcastel het volgende:

[..]

Gewoon doorposten en eventueel aanpassen als er commentaar op is, maar volgens mij is het nu wel prioriteit dat er iemand wat plaatst, als het echt niet klopt of iets, dan kan de mod dat toch weghalen ?
Helemaal mee eens
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41451570
Meestal als ik de streams aanzet lees ik eerst de streamverslagen. Veel van wat ik daar tegen kom is dubbel of erg onduidelijk. Het lijkt me ook niet de bedoeling dat de mods de hele dag streamverslagen moeten editten.
*The End
  zondag 3 september 2006 @ 15:02:26 #79
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_41451617
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:00 schreef ThaSandman het volgende:
Meestal als ik de streams aanzet lees ik eerst de streamverslagen. Veel van wat ik daar tegen kom is dubbel of erg onduidelijk. Het lijkt me ook niet de bedoeling dat de mods de hele dag streamverslagen moeten editten.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen, beter dan een leeg SV topic toch ?

Ik zie trouwens ook een groot verschil tussen een aantal posters en de een leest veel lekkerder weg dan de ander, maar ik ben allang blij als ik me even kan inlezen.

-btw- Ik zie zelfs dubbele stukken in 1 en dezelfde post, dus dat gedonder heb je sowieso al
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_41451919
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:02 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel mee zal vallen, beter dan een leeg SV topic toch ?

Ik zie trouwens ook een groot verschil tussen een aantal posters en de een leest veel lekkerder weg dan de ander, maar ik ben allang blij als ik me even kan inlezen.

-btw- Ik zie zelfs dubbele stukken in 1 en dezelfde post, dus dat gedonder heb je sowieso al
Ik persoonlijk hou meer van overzichtelijke stukken. Het is ook lastig om te bepalen of niet iemand anders een streamverslag typt, zodat er niet hetzelfde wordt getypt.
*The End
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')