Als het wensen van een ban, ook een ban oplevert denk ik dat er hier heel veel meelezers geband mogen worden....quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
EN volgens de policy heb jij ook een ban, want jij wenst mij een ban....
Nee, je mag die gesprekken niet plaatsenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dit een verkapte toezegging dat ik dus onze gesprekken mag plaatsen? Want je was al op je hoede toch? En daar lezen de users wel doorheen, wetende dat je op je hoede was....
Moet jij geen kikkers vangen of sprinkhanen. Je mag pas meepraten, als je weet waar het over gaat... (is mijn mening)quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als het wensen van een ban, ook een ban oplevert denk ik dat er hier heel veel meelezers geband mogen worden....
Ik wens jou ook een ban, maar zal er geenszins om vragen, je loopt er namelijk vanzelf wel weer tegenaan.
Mijn complimenten aan TL en Flugel, jezus wat hebben jullie een geduld!
I hate everything about youquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:42 schreef Bocaj het volgende:
LS wat was dat achtergrond muziekje ook alweer? Is wel leuk voor de mods!
Fuck you I won't do what you tell mequote:Op dinsdag 5 september 2006 18:42 schreef Bocaj het volgende:
Always look on the bright side of life?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:42 schreef Bocaj het volgende:
Die is beterquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Fuck you I won't do what you tell me
Nah dat is een rel killerquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life?
Gelukkig is het voor LS allemaal een spelletje.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het verschil zou ook kunnen zijn dat ik het beter kan spelen, zodat het lijkt dat ik het echt meen...![]()
Echt, geloof me, ik weet heel goed waar dit over gaat.... En aangezien dit een openbaar forum is maak ik echt wel zelf wel uit waar ik over mee mag praten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet jij geen kikkers vangen of sprinkhanen. Je mag pas meepraten, als je weet waar het over gaat... (is mijn mening)
quote:kom op LS, het zijn pijpzeikers van SGOP, maar ze bedoelen het nooit verkeerd. Jij was vorig jaar soms ronduit gemeen
Zeg WC Eend geef eens antwoord!quote:
Een soort VOL, maar dan andersquote:
Vind ik écht niet kunnen hoor.quote:
kap eens met dat gehak op de persoon peoplequote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:05 schreef Bocaj het volgende:
De log van MSN:
Flugeltje: Welles
LS: Nietes
TL: Welles
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:05 schreef Bocaj het volgende:
De log van MSN:
Ikke lekker welquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind ik écht niet kunnen hoor.
Ik zou z'n MSNlogs online zetten als ik jou was...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |