quote:Op maandag 4 september 2006 15:17 schreef moomoo het volgende:
ja, dan loop je in quake ineens een sgt. mcDonald tegen het lijf.
jullie gaan echt te hardquote:Op maandag 4 september 2006 15:29 schreef ikookhier het volgende:
tvp
Ik heb hetzelfde met mijn vader.quote:Op maandag 4 september 2006 19:11 schreef EricG het volgende:
Kut ons mam wil niet dat ik 'm in de huiskamer zet omdat ik dan de hele dag sta te zwiepen en haar op de zenuwen ga werken(weet ze nu al
)
over 10 daagjes weten we hopelijk meerquote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef Ruzbeh het volgende:
We weten eigelijk niet zoveel van SMG af.
Het is wel heel jammer dat Nintendo mensen voor de zoveelste keer zo tight-lipped waren over een Nintendo game. De kleinste details mochten wij niet weten.
Ik denk echt dat het echt enorm gaaf wordt. Twilight Princess, daarna Metroid Prime 3, daarna Super Mario Galaxy, en dan Super Smash Brothers Brawl. Wii wordt echt vet.![]()
![]()
![]()
Bij mij meer andersom,...... vond het erg echt erg sfeerloos en vervelend uitzien..... dat was het woord ja.... vervelendquote:Op maandag 4 september 2006 15:26 schreef alex4allofyou het volgende:
Na het IGN filmpje gezien te hebben heb ik ineens weer meer vertrouwen gekregen in Red Steel. t Begon dr al aardig uit te zien en dat openen van deuren en strafen lijkt me donders mooi![]()
OFF:quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij mij meer andersom,...... vond het erg echt erg sfeerloos en vervelend uitzien..... dat was het woord ja.... vervelend
Dat wordt hem iig niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:11 schreef Chocobo het volgende:
En als dit de echte boxart wordt (ook voor de Wii) dan ben ik helemaal klaar..... prachtig
[afbeelding]
Ring of sorrow?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:11 schreef Chocobo het volgende:
En als dit de echte boxart wordt (ook voor de Wii) dan ben ik helemaal klaar..... prachtig
[afbeelding]
Laat me toch dromenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ring of sorrow?
edit: nep dus
Ook coolquote:
De echte cover is nog niet onthuld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook coolDit is zeker de echte cover?
mmhh.. goeie vraag..quote:
word.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
14 pf 15 september zullen we alles wetenGeloof me
![]()
tel er maar een paar uur bij!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:29 schreef Oksel het volgende:
Zin in Zelda! Veel toffer! Zeker 60-80 uur gameplay..
Zo weinig? 100 uur hadden ze t toch over?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:29 schreef Oksel het volgende:
Zin in Zelda! Veel toffer! Zeker 60-80 uur gameplay..
ik hoop dat het verhaal 20-30 uur duurt, en eventuele extra missies nog eens 20-30 uur ofzo. Als het verhaal langer duurt dan wordt het echt veels te langdradig en plichtmatig om de verhaallijn te volgen...quote:Op woensdag 6 september 2006 02:46 schreef Soloman het volgende:
180 uur heb ik eens ergens gelezen...
Correct me if i'm wrong.....
Als het 180 uur duurt dan ga ik er al niet aan beginnen dat kost me te veel tijd. Heb nu al dat somige games gewoon te lang duren. Voor een RPG vind ik het niet zo erg maar bij zelda heb ik wel eens dat het wat uitgerekt word.quote:Op woensdag 6 september 2006 04:07 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop dat het verhaal 20-30 uur duurt, en eventuele extra missies nog eens 20-30 uur ofzo. Als het verhaal langer duurt dan wordt het echt veels te langdradig en plichtmatig om de verhaallijn te volgen...
180 uur gamen in een maandquote:Op woensdag 6 september 2006 08:11 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Als het 180 uur duurt dan ga ik er al niet aan beginnen dat kost me te veel tijd. Heb nu al dat somige games gewoon te lang duren. Voor een RPG vind ik het niet zo erg maar bij zelda heb ik wel eens dat het wat uitgerekt word.
Tevens heb ik gewoon niet genoeg tijd om alles te spelen. Dus 180 uur ben ik zo een maandje of meer mee zoet.
ik heb niet echt zitten na rekenen maar 180 is gewoon te veel...quote:Op woensdag 6 september 2006 08:18 schreef kepler het volgende:
[..]
180 uur gamen in een maand![]()
dat is een beetje veel hoor![]()
Behalve bij RPG daar heb je gewoon tijd voor nodig om goed te levelenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:57 schreef chibibo het volgende:
Het aantal uren gameplay dat door een spel wordt beloofd moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Meestal heb je aan 1/3 van dit aantal al genoeg om het spel zonder je te haasten, met alle sidequests, uit te spelen.
180 uur Zelda? No problemquote:Op woensdag 6 september 2006 08:32 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ik heb niet echt zitten na rekenen maar 180 is gewoon te veel...
Een mooie 60 uur ben ik al dik tevreden. (soms ben ik gewoon blij dat een game maar 10 uur duurt dan kan ik hem tenminsten nog een beetje uitspelen.
Jaquote:Op woensdag 6 september 2006 10:02 schreef RaymanNL het volgende:
Is het troiuwens serieus zo dat de PS3 pas in maart 2007 uitkomt? Want danheeft NIntendo wel een erg grote kans dit najaar![]()
iddquote:Op woensdag 6 september 2006 10:03 schreef Tain het volgende:
[..]
JaSony verkloot het nu flink voor zichzelf in Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |