Owja, ik was ook diegene die uit z'n nek lulde bij borstverkleining van Micheline he? En alles wat één ander persoon typte bij een COS nam je voor waar aan... Dat was jij toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof in ieder geval geen BARST van wat jij allemaal beweert, en de meeste andere lezers hier waarschijnlijk ook niet.
Dus als je écht in je recht staat en wilt bewijzen dat je niet uit je nek lult, zou ik die zooi hier maar plaatsen.![]()
Wil flugel niet met je webcammenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry, zitten geen filmpjes bij![]()
Joh trek het je toch niet zo aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
"Steeds dezelfden"? Hoeveel bans zijn er al gevallen dan? Zeker wel een stuk of 10 dan, dat je zulke conclusies kunt trekken. Lul niet man.
De manier waarop jij je ban kreeg, vond ik ook belachelijk, daar niet van. Al was je m.i. vervelend.
Maar ik vind jouw ban totaal onvergelijkbaar met het geschuimbek waarmee LS zijn ban verdiende.
Nee het is veel te gezellig hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:49 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand ff naar het BB6 - De Fakes #2 topic kijken svp
het is semi-reller, zonder e. Ga je nu weer terug naar je patatkraam, LS kloon?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
En wanneer rot jij nou eens een keer terug naar je kleuterklasje, semie-reller, of zit je in een regio zonder leerlingen ?
Ik zal anderen leren lezen... Ok?quote:
Jij doet het steeds veels te overtuigend ben ik bang...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Joh trek het je toch niet zo aan.
Ik probeer alleen de discussie gaande te houden, net als jij![]()
Ik heb flugel gisteren maar van MSN verwijderd, ik heb het niet zo op achterbakse mensen op mijn MSN...quote:
Dat deed jij dus blijkbaar wél, dat je die u2u weer aanhaalt.quote:
En met zo'n opmerking doe je alles behalve dat, sukkel.quote:Ik probeer alleen de discussie gaande te houden, net als jij![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb flugel gisteren maar van MSN verwijderd, ik heb het niet zo op achterbakse mensen op mijn MSN...
Ga jij lekker janken over fakertjes die zeg misdragen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:52 schreef Jappie het volgende:
Wat op zeg wel weer goed is natuurlijk......dat nep gestook van Gertje kennen we zo langzamerhand wel..![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
TL, waar blijft mijn antwoord of ik die LOG mag plaatsen???????????
Dat stond er net nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga jij lekker janken over fakertjes die zeg misdragen.
Gewoon plaatsen die log LS!
Ze hebben ook schijt aan JOU!
We hebben gvd 3 (actieve) mods hier rondlopen...en die pic staat er al een paar uur....wat dat aangaat heeft LS wel een punt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Er stond FL ja.quote:
Tanja mocht het ook, maar nu het om jou gaat mag het opeens nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef teamlead het volgende:
[..]je VRAAGT of je de policy mag overschrijden??
Ik heb nog fatsoen, TL en flugel zijn moderators. En ik vraag toestemming of ik de regels mag overtreden. Want iedereen mag het, maar als ik 1x Hilde ziek, wens enzo en een ban krijg... Vraag ik nu liever toch even toestemming... Want anders heb ik een permban, als ik het zonder hun toestemming doe... zo slim en achterbaks zijn ze ook wel weer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon plaatsen die log LS!
Ze hebben ook schijt aan JOU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |