ja?quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:47 schreef Fetai het volgende:
Echt niet vet,
ik ben benieuwdquote:ik was dit verhaal vergeten te vertellen wat mij op donderdag gebeurde, enfin ik zal het verhaal vertellen.
begint goed....quote:Omdat ik bere honger had stapte ik de C1000 binnen.
he wat vervelend nouquote:Daar waren de Appel-Rum vlaaien in de aanbieding, maar ik zag er geen enkele meer liggen.
nou ja zegquote:Dus ik gvd vragen of ze er nog zijn, weet die mislukte verkoper het niet.
zo hequote:Deze gaat naar een collega om het te vragen of hij het nog weet, die mij vervolgens hard uitlacht en me vreemd aankeek toen ik mijn mandje op de grond gooide, die hij niet eens op wilde ruimen.
hebben die medewerkers die aanbiedingen verzonnen?quote:Mijn klacht: Appel Rum vlaaien aanbieden die er niet zijn, C1000 medewerkers
![]()
Prachtige reactie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:50 schreef Shadowlyse het volgende:
Ga eens afvallen. Vieze vetklep
Wat kan jij irritant zijn zeg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja?
[..]
ik ben benieuwd![]()
[..]
begint goed....
[..]
he wat vervelend nou
[..]
nou ja zeg
[..]
zo he
[..]
hebben die medewerkers die aanbiedingen verzonnen?
Ook zoveel moeite aan een lemming besteden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
he kutquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:52 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ook zoveel moeite aan een lemming besteden.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:52 schreef El_Rolando het volgende:
Ik snap er niks van, paint het ff.
Ook geen gras.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:58 schreef jimjim1983 het volgende:
ze hebben echt geen houten mandjes in de c1000
Nee, dat was een grapje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:10 schreef Roi het volgende:
Maar de vlaaien waren dus op of niet ?
Goeie lemming! Beter dan het orgineel!quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:23 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Kutlemming
Spam!!!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
LEMMING ! LEMMING ! LEMMING
Haha smerige vetklep loopt boos weg
quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:52 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ook zoveel moeite aan een lemming besteden.
OT: Het was zeker de C1000 van Vinkenslag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |