Ga weg Satanquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:12 schreef Roi het volgende:
Volgens het RTL Nieuws is 4D de toekomst van gaming..
NINTENDO IS DOOOOOOMED !!!!!!!11!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!11!111 PS3 teh win!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vierde_dimensiequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:12 schreef Roi het volgende:
Toch wel mooi dat RTL nieuws aan kan tonen dat het wel bestaatquote:De vierde dimensie is een extra onafhankelijke verplaatsingsrichting in de ruimte.
Tijd is te interpreteren als een vierde dimensie (zie ruimte-tijd); een andere mogelijkheid is het opvatten van de vierde dimensie als een extra ruimtelijke dimensie, die voor driedimensionale wezens, zoals de mens, niet waarneembaar is. Er wordt daarom wel gezegd dat het derhalve wetenschappelijk niet mogelijk is om aan te tonen dat een vierde ruimtelijke dimensie al dan niet zou kunnen bestaan.
je bedoeld het gamen met tv's waar het echt lijkt of er iets uit de tv komt zetten?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:12 schreef Roi het volgende:
Precies. Dat zei ik daar ook al.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:31 schreef Chanty87 het volgende:
17 november klopt niet eens, want dat is de releasedate van de PS3 en de Wii komt eerder uit
Serieus cool filmpjequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef ethiraseth het volgende:
http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html
mischien al eerder gepost in het vorige topic, maar toch de moeite waard om nog een keer te posten. Goed hands-on filmpje met de Wii. Ben meteen een stuk geinteresseerder in Battalion wars nu ik dit gezien heb.![]()
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef ethiraseth het volgende:
Ben meteen een stuk geinteresseerder in Battalion wars nu ik dit gezien heb.![]()
Je hebt ze toch wel even wat aangedaan hè?quote:Op zondag 3 september 2006 10:31 schreef Cheiron het volgende:
Ik ga de wii niet pre-orderen. Eigenlijk denk ik namelijk dat de wii-hype voornamelijk in dit topic leeft en de buitenwereld nog niet echt op de hoogte is van de Wii en zn potentieel.
Gisteren bij de lokale gamesboer ook: 2 posters naast elkaar van de Wii preorder en de PS3 preprder. 2 jochies separaat van elkaar bij hun moeder horen dreinen voor de PS3.
Nee.. ik ga op launchday in mn lunchpauze wel even langs de mediamarkt, zonder preorder.
Hehe logisch ook. PS3 heeft marketingtechnisch een EEENORME voorsprong. Vanwege de naam Playstation, die al garant staat voor leuke games. Met Wii moet Nintendo eerst een nieuwe imago en bekendheid opbouwen. De meeste mensen zullen niet eens weten dat het van Nintendo is... Dus Nintendo heeft in principe een enorme achterstand. Het zal me ook niet verbazen als Wii in het begin iig gelijk opgaat met ps3 verkopen of zelfs minder, en het zal moeten hebben van 'mond tot mond' reclame en speelervaringen bij vrienden etc.quote:Op zondag 3 september 2006 10:31 schreef Cheiron het volgende:
Ik ga de wii niet pre-orderen. Eigenlijk denk ik namelijk dat de wii-hype voornamelijk in dit topic leeft en de buitenwereld nog niet echt op de hoogte is van de Wii en zn potentieel.
Gisteren bij de lokale gamesboer ook: 2 posters naast elkaar van de Wii preorder en de PS3 preprder. 2 jochies separaat van elkaar bij hun moeder horen dreinen voor de PS3.
Nee.. ik ga op launchday in mn lunchpauze wel even langs de mediamarkt, zonder preorder.
Bij mij op school vinden ze de Wii juist cool. Het enige wat je over de ps3 hoort is dat ze echt geen 600 euro aan een console gaan uitgeven. Maargoed misschien komt dat omdat de meeste al 18 of ouder zijn en dus alles zelf moeten betalen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef MilaNL het volgende:
Naah jochies van 9 die cool willen zijn willen zo'n PS3. Maarja, die hebben geen 600 euro![]()
Maja is bij ons op school ook wel zo. Men wil geen Wii omdat dat niet cool is :/
Lekker boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |