abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 september 2006 @ 19:21:10 #26
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41430401
Ik reserveer mijn handhelds en console altijd gewoon in de winkel.. Als nedgame of Gameshop hem dan binnen heeft bellen ze me op met het goede nieuws

Altijd wel leuk dat we 2 gameshops 100 meter van elkaar hebben staan.. Je krijgt altijd korting als je zegt dat je net bij de andere shop was
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41430670
De Cube heb ik wel ge-preorderd, maar de Wii niet. Ik weet nog niet of ik hem gelijk koop, mischien koop ik hem wel inpulsief als ik hem daar zie in de winkel. Maar waarschijnlijk wacht ik gewoon op een mooie bundel of iig op wat second opinions van mensen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 2 september 2006 @ 19:54:07 #28
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_41431188
Ik koop hem ook wel wat later want ja het kost erg veel centjes hihi
Bernie en ik zijn tof.
pi_41431458
Is de prijs al bekend dan ik dacht 250 euro
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_41431751
Volgens het RTL Nieuws is 4D de toekomst van gaming..

NINTENDO IS DOOOOOOMED !!!!!!!11!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!11!111 PS3 teh win!!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_41431842
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:12 schreef Roi het volgende:

Ga weg Satan
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_41431968
quote:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vierde_dimensie
quote:
De vierde dimensie is een extra onafhankelijke verplaatsingsrichting in de ruimte.

Tijd is te interpreteren als een vierde dimensie (zie ruimte-tijd); een andere mogelijkheid is het opvatten van de vierde dimensie als een extra ruimtelijke dimensie, die voor driedimensionale wezens, zoals de mens, niet waarneembaar is. Er wordt daarom wel gezegd dat het derhalve wetenschappelijk niet mogelijk is om aan te tonen dat een vierde ruimtelijke dimensie al dan niet zou kunnen bestaan.
Toch wel mooi dat RTL nieuws aan kan tonen dat het wel bestaat
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 2 september 2006 @ 20:22:18 #33
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_41432062
quote:

je bedoeld het gamen met tv's waar het echt lijkt of er iets uit de tv komt zetten?
pi_41432144
WAT WEET RTL WAT WIJ NIET WETEN??????!!
pi_41432245
Over de intertoys: Ik liep daar vandaag binnen voor wat info, en voordat ik uberhaubt wat kon vragen stond daar dus een bordje "Wii: 17 november".
Nu kan je me veel vertellen; maar de Intertoys kan onmogelijk weten wanneer de release is.
Als hij later uitkomt moet je wachten (als je 'm ge-ordered heb tenminste), als hij eerder uitkomt heb je 'm later binnen dan de rest.

Ik snap dat niet helemaal. Uberhaubt is intertoys niet echt een winkel waar ik dure dingen zoals een Wii wil bestellen, doe ik liever bij mediamarkt ofzo (Ja, sue me, mediamarkt is gewoon een prima winkel.)
pi_41432327
Mediamarkt zuigt harder als een opgevoerde stofzuiger.
pi_41432335
17 november klopt niet eens, want dat is de releasedate van de PS3 en de Wii komt eerder uit
pi_41432688
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:31 schreef Chanty87 het volgende:
17 november klopt niet eens, want dat is de releasedate van de PS3 en de Wii komt eerder uit
Precies. Dat zei ik daar ook al.
Ik had helaas het geluk dat ik twee van die " " 15jarige kassabediendes had, zou dus niks uitmaken als ik zou navragen hoe ze aan die datum kwamen (als in: "Huh, hoezow? Oh op die bordje? Ja die bordje izze verkeerde bordje wij wete egg niej hoe dat kan horr")

Anyway, mediamarkt is een prima winkel, nooit problemen mee gehad. Ze verkopen ontiegelijk veel spullen, en alles gaat prima daar.
Prijzen zijn ok, service is okay (voorwaarde is wel dat je niet zo'n autistische nerd moet zijn die niemand aan durft te spreken) van de meeste ( >20) medewerkers..
Nee, niks aan te klagen. Ik ga lekker daar m'n Wii kopen.
pi_41433507
Ik wacht op de releasedatum voor de wii.
Als 'ie op een schooldag uitkomt, pre-order ik m. Anders niet!
Ik hoop stiekem dat de wii in de herfstvakantie uitkomt Lekker veel spelen.
  zaterdag 2 september 2006 @ 21:23:11 #40
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_41434098
http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html

mischien al eerder gepost in het vorige topic, maar toch de moeite waard om nog een keer te posten. Goed hands-on filmpje met de Wii. Ben meteen een stuk geinteresseerder in Battalion wars nu ik dit gezien heb.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 3 september 2006 @ 09:03:49 #41
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41445278
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef ethiraseth het volgende:
http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html

mischien al eerder gepost in het vorige topic, maar toch de moeite waard om nog een keer te posten. Goed hands-on filmpje met de Wii. Ben meteen een stuk geinteresseerder in Battalion wars nu ik dit gezien heb.
Serieus cool filmpje

Die soccer shit was echt briljant

[ Bericht 13% gewijzigd door Chocobo op 03-09-2006 09:11:25 ]
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 3 september 2006 @ 10:15:00 #42
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_41445661
Ik heb over de Wii gedroomd vannacht en het was echt onwijs gaaf om te spelen en nu wil ik het nog erger en en en.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_41445845
Ik ga de wii niet pre-orderen. Eigenlijk denk ik namelijk dat de wii-hype voornamelijk in dit topic leeft en de buitenwereld nog niet echt op de hoogte is van de Wii en zn potentieel.

Gisteren bij de lokale gamesboer ook: 2 posters naast elkaar van de Wii preorder en de PS3 preprder. 2 jochies separaat van elkaar bij hun moeder horen dreinen voor de PS3.

Nee.. ik ga op launchday in mn lunchpauze wel even langs de mediamarkt, zonder preorder.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_41447203
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef ethiraseth het volgende:
Ben meteen een stuk geinteresseerder in Battalion wars nu ik dit gezien heb.
Wat hij zegt.
  zondag 3 september 2006 @ 11:52:49 #45
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_41447287
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:31 schreef Cheiron het volgende:
Ik ga de wii niet pre-orderen. Eigenlijk denk ik namelijk dat de wii-hype voornamelijk in dit topic leeft en de buitenwereld nog niet echt op de hoogte is van de Wii en zn potentieel.

Gisteren bij de lokale gamesboer ook: 2 posters naast elkaar van de Wii preorder en de PS3 preprder. 2 jochies separaat van elkaar bij hun moeder horen dreinen voor de PS3.

Nee.. ik ga op launchday in mn lunchpauze wel even langs de mediamarkt, zonder preorder.
Je hebt ze toch wel even wat aangedaan hè?
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_41447447
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:31 schreef Cheiron het volgende:

Hehe logisch ook. PS3 heeft marketingtechnisch een EEENORME voorsprong. Vanwege de naam Playstation, die al garant staat voor leuke games. Met Wii moet Nintendo eerst een nieuwe imago en bekendheid opbouwen. De meeste mensen zullen niet eens weten dat het van Nintendo is... Dus Nintendo heeft in principe een enorme achterstand. Het zal me ook niet verbazen als Wii in het begin iig gelijk opgaat met ps3 verkopen of zelfs minder, en het zal moeten hebben van 'mond tot mond' reclame en speelervaringen bij vrienden etc.
#winning
pi_41447745
Naah jochies van 9 die cool willen zijn willen zo'n PS3. Maarja, die hebben geen 600 euro
Maja is bij ons op school ook wel zo. Men wil geen Wii omdat dat niet cool is :/
Lekker boeiend.
  zondag 3 september 2006 @ 12:34:34 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41448218
Nou, mijn ouders zien een Wii wel zitten. Ik liet ze Wii Tennis zien en ze moesten lachen. Bij de PS3 beelden van GT HD zeiden ze 'maar dat is toch niets nieuws? alleen mooier'

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41448281
http://video.google.ca/videoplay?docid=-6520882038866833884&q=zelda+trailer+piano

Tof

Mijn pa vind Wii wel tof heb ik het idee. Enige console waar ie de naam van onthoud.
pi_41450217
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef MilaNL het volgende:
Naah jochies van 9 die cool willen zijn willen zo'n PS3. Maarja, die hebben geen 600 euro
Maja is bij ons op school ook wel zo. Men wil geen Wii omdat dat niet cool is :/
Lekker boeiend.
Bij mij op school vinden ze de Wii juist cool. Het enige wat je over de ps3 hoort is dat ze echt geen 600 euro aan een console gaan uitgeven. Maargoed misschien komt dat omdat de meeste al 18 of ouder zijn en dus alles zelf moeten betalen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')